Underbart!WilleB skrev:Jodå, det kommer ett 08 Hockey i dag. Brodin och Bjurling var gäster och Björn från Svenska Fans var galant stand-in för David Fjäll.
DIF i Media
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: DIF i Media
Expert.
- reservjesus
Undertbart! Har taggat hela dagen för ett nytt 08-hockey.WilleB skrev:Jodå, det kommer ett 08 Hockey i dag. Brodin och Bjurling var gäster och Björn från Svenska Fans var galant stand-in för David Fjäll.
clowns to the left of me, jokers to the right
Inte för att vara han som gnäller, men Brodin kändes liiiiiiiite för stel. Men annars skötte han sig bra, så fruktansvärt bra program, gillade den "nya" programledaren också.
Måste även berömma Bjurling, han kommer med mycket kloka kommentarer och reflektioner, precis som Kronwall. Det har väl att göra med att han är lite mer erfaren och äldre tror jag (om man jämför med Brodin).
Måste även berömma Bjurling, han kommer med mycket kloka kommentarer och reflektioner, precis som Kronwall. Det har väl att göra med att han är lite mer erfaren och äldre tror jag (om man jämför med Brodin).
Losing all hope was freedom.
Nu skäms jag lite men vart ganska mycket snack om det här avsnittet när Ridderwall ger svar på tal om "bög ryktet". Men jag hittar inte det klippet? Någon som vet vart man hittar det? Googlat men misslyckades till och med där!
- reservjesus
Ett bra avsnitt än en gång. Som tidigare påpekat så kändes Brodin stel och nervös. Kanske inte är så konstigt då han inte har samma rutin som tex Bjurling, som förövrigt sa väldigt mycket vettiga saker. Riktigt bra måste jag säga.
clowns to the left of me, jokers to the right
http://www.svenskafans.com/fantv/Stocky skrev:Nu skäms jag lite men vart ganska mycket snack om det här avsnittet när Ridderwall ger svar på tal om "bög ryktet". Men jag hittar inte det klippet? Någon som vet vart man hittar det? Googlat men misslyckades till och med där!
Avsnittet 2011-01-12, med Oscar Eklund. Klippet med Ridderwall kommer efter typ halva andra delen.
Brodin var fruktansvärt tråkig och gav egentligen bara småarroganta och korta svar. Bjurling blev jag imponerad av dock.
Stör mig utav bara helvete på Fomin som verkar tro att han är världens mittpunkt.
Stör mig utav bara helvete på Fomin som verkar tro att han är världens mittpunkt.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- SirDIFalot
Ska försöka övertyga mina vänner där att ta in Boumedienne nästa gång. Han har ju sjukt mycket rutin och erfarenhet från alla ligor i hela världen typ. Samt har gjort det bra i andra hockeyprogram. Hittills är det ju de äldre rutinerade gubbarna som har levererat.
Bjurling var bra, kul att de vågar ta för sig.
Expert.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Är du någonsin nöjd med tillvaron? Ditt liv känns så jävla dystert...Mäklaren skrev:Brodin var fruktansvärt tråkig och gav egentligen bara småarroganta och korta svar. Bjurling blev jag imponerad av dock.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Oscar Eklund var iofs riktigt bra och kan väl inte räknas som lastgammal.SirDIFalot skrev:Ska försöka övertyga mina vänner där att ta in Boumedienne nästa gång. Han har ju sjukt mycket rutin och erfarenhet från alla ligor i hela världen typ. Samt har gjort det bra i andra hockeyprogram. Hittills är det ju de äldre rutinerade gubbarna som har levererat.
Du tror inte att det är mer sannolikt att killen är blyg och nervös än smått arrogant? Bara en tanke sådär.Mäklaren skrev:Brodin var fruktansvärt tråkig och gav egentligen bara småarroganta och korta svar. Bjurling blev jag imponerad av dock.
Men så är jag ju en riktig solstråle som vill se det positiva i allt...
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Det tar emot att säga det, men jag tycker han är den klart lysande stjärnan. Skulle fan sakna honom mer än Wille i denna programserie. Wille är så klyschig och oseriös i jämförelse. Sedan vill jag ha tillbaka Fjäll snarast.Mäklaren skrev:Brodin var fruktansvärt tråkig och gav egentligen bara småarroganta och korta svar. Bjurling blev jag imponerad av dock.
Bjurling utklassade även Brodin.
Beröm till tre gnagare, vad fan är det som händer med mig?
Ska jag avgå för gott eller?

– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- DIF_Soldier
Nej, du är ärlig och jag håller med. Hyll och cred!BOMBOM BOUCHARD skrev:Det tar emot att säga det, men jag tycker han är den klart lysande stjärnan. Skulle fan sakna honom mer än Wille i denna programserie. Wille är så klyschig och oseriös i jämförelse. Sedan vill jag ha tillbaka Fjäll snarast.Mäklaren skrev:Brodin var fruktansvärt tråkig och gav egentligen bara småarroganta och korta svar. Bjurling blev jag imponerad av dock.
Bjurling utklassade även Brodin.
Beröm till tre gnagare, vad fan är det som händer med mig?
Ska jag avgå för gott eller?
Säg den glädje som varar
Tycker nog också råttan i 08-hockey är rätt duktig. ( Inte Fjäll alltså. )
Själva grejen är ju det att Fjäll, Råttan och Wille har ju fått igång ett skönt tugg mot varandra och det gör att programmet växer och det rejält.
Om programmen sedan når de högsta topparna eller inte avgörs i mångt och mycket av de övriga gästerna samt eventuella kringinslag.
Betyget på denna veckas program kommer nog senare under dagen då man väljer att kika på det hela medan man kör en stenhård träning på motionscykeln.
För övrigt tror jag att Falkens tuggande hade funkat väldigt bra i studion.
Själva grejen är ju det att Fjäll, Råttan och Wille har ju fått igång ett skönt tugg mot varandra och det gör att programmet växer och det rejält.
Om programmen sedan når de högsta topparna eller inte avgörs i mångt och mycket av de övriga gästerna samt eventuella kringinslag.
Betyget på denna veckas program kommer nog senare under dagen då man väljer att kika på det hela medan man kör en stenhård träning på motionscykeln.
För övrigt tror jag att Falkens tuggande hade funkat väldigt bra i studion.
- starvin_marwin
Nej nej nej, vad är det jag hör!
Måste hålla med Mäklaren - Fomin är för djävulskt trälig, han skulle passa bättre i rollen som instruktionsröst till en förberedande informationsfilm för dem som ska truckkort eller dyl.
Lite äcklig översittar-attityd och viktigpetter känsla över honom, usch och fy.
Måste hålla med Mäklaren - Fomin är för djävulskt trälig, han skulle passa bättre i rollen som instruktionsröst till en förberedande informationsfilm för dem som ska truckkort eller dyl.
Lite äcklig översittar-attityd och viktigpetter känsla över honom, usch och fy.