Det jag skrattar hårdast och längst åt är att de förnekar eller i alla fall inte erkänner att de använt en bild där vi syns.. ajk har inte haft en sån uppslutning i år. Det är ju tydligt oss de plockat in i en sorkannons. Hahahahahahahahahaha Epic.Leijon skrev:Aftonbladet också: http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 8439401.ab
Dock har det inte skrivit vem som hittade den först!
Avgå! Haha, allt för att skada allmänna ik!
Hata aik
Re: Hata aik
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Re: Gnaget har humor!
Losing all hope was freedom.
Riktigt härligt att sportbladet gör ju nyheten känd runt om i landet!
Sen så vill jag passa på att tacka den moderatorn som raderade lite inlägg här tidigare idag, det gjorde du helt rätt i.
Keep up the good work!
Sen så vill jag passa på att tacka den moderatorn som raderade lite inlägg här tidigare idag, det gjorde du helt rätt i.
Keep up the good work!
Det roligaste är inte att dem bjuder på slutspelsbiljetten som inte kommer existera, utan att dem måste ta bild på Järnkaminerna för att kunna förmedla känslan på ett derby.
Game, set and match to Djurgårdens IF.
Game, set and match to Djurgårdens IF.
Det här har väl inget med att hata aik att göra? Gör en "AIK-Tråd" istället så kan jag acceptera att det tas där. För om den heter "Hata Aik" så tar jag för givet att tråden är till för just det, hat?Daniel942 skrev:Tar friheten och leker forumpolis..
http://difhockey.se/forum/viewtopic.php?f=4&t=3142
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Tja, med tanke på att det är en diskussion som pågår där om ämnet så förstår jag inte varför man inte ska fortsätta där.. Men det ligger som sagt inte på mitt bord, det får någon moderator ta hand om.Heaty skrev:Det här har väl inget med att hata aik att göra? Gör en "AIK-Tråd" istället så kan jag acceptera att det tas där. För om den heter "Hata Aik" så tar jag för givet att tråden är till för just det, hat?Daniel942 skrev:Tar friheten och leker forumpolis..
DIF!
- SirDIFalot
Då har du missuppfattat det. Hata aik-tråden är till för att diskutera allt kring tattarklubben, inte bara skriva "HATA!!"Heaty skrev:Det här har väl inget med att hata aik att göra? Gör en "AIK-Tråd" istället så kan jag acceptera att det tas där. För om den heter "Hata Aik" så tar jag för givet att tråden är till för just det, hat?Daniel942 skrev:Tar friheten och leker forumpolis..
Expert.
aikforum är alltid lika underhållande, haha. 

- DIF_Soldier
"For the first time ever, you and I are in total agreement"Mäklaren skrev:Riktigt synd att Skellefteå fick med sig två poäng. Jag struntar i hur det går för aik så länge det går så bra som möjligt för DIF. Hellre att gnaget vinner och vi får häng på toppen än att Saik vinner och vi hängs av allt mer.
Men det tycker ju inte alla andra wannabehuliganer som hatar gnaget mer än de älskar DIF.
- Morgan Freeman i Se7en
Folk verkar inte förstå hur viktig top 4 är. Och vem fan bryr sig om gnaget så länge de inte skadar oss? Bara löjligt.
Säg den glädje som varar
- SirDIFalot
Nästan 50 poäng kvar att spela för, hade gnaget vunnit sina hängmatcher hade de hamnade på en 7:e plats. DIF har allt i egna händer om att komma top 4, skellefteå kommer garanterat hamna där ändå.DIF_Soldier skrev:"For the first time ever, you and I are in total agreement"Mäklaren skrev:Riktigt synd att Skellefteå fick med sig två poäng. Jag struntar i hur det går för aik så länge det går så bra som möjligt för DIF. Hellre att gnaget vinner och vi får häng på toppen än att Saik vinner och vi hängs av allt mer.
Men det tycker ju inte alla andra wannabehuliganer som hatar gnaget mer än de älskar DIF.
- Morgan Freeman i Se7en
Folk verkar inte förstå hur viktig top 4 är. Och vem fan bryr sig om gnaget så länge de inte skadar oss? Bara löjligt.
Expert.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
De flesta som tvingas dras med packet i vardagen. Förstår att du som Finspång-bo inte förstår.DIF_Soldier skrev:Och vem fan bryr sig om gnaget så länge de inte skadar oss? Bara löjligt.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Ett inlägg:Salas skrev:aikforum är alltid lika underhållande, haha.
AIKmittLIV vad spelar det för roll? misstag görs av alla. svider så klart men det är inte där felet ligger. De ber om att få åka på stryk och det hoppas jag innerligt de som skrivit denna text ska göra. fittor. små äckliga horbarn. Deras tänder borde gnissla. Är det bluebrigade som skrivit detta? Detta är en anledning till att jag tackar Firman Boys att de finns. De slår sönder asen. Alla djurgårdare ska ha en lavett per automatik.
Detta fuckade helt min dag. små äckliga f'dse-d.
Hahaha, "är det Blue Brigade som skrivit detta?"