Tror detsamma. Vet inte om jag är ensam men tyckte han var hästlängder bättre igår än många (typ alla förutom SAIK hemma) insatser tidigare den här säsongen.android skrev:Detta blir matchen när vi verkligen börjar se Mackan blixtra till.
Frölunda HC - Djurgårdens IF, 24/1 2010
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Frölunda HC - Djurgårdens IF, 24/1 2010
Är det några djurgårdare som åker på denna matchen? var sitter ni nånstans isf? Måste boka, men man vill ju inte sitta helt själv på fel sida :O
- Daniel942
- Säsongskort: Ja
Bortasitt/stå?Johan skrev:Är det några djurgårdare som åker på denna matchen? var sitter ni nånstans isf? Måste boka, men man vill ju inte sitta helt själv på fel sida :O
DIF!
som jag förstod det så kunde man boka borta på två långsidor :S
Jag ser gärna en repris av fjolårets match där vi i den 55e omgången vann med 5-2.
Johan skrev:som jag förstod det så kunde man boka borta på två långsidor :S
Sektion M är borta vad jag vet.
Tack! Då ses vi på M imorn!
Det gör vi !Johan skrev:Tack! Då ses vi på M imorn!
Nån som har nån uppfattning om hur många som kommer? Hade varit kul att sjunga ut Goa gubbar igen 

Då räcker det nog med 20 pers.Johan skrev:Nån som har nån uppfattning om hur många som kommer? Hade varit kul att sjunga ut Goa gubbar igen

Haha, true true! Men det hade ändå varit kul om vi blir mångaBiaas skrev:Då räcker det nog med 20 pers.Johan skrev:Nån som har nån uppfattning om hur många som kommer? Hade varit kul att sjunga ut Goa gubbar igen

- SkönaDjurgårn
Tar gärna en repris av matchen vi vann på Hovet för ett eller två sen med typ 7-2(?). Det var en himla massa målskyttar och jag undrar om inte Engqvist gjorde två. Det var nåt 2-1-läge i slutet som var snyggt. Honken gjorde nåt bra då också, minns inte vad, ett mål kanske?
Haha, ytterst vaga minnen märker jag nu men det var en rolig match och total kross! För mycket öl?!
Jag säger: FHC - DIF 2-7.
Haha, ytterst vaga minnen märker jag nu men det var en rolig match och total kross! För mycket öl?!

Den matchen var mot Modo hemma, 7-0. Honken gjorde fem poäng.SkönaDjurgårn skrev:Tar gärna en repris av matchen vi vann på Hovet för ett eller två sen med typ 7-2(?). Det var en himla massa målskyttar och jag undrar om inte Engqvist gjorde två. Det var nåt 2-1-läge i slutet som var snyggt. Honken gjorde nåt bra då också, minns inte vad, ett mål?
Haha ytterst vaga minnen märker jag nu men det var en rolig match och total kross!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Haha, "SkönaDjurgårn" du har ju stenkoll! 

Biaas skrev:Då räcker det nog med 20 pers.Johan skrev:Nån som har nån uppfattning om hur många som kommer? Hade varit kul att sjunga ut Goa gubbar igen
Det ända vi behöver sjunga ut är deras trumma