Jo jag ser detSidney Crosby skrev:Jag hänger dig i hasorna, Mash!
Vetgirig - Tävling i frågesport
Re: Vetgirig - Tävling i frågesport
Domarskandal lång väg!Mash skrev:Jo jag ser detSidney Crosby skrev:Jag hänger dig i hasorna, Mash!Fortsätter vi vinna så blir det storfinal omgång 7
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Varje domare viker sig vid någon nivå , jag fick gå så högt som en matchbiljett till lördagen så fick jag facitMagnutz skrev:Domarskandal lång väg!Mash skrev:Jo jag ser detSidney Crosby skrev:Jag hänger dig i hasorna, Mash!Fortsätter vi vinna så blir det storfinal omgång 7
Fan, jag visste det...Mash skrev:Varje domare viker sig vid någon nivå , jag fick gå så högt som en matchbiljett till lördagen så fick jag facit
Kotten, det här slår du aldrig...
Tog dock gott om tid på mig, tyvärr.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Helvete vad uselt det gick idag
Geografifrågan gick åt helvete, jag som var så säker...
Jag håller tummarna att domaren gör sitt jobb för sin matchbiljett han fick
Jag håller tummarna att domaren gör sitt jobb för sin matchbiljett han fick
-
Sidney Crosby
Blä. Känns tungt att inte vara obesegrad längre.. 
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
JAJJAMENSAN!Sidney Crosby skrev:Blä. Känns tungt att inte vara obesegrad längre..
DIF!
Men?! Nu blir det ju inte någon Grand Final... Jag som redan mutat domaren för resten av tävlingen och så förlorar du...Sidney Crosby skrev:Blä. Känns tungt att inte vara obesegrad längre..
I övrigt så har Raus inte svarat på någon av omgångarna, ska han uteslutas för även hur roligt det är så är det skamligt att vinna på WO.
- Daniel942
Han utesluts efter säsongen om han har mer än hälften WO.Mash skrev:Men?! Nu blir det ju inte någon Grand Final... Jag som redan mutat domaren för resten av tävlingen och så förlorar du...Sidney Crosby skrev:Blä. Känns tungt att inte vara obesegrad längre..
I övrigt så har Raus inte svarat på någon av omgångarna, ska han uteslutas för även hur roligt det är så är det skamligt att vinna på WO.
DIF!
Är det inte bättre att sätta in någon annan på hans plats från annan division? Om det är möjligt.Daniel942 skrev:Han utesluts efter säsongen om han har mer än hälften WO.Mash skrev:Men?! Nu blir det ju inte någon Grand Final... Jag som redan mutat domaren för resten av tävlingen och så förlorar du...Sidney Crosby skrev:Blä. Känns tungt att inte vara obesegrad längre..
En ''match'' mindre spelad och ligger bara en res bakom dig Sidney, bådar gott!
- Daniel942
Går inte att ändra nåt mitt i säsongen.Mash skrev:Är det inte bättre att sätta in någon annan på hans plats från annan division? Om det är möjligt.
DIF!
Ah okej, tack för infon iallafall!Daniel942 skrev:Går inte att ändra nåt mitt i säsongen.Mash skrev:Är det inte bättre att sätta in någon annan på hans plats från annan division? Om det är möjligt.
Jaså, det säger duEdin skrev:Kotten, det här slår du aldrig...
Skönt med två raka vinster efter en trevande inledning på grund av ett par domarmisstag.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Kan inte David1891 köra sin del av matchen nångång va? VA? VAAAAA?