Frölunda HC - Djurgårdens IF, 24/1 2010
Re: Frölunda HC - Djurgårdens IF, 24/1 2010
Om DIF har karaktär i laget vänder man denna match. Har man inte det så torskar man med tre-fyra mål. Är helt övertygad om att det blir alternativ två.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
-
- Säsongskort: Ja
Vi måste fan kunna prestera bättre i 2a!! Kommer bli en jobbig jävla måste match mot SSK på torsdag om vi torskar här.
Djurgårdens IF
Jag gick och käkade middag efter 5 minuters spel, var det fortsatt lika horribelt resten av perioden eller spelade vi upp oss, även om det var marginellt?
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
- Lee Harvey Oswald
Sån fantastisk klasskillnad att man blir generad, men det var väntat.
Så totalt utspelade, DIF:s betongsuggor till backar blir i detta tempo brutalt avslöjade.
Enda som fungerade var Time-Outen.
Nej nu är det dags för DIF att snabbt glömma en topp 4:a placering, man kommer att slåss med Brynäs om sista slutspelplatsen.
MoDo & Frölunda är just nu minst en klasss bättre än DIF, över hela banan.
Så totalt utspelade, DIF:s betongsuggor till backar blir i detta tempo brutalt avslöjade.
Nej nu är det dags för DIF att snabbt glömma en topp 4:a placering, man kommer att slåss med Brynäs om sista slutspelplatsen.
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Mackan gjorde ett bra byte efter 19 minuter som gjorde att vi blev kvar i anfallszonen, men innan det var det, om möjligt, ännu sämre än i inledningen.Edin skrev:Jag gick och käkade middag efter 5 minuters spel, var det fortsatt lika horribelt resten av perioden eller spelade vi upp oss, även om det var marginellt?
Ja vi har inte en enda back som är rörlig i sidled. Ifjol hade vi tre av sex. Hyfsad skillnad.Lee Harvey Oswald skrev:Sån fantastisk klasskillnad att man blir generad, men det var väntat.
Printz sätter ju takten direkt med sin jävla backhand-pass rätt i gapet på framrusande Frölundaspelare i första bytet. Hur jävla korkad får man bli?
Senast redigerad av Fricke den 2011-01-24 19:44:15, redigerad totalt 1 gånger.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Ribban för att vara "bäst i DIF idag i första perioden" är inte särskilt hög. Räcker med att han gjorde ett vettigt sista byte för att vara bäst.Slutspel skrev:Vem hade trott att Mackan skulle va vår bästa spelare så här långt i matchen! Inte jag!
Ska man ge positiv kritik så måste jag säga att John Norman är den som håller farten uppe och driver kedjan med Nilson och Tjärnqvist.
Expert.
- Jim Morrison
Vad är det roliga? Han har varit vår bästa back sedan derbyt tror jag.Slutspel skrev:Haha, kul att folk har humor!Jim Morrison skrev:Boumedienne är vår fortsatt bästa back i alla fall.![]()
![]()
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Fricke skrev:Printz sätter ju takten direkt med sin jävla backhand-pass rätt i gapet på framrusande Frölundaspelare. Hur jävla korkad får man bli?
Fy fan va jag saknar mannen på din visningsbild....
Vi har ju tyvärr tre backar som turas om att slå de mest idiotiska passningarna:Fricke skrev:Printz sätter ju takten direkt med sin jävla backhand-pass rätt i gapet på framrusande Frölundaspelare. Hur jävla korkad får man bli?
1. Printz
2. Holmqvist
3. Lassen
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Printz vinner, han gick fel när han som sexåring skulle till sin första brottningsträning...Mäklaren skrev:Vi har ju tyvärr tre backar som turas om att slå de mest idiotiska passningarna:Fricke skrev:Printz sätter ju takten direkt med sin jävla backhand-pass rätt i gapet på framrusande Frölundaspelare. Hur jävla korkad får man bli?
1. Printz
2. Holmqvist
3. Lassen
Rätt, men helt klart fel ordning. Lassen fick ett byte och klämde direkt en indianare som var nära att resultera i ytterligare i FHC-mål. Ofantligt dålig värvning, helt oförståelig.Mäklaren skrev:Vi har ju tyvärr tre backar som turas om att slå de mest idiotiska passningarna:Fricke skrev:Printz sätter ju takten direkt med sin jävla backhand-pass rätt i gapet på framrusande Frölundaspelare. Hur jävla korkad får man bli?
1. Printz
2. Holmqvist
3. Lassen
Senast redigerad av kotten den 2011-01-24 19:50:04, redigerad totalt 2 gång.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Verkar utveckla sig till en backhistoria... inte målvakt eller något annat... backarna. fan också. :/
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Vad har hänt med Kronwall egentligen? Han spelade ju som en gud i inledningen.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.