Låsta trådar?
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Låsta trådar?
Vad är det för jävla skämt att låsa trådar hela tiden? Vad är problemet? Att folk skriver i dem?
Patetiskt pinsamt.
Patetiskt pinsamt.
Re: Låsta trådar?
Tänk om det vore lika hårda tag i båset under pågående storsmisk...
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Ingen gilla knapp a la facebook.Magnutz skrev:Tänk om det vore lika hårda tag i båset under pågående storsmisk...
Så...
GILLA SKARPT!

There is no I in TEAM!!!!
Ser inget pinsamt i att låsa trådar där vissa individer bara spenderar sin tid på att spy galla över hela föreningen istället för att säga något vettigt. Vilket även kan vara negativt men då ska det inte se ut som det brukar:
"Avgå Hardy jävla gubbe, gör ingenting för laget står bara och ritar teckningar i sitt block, det blir kvalserien för oss blablabla"
Och sen så är jag nog inte den enda som ser att moderatorer varnar i förväg.
"Avgå Hardy jävla gubbe, gör ingenting för laget står bara och ritar teckningar i sitt block, det blir kvalserien för oss blablabla"
Och sen så är jag nog inte den enda som ser att moderatorer varnar i förväg.
Vem drabbar det att spelarna får kritik på forumet? Ingen. Skärpning för fan!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Pajasmoderatorer! Ingen matchtråd uppe till DIF-SSK.
Får skriva här istället då. Ser ut att bli riktigt mycket folk igen. Spelarna måste skämmas... överlägset mest hängivna publiken i serien och det slöaste laget. Bra kombination.
Får skriva här istället då. Ser ut att bli riktigt mycket folk igen. Spelarna måste skämmas... överlägset mest hängivna publiken i serien och det slöaste laget. Bra kombination.
- -daniel-
När en tråd fullständigt ballar ur kan jag se att det finns befogenhet att stänga den. Men så var verkligen inte fallet med matchtråden för igår.
Tycker vissa av våra moderatorer är ruggigt löjliga om jag skall vara ärlig. Skärpning, annars kommer det sluta med 4 personer som postar i varje tråd där folk inte vågar uttrycka någonsomhelst kritik.
- - -
- "Trots förlust i dag gör vi en rätt bra match. Lite synd med 0-8 pucken som Ridderwall tappar in, men det skall nog bli bättre nästa match"
- "Knyt näven! Dra upp halsduken! NÄSTA MATCH VINNER VI! KROSSA GNAGET!"
- "Bra match trots utklassningsförlusten! MOT GULDET!"
- "Bra jobbat Hardy! Speciellt ditt frenetiskt skrivande i anteckningsblocket! Någon gång ger det utdelning!"
- - -
Tycker vissa av våra moderatorer är ruggigt löjliga om jag skall vara ärlig. Skärpning, annars kommer det sluta med 4 personer som postar i varje tråd där folk inte vågar uttrycka någonsomhelst kritik.
- - -
- "Trots förlust i dag gör vi en rätt bra match. Lite synd med 0-8 pucken som Ridderwall tappar in, men det skall nog bli bättre nästa match"
- "Bra jobbat Hardy! Speciellt ditt frenetiskt skrivande i anteckningsblocket! Någon gång ger det utdelning!"
- - -
Förstår inte heller varför det börjar låsas massa trådar. Ifall folk skriver något allt för hatiskt som utan tvivel bryter mot forumets regler så är det väl bara att ta bort kommentaren och ge ut en varning. Känns lite smått löjligt att det ska börja låsas trådar så fort DIF gör en dålig match och folk vill yttra sina tankar. Liksom det är tillåtet att skriva "Ölvestad är bäst" borde det också vara tillåtet att skriva "Lassen är sämst".
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
- Lee Harvey Oswald
Haha, Agree!Mäklaren skrev:Vem drabbar det att spelarna får kritik på forumet? Ingen. Skärpning för fan!
Tror vissa av våra kära moderatorer tar sig själva på allt för stort allvar.
Att kalla DIF-spelare/ledare för div könsdelar känns väl så där moget, men för sjutton gubbar.....plocka bort det inlägget eller den individen då istället.
Att låsa tråden bara för att det blir "loser-stämning" eller för att aik-fans eventuellt kikar in & får sig ett skratt känns så otroligt löjligt & ängsligt i onödan.
Vi gläds med DIF när det går bra, vi delar ut div "skit-påsar" när det går riktigt dåligt.
Vad är problemet med det..?
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
- -daniel-
Bara väntar på att den här tråden skall bli låst / borttagen.
Ha ha, eller som Tomas Montén sa varje gång efter att vi förlorat typ 3-5 raka matcher 2008.-daniel- skrev:- - -
- - -
- "Ja, det är jobbigt när vi förlorar, men jag tycker att vi gör än bättre insats än senast!"
Så jag har bara en sak att säga till den moderatorn som spelar pajas och forumpolis: AVGÅ!
Man kan ju nästan tro att det är Herr Lagrell från SvFF som är moderator här på forumet.Lee Harvey Oswald skrev:plocka bort det inlägget eller den individen då istället.
"Straffa inte individen, straffa kollektivet!"

