Biljettråden
Re: Biljettråden
Om man väljer övre sektionen.. hur vet man då att man tex hamnar på a8? kan man inte välja det själv? och hur vet man vilken plats man får i just a8? kan man inte välja det själv heller? vet inte hur det brukar vara annars,om det är någon skillnad på erbjudandet som är på sidan emot den vanliga beställingen,tänker just inför matchen mot linköping på torsdag,då man kan beställa här på sidan,om man går exempelvis 2 stycken,hur vet man att man hamnar brevid varandra då?. Men sen var det ju det här med seiktion och plats i sektionen. Sånt brukar man väll kunna välja? verkar inte som man kan det på erbjudandet.. tacksam för fullständigt svar.
Det är ju bara att gå in och välja plats på ticnet.lefflan skrev:Om man väljer övre sektionen.. hur vet man då att man tex hamnar på a8? kan man inte välja det själv? och hur vet man vilken plats man får i just a8? kan man inte välja det själv heller? vet inte hur det brukar vara annars,om det är någon skillnad på erbjudandet som är på sidan emot den vanliga beställingen,tänker just inför matchen mot linköping på torsdag,då man kan beställa här på sidan,om man går exempelvis 2 stycken,hur vet man att man hamnar brevid varandra då?. Men sen var det ju det här med seiktion och plats i sektionen. Sånt brukar man väll kunna välja? verkar inte som man kan det på erbjudandet.. tacksam för fullständigt svar.
http://www.ticnet.se/dif-linkoping-bilj ... t/DIF0113H
Där ser du exakt vilka platser som finns lediga.
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Skulle JK ha en buss till gävle den 5/2?hur får man tag i biljetter till bortastå?verkar inte finnas på ticnet iaf.
Det är som alltid direktinsläpp i Gävle.DIFdalarna skrev:Skulle JK ha en buss till gävle den 5/2?hur får man tag i biljetter till bortastå?verkar inte finnas på ticnet iaf.
Tyvärr hade jag redan loggat ut. Hoppas du lyckades hitta en biljett och såg matchen ändå.David1891 skrev:Kolla PM *Hoppas*!!!WK4 skrev:Jag har en biljett över till kvällens derby.
PRIS: 60 minuters högljutt stöd till Djurgården.
KRAV: Du ska kunna visa upp ett medlemskort från Djurgården Hockey eller JK.
Skicka ett PM här innan 1630 då jag loggar ut och beger mig mot Globen. Första svaret får biljetten.
Edit: Inga svar innan 1630 tyvärr.
Biljetten hamnade iaf hos en Djurgårdare som skrek ordentligt hela matchen och dessutom så blåste vi en svartabörshaj på en affär så det kändes extra bra.

If you're not confused, you're misinformed
-
Okej! då är det bara att dra dit då!Nån som hört om det är många som ska dit med JK?Salas skrev:Det är som alltid direktinsläpp i Gävle.DIFdalarna skrev:Skulle JK ha en buss till gävle den 5/2?hur får man tag i biljetter till bortastå?verkar inte finnas på ticnet iaf.
Biljett till nästa derby? Nedre klack, vart köper man och när släpps dom?
Vi är bara på besök i Allsvenskan och som den goda gäst vi är stannar vi inte längre än nödvändigt - Aggie_66
Antingen på Ticnet eller i Djurgården Concept Store. Du blir informerad på hemsidan när biljetterna släpps.Challen skrev:Biljett till nästa derby? Nedre klack, vart köper man och när släpps dom?
-
- Säsongskort: Ja
Säljer min plåt till morgondagens möte mot LHC. Självklart klack.
100 kr. Skicka ett PM! Kan möta upp imorgon.
100 kr. Skicka ett PM! Kan möta upp imorgon.
Djurgår'n tills jag dör!
Har 2 st klackbiljetter till Brynäs-matchen på lördag
100 kr st och finns att hämta i Sollentuna.
Ring/smsa 0707898992 vid intresse.
100 kr st och finns att hämta i Sollentuna.
Ring/smsa 0707898992 vid intresse.
Säljer klackbiljett till alla kommande hemmamatcher säsongen ut p.g.a krock med jobbet. Biljetterna kan hämtas upp i Huddinge centrum (tider kan vi ta i PM vid intresse). Tar halva inköpspriset för en biljett. Släng iväg ett PM om du är intresserad.
-
- Säsongskort: Ja
Tja jag tänkte kolla lite med er andra här inne?
Jag och tre kompisar tänkte gå på matchen imorn.
Nu är det så att vi tänkte stå i klacken och sjunga, men jag hittar inte att man kan köpa biljetter via hemsidan till matchen imorn?
är det så att de är slut? Eller varför går det inte?
Vilka platser passar då bäst om man vill sjunga "lite" ?
//Henke
Nu är det så att vi tänkte stå i klacken och sjunga, men jag hittar inte att man kan köpa biljetter via hemsidan till matchen imorn?
Vilka platser passar då bäst om man vill sjunga "lite" ?

//Henke
http://difhockey.se/biljetter_hovet.phpStavhoppet skrev:Tja jag tänkte kolla lite med er andra här inne?
Vilka platser passar då bäst om man vill sjunga "lite" ?![]()
//Henke
Titta där. Hade du varit ute lite tidigare så är aktiv sittplats ett bra alternativ. Enligt min mening är annars "kortsida", det gula, ett bra alternativ för dig och dina polare som vill "sjunga lite". Går att köpa för bara 215 kr styck på Ticnet.
Vad fan är sjunga "lite"?Stavhoppet skrev:Tja jag tänkte kolla lite med er andra här inne?
//Henke
Såsom de flesta i vår klack agerar.Kentta skrev:Vad fan är sjunga "lite"?Stavhoppet skrev:Tja jag tänkte kolla lite med er andra här inne?
//Henke