Går du in med den inställningen så bör du aldrig stå i klacken, men eftersom övriga sektioner är slutsålda så är du ursäktad. Hur som helst så ska du stå så långt mot Aktiv Sittplats som möjligt. Centralt på A18 är det sista stället som du ska stå på med den inställningen i alla fall.Stavhoppet skrev:Vilka platser passar då bäst om man vill sjunga "lite" ?![]()
Biljettråden
Re: Biljettråden
Tror att det är så att man inte kan köpa biljetter via hemsidan senare än 24 timmar innan matchstart, alltså för sent nu.
Ingår klackbiljetterna i budgetbiljetter?Observera att budgetbiljetter som säljs på vår hemsida måste köpas senast 24 timmar före matchstart!
Eftersom ni inte verkar gå så ofta så har ni egentligen ingen anledning att inte vakna upp med ömmande hals och ett milt Fishermans Friend-beroende imorgon. Passa på att ta igen för alla matcher ni missat under säsongen.Stavhoppet skrev:Tja jag tänkte kolla lite med er andra här inne?
Jag och tre kompisar tänkte gå på matchen imorn.
Nu är det så att vi tänkte stå i klacken och sjunga, men jag hittar inte att man kan köpa biljetter via hemsidan till matchen imorn?
är det så att de är slut? Eller varför går det inte?
Vilka platser passar då bäst om man vill sjunga "lite" ?![]()
//Henke

Kentta skrev:Tror att det är så att man inte kan köpa biljetter via hemsidan senare än 24 timmar innan matchstart, alltså för sent nu.
Ingår klackbiljetterna i budgetbiljetter?Observera att budgetbiljetter som säljs på vår hemsida måste köpas senast 24 timmar före matchstart!
Så står det på biljettlänken under klack. Så det är väl det man får gå efter, har ni inte biljett, var i god tid och köp en plåt.Biljetterna säljs så länge det finns biljetter kvar eller senast en dag före match. Därefter säljs det klackbiljetter i Djurgårdsbutiken på matchdagen (så långt lagret räcker)
Hejsan. Är det någon som vet hur man får tag på biljetter till borta sektionen i scandinavium? Det är så himla oklart! Det står tex : "OBS! Ev. bortasupporter bokar via sin klubb/förening." Det måste ju gå få tag i där?
vore jävligt nice om någon vet något!
vore jävligt nice om någon vet något!
-
Bor du i Göteborg kan du ju bara knalla ner till Scandinavium och köpa där. Jag köper alltid biljetter till sektion M (bortasektionen) där. Annars borde det ju finnas på ticnet?
-
- Säsongskort: Ja
Reser bort nästa vecka och missar två hemmamatcher
så har 1 klackbiljett till matchen mot SSK 27/1 och Färjestad 3/2.
Säljer båda för 150 kr tillsammans eller 100kr st. Biljetterna hämtas i City, pm vid intresse. Säljes senast onsdag 25/7.
Dålig tajming för resan..

Säljer båda för 150 kr tillsammans eller 100kr st. Biljetterna hämtas i City, pm vid intresse. Säljes senast onsdag 25/7.
Dålig tajming för resan..

Djurgår'n tills jag dör!
- starvin_marwin
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Har två klackbiljetter över till SSK nu på torsdag då två kollegor är på tjänsteresa, 70kr/styck jag kan leverera på matchdagen vid Hovet (kommer själv stå i klacken).
- Daniel942
Grabbar, kan säga direkt att det inte är nån idé att försöka sälja en plåt till en mitt-i-veckan match. Skänk bort den istället så den utnyttjas!
Senast redigerad av Daniel942 den 2011-01-24 17:38:48, redigerad totalt 1 gånger.
DIF!
Word!Daniel942 skrev:Grabbar, kan säga direkt att det inte är nån idé att försöka sälja en plåt i en mitt-i-veckan match. Skänk bort den istället så den utnyttjas!
- starvin_marwin
Jag ger alltid bort en klackplåt när någon i gänget inte kan gå efter det att jag försökt sälja den till kraftigt reducerat pris. Är iofs bara 3 gånger i år, men 3 gånger fler som någon i klacken fått gå gratis istället för att betala är bättre än ingen gång.Salas skrev:Word!Daniel942 skrev:Grabbar, kan säga direkt att det inte är nån idé att försöka sälja en plåt i en mitt-i-veckan match. Skänk bort den istället så den utnyttjas!
Jag har en biljett över till matchen mot SSK då min polare inte kunde gå. Jag säljer den för 40 spänn alternativt gratis om ingen pallar betala. Meddela här senast imorgon klockan 16.00.
PS. Det är onödigt om platsen går till "spillo"
PS. Det är onödigt om platsen går till "spillo"
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
Har två fribiljetter till dagens omgång via csports och dom två första som svarar på det här innan matcher får kod och länk.
Edit: Biljetter slut.
Edit: Biljetter slut.
Avskaffa tre mot tre.
- mannge
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Kontakt:
Klackbiljetter till ajk-matchen köpes gärna.
PM:a vid intresse av att sälja.
PM:a vid intresse av att sälja.
Blue Brigade A11