Klart vi ska skriva positiva saker där! Södertälje är så gulliga mot oss, måste visa kärlek tillbaka!Daniel942 skrev:Hörni, i SSK-tråden kan vi väl testa att bara skriva positiva saker?
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
Flytta tråden till kategorin om forumet och hemsidan.
Sedan kan man väl diskutera vad som hör hemma i matchtrådar också. Ska man surra om matchen eller allting annat också? Då kan vi ju ha en stor tråd där vi ältar allting.
Håller dock med i allting som skrivs.
Det tragiska är väl att det är ca 90% som skämtar i trådarna. Sen är det 10% som är helt allvarliga i det dom skriver, att Lassen är en fitta etc.
Sen att folk inte kan sin historia känns ju sådär också. Jag har aldrig sett Hardy som en aktiv matchcoach under grundserien. Han bygger en spelidé på träningarna, låter spelarna lära sig den under matcher, ändrar vissa saker nästa träning, och hittar nästan alltid det ultimata systemet lagom slutspelet.
Antagligen har han lagt in hårdare träning under en period nu också. Som förra året då det inte gick alltför bra under en period. (1-3 Luleå, 4-7 LHC, 4-3 VF, 1-4 Brynäs, 3-3 HV matcherna spelade 14/1-23/1 och vi tog 4/15 poäng).
Alltså, jag säger inte att det här är en garant för att vi ens kommer till slutspel i år. Men Hardy har samma upplägg år efter år, det är därför han är en av Europas mest framgångsrika tränare.
Samma sak med Mackan. Han var otroligt slö första tiden förra året. I år fick han först en dipp när han inte fick något kontrakt. Sedan var han sjuk i fyra veckor, sedan kom beskedet att en av hans bästa vänner fått en stroke. Jag önskar också att han kom igång, och förhoppningsvis gör han detta.
Gnället på målvakterna är också samma sak år efter år. Daniel Larsson, Wesslau, Owuya. Alla är idioter som inte kan ta en puck.
Det mest sorgliga är nog att jag själv är likadan, försöker dock lägga band på mig
Blev lite längre än tänkt, men det var den bilden jag fick i huvudet medan jag skrev allt detta. We shell overcome.
Sedan kan man väl diskutera vad som hör hemma i matchtrådar också. Ska man surra om matchen eller allting annat också? Då kan vi ju ha en stor tråd där vi ältar allting.
Håller dock med i allting som skrivs.
Det tragiska är väl att det är ca 90% som skämtar i trådarna. Sen är det 10% som är helt allvarliga i det dom skriver, att Lassen är en fitta etc.
Sen att folk inte kan sin historia känns ju sådär också. Jag har aldrig sett Hardy som en aktiv matchcoach under grundserien. Han bygger en spelidé på träningarna, låter spelarna lära sig den under matcher, ändrar vissa saker nästa träning, och hittar nästan alltid det ultimata systemet lagom slutspelet.
Antagligen har han lagt in hårdare träning under en period nu också. Som förra året då det inte gick alltför bra under en period. (1-3 Luleå, 4-7 LHC, 4-3 VF, 1-4 Brynäs, 3-3 HV matcherna spelade 14/1-23/1 och vi tog 4/15 poäng).
Alltså, jag säger inte att det här är en garant för att vi ens kommer till slutspel i år. Men Hardy har samma upplägg år efter år, det är därför han är en av Europas mest framgångsrika tränare.
Samma sak med Mackan. Han var otroligt slö första tiden förra året. I år fick han först en dipp när han inte fick något kontrakt. Sedan var han sjuk i fyra veckor, sedan kom beskedet att en av hans bästa vänner fått en stroke. Jag önskar också att han kom igång, och förhoppningsvis gör han detta.
Gnället på målvakterna är också samma sak år efter år. Daniel Larsson, Wesslau, Owuya. Alla är idioter som inte kan ta en puck.
Det mest sorgliga är nog att jag själv är likadan, försöker dock lägga band på mig

Blev lite längre än tänkt, men det var den bilden jag fick i huvudet medan jag skrev allt detta. We shell overcome.
Född till sportchef.
Ja Android, självklart är det så. Framförallt det där med Hardy. Men nu är det verkligen allvar. Vårt spel är sönderläst och det var det inte under förra säsongen. När vi förlorade de där matcherna som du nämner så spelade vi absolut inte lika praktuselt som vi gör just nu.