DIF i Media
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: DIF i Media
Kan han tänka sig stanna i DIF? Trivs han i Stockholm eller föredrar han bygden?
Har det inletts något snack med Järlan överhuvudtaget?
Hur stora är chanserna till en fortsättning?(tror han)
Vem han helst ser som tredje länk o kedjan med han och Krüger? (Vet ju att han kommer slingra sig på den frågan men ändå)
Hur tungt var det första 30 matcherna? Hur mycket kritik fick han utstå?
Spelar han helst på point(back) eller som forward i Power Play?
Har det inletts något snack med Järlan överhuvudtaget?
Hur stora är chanserna till en fortsättning?(tror han)
Vem han helst ser som tredje länk o kedjan med han och Krüger? (Vet ju att han kommer slingra sig på den frågan men ändå)
Hur tungt var det första 30 matcherna? Hur mycket kritik fick han utstå?
Spelar han helst på point(back) eller som forward i Power Play?
Expert.
Vilka umgås han mest med i laget?
Vad tycker han själv att han behöver utveckla som spelare?
Hur är stämningen på läktaren här i Sverige om man jämför med exempelvis Schweiz samt hur stor skillnad är det att ha Djurgårdspubliken i ryggen om man jämför med att komma till Hovet som bortalag och ha oss emot sig?
Vad tycker han själv att han behöver utveckla som spelare?
Hur är stämningen på läktaren här i Sverige om man jämför med exempelvis Schweiz samt hur stor skillnad är det att ha Djurgårdspubliken i ryggen om man jämför med att komma till Hovet som bortalag och ha oss emot sig?
Ridderwall: " Vi har större klack kvar 20 minuter efter matchen än de andra har under hela sina matcher"
Som föregående, tror han det blir en fortsättning och även vilka han umgås mest med
Om han tycker att jag och han ser lika ut?
Jag skojar inte, folk brukar fråga mig om jag är hans bror.
Ceterum censeo Solnam delendam esse.
- reservjesus
Fråga till Widing: Varför blev det DIF? Och är Du nöjd med valet?
clowns to the left of me, jokers to the right
Wonder why....reservjesus skrev:Fråga till Widing: Varför blev det DIF? Och är Du nöjd med valet?

Vi (jag iaf) vill ha dig kvar Widing!
Alla frågor som bör ställas har väll redan skrivits.
Alla frågor som bör ställas har väll redan skrivits.
Jag är sugen på att höra hur han kan hålla sig ödmjuk efter att målsprutan har kommit igång. Det kan väl lätt bli så att man tror att allt kommer med automatik kan jag tänka men Widing ser ut att kämpa vidare som han gjort under hela sässongen.
Be honom även signa ett 5års-kontrakt live i studion!
Edit: Fråga även om han känner till att hans smeknamn är råttslaktaren , sorkmördaren och allt vad det kan tänkas vara
Har man fått ett sådant smeknamn så kan man se sig själv som familjemedlem.
Be honom även signa ett 5års-kontrakt live i studion!
Edit: Fråga även om han känner till att hans smeknamn är råttslaktaren , sorkmördaren och allt vad det kan tänkas vara

- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Just ja, Widing har ju naturligtvis stenkoll på utseendet på de som postar på DIF's forum!!!Steef skrev:Om han tycker att jag och han ser lika ut?
. . .

-
100% DJURGÅRDSJ***L
Haha, Gynge låter ju precis som Erik Niva. Man skulle fan kunna tro att det är Erik med en råttmask på sig 
Det är så ju så sjukt störande, hahaha. Jag kan fan inte koncentrera mig när han snackar!

Det är så ju så sjukt störande, hahaha. Jag kan fan inte koncentrera mig när han snackar!
Tjockisråttan med hästsvans från 80-talet är lite mer bitter och butter nu - smakar fint.Jockmaniac skrev:http://www.svenskafans.com/fantv/program/38.aspx
Så var veckans 08 Hockey upplagt. Bring it on!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
-
Snälla Fjäll kom inte tillbaka! Balansen mellan DIF och Aik är så mycket bättre med Björn som programledare. Håll det så istället...
Härliga Widing som sitter och dissar aik som vilken Järnkamin som helst. Synd att han inte gav ett rakare svar på frågan om han vill stanna eller ej. Bara att hålla tummarna.
Sen måste jag säga att råttorna i det här avsnittet var helt bedrövliga. Han Robin börjar kännas tjatig och seg, och Gynge var ju lika tråkiga som Blomdahl och Brodin.
Världsklass som vanligt från Wille!
Härliga Widing som sitter och dissar aik som vilken Järnkamin som helst. Synd att han inte gav ett rakare svar på frågan om han vill stanna eller ej. Bara att hålla tummarna.
Sen måste jag säga att råttorna i det här avsnittet var helt bedrövliga. Han Robin börjar kännas tjatig och seg, och Gynge var ju lika tråkiga som Blomdahl och Brodin.
Världsklass som vanligt från Wille!
100% DJURGÅRDSJ***L
Kanon program...
Widing hade iallafall en mycket fin tröja på sig
Han lät ju inte helt främmande för en fortsättning i DIF. Han verkar trivas alldeles ypperligt där.
Kan bara hoppas att hans namn står med i nästa års trupp.
Widing hade iallafall en mycket fin tröja på sig

Han lät ju inte helt främmande för en fortsättning i DIF. Han verkar trivas alldeles ypperligt där.
Kan bara hoppas att hans namn står med i nästa års trupp.
There is no I in TEAM!!!!
- reservjesus
Tycker gnagarn alltid är så bitter i varje program. Tycker bra om Widing, extra kul att han har DIF tröjan på sig 

clowns to the left of me, jokers to the right