Mycket bra inlägg, Daniel. Håller med till pricka och punkt.-daniel- skrev:Alltså jag hoppas så sjukt mycket jag har fel angående Sandberg, men jag förstår VERKLIGEN inte vad folk ser hos honom som inte jag ser? Har folk följt honom i Sundsvall och fått ett gott förtroende där eller? Jag får för mig det är någon romantisering i form av att "verkar vara en skön snubbe" (som under JK-dagen för några säsonger sen kom in och sjöng om gnaget). Något slags Mitman-syndrom.
Är inte Ridderwall sjuk / skadad så är det ett tjänstefel att sätta in Tim i målet. Och är Ridderwall sjuk / skadad kanske det är dags att se sig om efter ett annat yrke? Börjar lessna.
Frölunda HC - Djurgårdens IF, 24/1 2010
Re: Frölunda HC - Djurgårdens IF, 24/1 2010
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Nej då, bara ett klassiskt forumsyndrom. Det är alltid "den skadade" ,"den bänkande" eller "den ratade" som är frälsaren. Oavsett hur mycket kritik den fick när den spelade. Som Ölvestad nu exempelvis. "Hockeymördaren" kallade många härinne honom för och nu måste han bara tillbaka så fort som möjligt.-daniel- skrev:Alltså jag hoppas så sjukt mycket jag har fel angående Sandberg, men jag förstår VERKLIGEN inte vad folk ser hos honom som inte jag ser? Har folk följt honom i Sundsvall och fått ett gott förtroende där eller? Jag får för mig det är någon romantisering i form av att "verkar vara en skön snubbe" (som under JK-dagen för några säsonger sen kom in och sjöng om gnaget). Något slags Mitman-syndrom.
Är inte Ridderwall sjuk / skadad så är det ett tjänstefel att sätta in Tim i målet. Och är Ridderwall sjuk / skadad kanske det är dags att se sig om efter ett annat yrke? Börjar lessna.
Expert.
-
Kom igen nu DIF!!! En seger idag är det för mycket begärt? Krossa bönderna och tysta deras jävla trumma!!!
Djurgårdens IF
- SkönaDjurgårn
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Haha, tycker ni har rätt allihopa. 

- SkönaDjurgårn
Sjukt peppad, nu drar det igång snart! Världens tråkigaste dag räddas av DIF? Vore trevligt.
- Daniel942
Alla värdiga personer är välkomna; http://www.difchat.tk
DIF!
- Daniel942
"Kvällens målvakter verkar bli Johan Holmqvist för Frölunda och Stefan Riderwall för Djurgården. Återstår att se om så blir fallet."
DIF!
- Silverminken
Nej nu får matchen komma igång! Vill så gärna se Mackan i fjolårets form, eller i alla fall tecken på att han är på väg dit igen. Sen så är jag även intresserad av att se vad Hannula har att ge. Kom igen Djurgården!!
"Ett till powerplay mål skulle smaka fisk, eller vad säger man? tårta?" - Niklas Wikegård
Tycker det är alldeles för ofta som Canal+ har ajkare i studion för att kommentera Djurgårdens matcher. 

Nästan 100 inlägg i tråden redan innan matchen ens har börjat. Det måste nästan vara ett rekord när det gäller ointressanta bortamatchtrådar.
Ska bli kul att se Hannula igen hur som helst. Han gör ett mål idag!
Tror att det var fler den 22/12Salas skrev:Nästan 100 inlägg i tråden redan innan matchen ens har börjat. Det måste nästan vara ett rekord när det gäller ointressanta bortamatchtrådar.

Kvällens jinx presenteras utav Salas!Salas skrev: Ska bli kul att se Hannula igen hur som helst. Han gör ett mål idag!

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Hallå DIF..Vakna, matchen har börjat..
Ingen vidare start...
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Bra start DIF!
Fyfan va pinsamma vi är...
Fyfan va pinsamma vi är...