Frölunda HC - Djurgårdens IF, 24/1 2010
-
- Säsongskort: Ja
Re: Frölunda HC - Djurgårdens IF, 24/1 2010
Nu kör vi DIF!! Bryt ihop och kom igen. Glöm detta!!Krossa SSK.
Djurgårdens IF
skulle skandera det samma men min jättebeställning av prozac har inte kommit än.DIFVästertorp skrev:Nu kör vi DIF!! Bryt ihop och kom igen. Glöm detta!!Krossa SSK.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
Även om Djurgården gjorde en fullständigt värdelös match så kommer vi på intet sätt tillåta att matchtråden spårar ur nu, för gör den det så kommer vi låsa tråden.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Jag tycker att vi gör en helt horribel match. Var pinsamt att bara se skiten. Men hur tjurig man än är så är det helt fantastiskt hur man orkar klaga på en läcker dropp som leder till ett mål. Men någon måste ju vara värst. Har länge trott att jag var den värsta men har hittat min övermanMäklaren skrev:Nä men just det, DIF som inte har gjort en enda bra match på hela säsongen är ju så himla bra att man inte ens kommer in i anfallszonen och etablerar ett långt anfall på tre matcher. VIlket fantastiskt hockeylag!jensa85 skrev:Jag tycker det var dåligt av Widing också. Han ska sätta den högt. För egentligen ska Holmqvist ta den. Ännu sämre av Krüger att inte vara på isen när det blev mål. Men framförallt helt horribelt av Andreas Holmqvist som är skadad. Isf skulle han gjort målet.Mäklaren skrev:Riktigt dåligt av Zibanejad egentligen, haha. Är nästan fri själv men passar ändå bak pucken till blålinjen. Bra av Widing dock.

Senast redigerad av jensa85 den 2011-01-24 21:13:19, redigerad totalt 1 gånger.
Kan Hardy sluta att vara SÅ JÄVLA TJURIG. Han måste börja inse att han kan ha fel någon gång. Han tror på fullaste allvar att det är Falks utvisning som blir matchavgörande och säger att alla hemmalag vinner när de får ett tidigt mål. Han glömmer dock ett lag, DIF. Vi vinner ju aldrig hemma, oavsett matchstart. Och borta är vi minst lika usla varenda gång.
Skrattmatch för Frölunda som inte ens behövde förta sig.
Skrattmatch för Frölunda som inte ens behövde förta sig.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Mackan visade stundtals vad han kan..
Känns lovande inför framtiden.
Känns lovande inför framtiden.
Jag som brukade gå in på GF och skratta hjärtligt åt gnagarna.V-sign skrev:Tror Kronwall spelat för mycket. Och det är Järlans fel som INTE köpte in en ny back när Ragge försvann!
Angående active coaching: Åh bra Hardy, med 1 minut kvar tar du ut målvakten när vi ligger under med 2 mål!
Avgå HARDY!
Nu vet jag att det är dom som sitter här och skrattar...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
-
Tycker ni borde göra det redan. Vissa har ju inget innanför pannbenet. Gnagare beter sig bättre efter förluster än vissa härinne.Frasse skrev:Även om Djurgården gjorde en fullständigt värdelös match så kommer vi på intet sätt tillåta att matchtråden spårar ur nu, för gör den det så kommer vi låsa tråden.
Djurgårdens IF
Jag önskar ett livligare bås. Det ser ju ut som vi spelar bra om man bara tittar på tränarna. Aja.. Jag saknar Jimmie. och Honken. och Ekman. Och Ragge. med flera.
-
Hade nästan förstått om det blev såhär om vi låg hjälplöst sist men vi ligger 6:a!!! Säkrp er nu grabbar! Djurgår´n tills jag dör!! Knyt näven nu och hetsa grannen mot SSK. Låt oss sjunga fram DIF till seger
Djurgårdens IF
Det är ilska, självrannsakan, vinnarskalle och tuffhet som gör att HV vinner guld var och varannat år. De har en stämning i laget som säger att man inte får underprestera. DIF är precis tvärtom, här tar man allt med en klackspark och berömmer alltid motståndarna efter ytterligare en fiaskoinsats i mängden. Här bänkar man inga spelare, sparkar inga spelare och här tycker man att allting är så frid och fröjd. Man blir inte ett vinnande lag med sådan inställning.
''Krossa SSK'' skrev någon. Haha. Vi ska nog vara nöjda om vi inte blir krossaDE.
''Krossa SSK'' skrev någon. Haha. Vi ska nog vara nöjda om vi inte blir krossaDE.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Äh jag tycker självklart inte Hardy skall avgå men NÅGOT måste göras,
Det händer ju för fan ingenting!
Han kan aldrig erkänna att vi har problem, coachar inte, tar nästan aldrig time-out, tar ut målisen med 1 minut kvar när vi ligger under med 2 mål och är NÖJD med insatsen!?
Något är ju fel och någon är väl ändå ansvarig?
Det händer ju för fan ingenting!
Han kan aldrig erkänna att vi har problem, coachar inte, tar nästan aldrig time-out, tar ut målisen med 1 minut kvar när vi ligger under med 2 mål och är NÖJD med insatsen!?
Något är ju fel och någon är väl ändå ansvarig?
OK. Om vi ska ha det städat under förlustmatcher får inte matchtråden vara upplåst under pågående match. Öppna den en timme efter. Visst, forumet dör väl då, men lugnt det blir det.
Vi tar SSK på torsdag.
Vi tar SSK på torsdag.
-
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Jahapp, det är var en dålig match, men nu är den över och det är bara att ta nya tag. Tror att Djurgården kommer spela upp sig och spöa ssk rejält.
Alltid Oavsett,
Förevigt Djurgården
Alltid Oavsett,
Förevigt Djurgården