DIF i Media

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
android
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: DIF i Media

Inlägg av android »

Nu vill jag inte vara den som är den, men en värre "like" på facebook är väl Zibanejad som "Likes" aik och råsunda stadion.

Kan kanske vara ironiskt då jag har för mig att jag lästa att han alltid varit Djurgårdare?
Född till sportchef.
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

android skrev:Nu vill jag inte vara den som är den, men en värre "like" på facebook är väl Zibanejad som "Likes" aik och råsunda stadion.

Kan kanske vara ironiskt då jag har för mig att jag lästa att han alltid varit Djurgårdare?
Har hört han är bajare.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

android skrev:Nu vill jag inte vara den som är den, men en värre "like" på facebook är väl Zibanejad som "Likes" aik och råsunda stadion.

Luktar facerape lång väg.. Mika har väl glömt logga ut på nån dator nere på träningsanläggningen... sen har Fimpen tagit över och fixat lite.... hahahahaha
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Magnutz skrev:

Luktar facerape lång väg.. Mika har väl glömt logga ut på nån dator nere på träningsanläggningen... sen har Fimpen tagit över och fixat lite.... hahahahaha
Han hade like på aik och det när han kom till oss redan, från Gnaget, vet inte vad han är i grund och botten men känns som läge att ta bort det. För övrigt har han ju spelat i Bajen, DIF och aik nu så... Känns väl som en sån där spelare som inte bryr sig mäkta mycket om sånt.
Expert.
Användarvisningsbild
android

Inlägg av android »

SDA. Jag anade nästan det.

Tror inte heller att han bryr sig. Dock har han nog fått lite känslor för DIF skulle jag tro.
Född till sportchef.
DIFHeNcE

Inlägg av DIFHeNcE »

Raus skrev:För er som kan finska så kan ju detta vara en intressant artikel, där de skriver om Tifot på Järnkaminernas dag!

http://www.hs.fi/urheilu/artikkeli/Djur ... 5262885496
Det är ganska kul att några finländare diskuterar över vilket lag i som har bäst klack i Finland bland youtubekommentarerna på tifoklippet.. :lol:
Användarvisningsbild
carne

Inlägg av carne »

Han favoritlag är Djurgården enligt hans profil :wink:
No Rules In The Animal Kingdom
Användarvisningsbild
AMMC

Inlägg av AMMC »

Mäklaren skrev:

Har hört han är bajare.
Var har du läst det android? För det stämmer inte.

Stämmer inte mäklaren. Egentligen är väl såna här grejer rätt sköna att inte tänka på eller forska i, finns många spelare som har/haft sympatier för mordor. Men vi vinner ju inget på att skärskåda det om man säger så...
Användarvisningsbild
android

Inlägg av android »

AMMC skrev:
Mäklaren skrev:

Har hört han är bajare.
Var har du läst det android? För det stämmer inte.

Stämmer inte mäklaren. Egentligen är väl såna här grejer rätt sköna att inte tänka på eller forska i, finns många spelare som har/haft sympatier för mordor. Men vi vinner ju inget på att skärskåda det om man säger så...
Läste det på hans facebooksida. Nu verkar han ha tagit bort AIK, dock finns Råsunda stadion kvar.

Jag håller med dig om att det är oskönt. Var inte min mening att kritisera Mika. Var med ett skämt om att sådant var mer värt att "avslöja" för aftonbladet, än att Fimpen är klickat "Like" på någon Kat-c falang.
Född till sportchef.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Räcker inte hans...

"Kontaktuppgifter
E-postadress gnaget87@hotmail.com

Facebook facebook.com/Mika.Zibanejad

...som bevis för vart hans sympatier har legat?
Expert.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

SirDIFalot skrev:Räcker inte hans...

"Kontaktuppgifter
E-postadress gnaget87@hotmail.com

Facebook facebook.com/Mika.Zibanejad

...som bevis för vart hans sympatier har legat?
Efter ett kort snack med Mika så berättar han att han inte är gnagare, och mailen är för att han skulle haft nummer 87 i gnaget. Alltså har han spelat i aik men har sympatier för DIF. :)
DIF!
Användarvisningsbild
carne

Inlägg av carne »

Mika Zibanejad
Inge aikare, spelat i AIK bara..

Har han skrivit på facebook ifall :)
No Rules In The Animal Kingdom
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

Han kan omöjligtvis vara aikare, åtminstone inte någon som bryr sig om aik. Hade han varit en aikare så hade han aldrig gillat Djurgårdens sida på facebook, och han hade definitivt inte haft den här bilden som profilbild.
Bild

Han kanske var aikare, men det finns ingen supporter i hela världen som glatt på eget initiativ visar upp sig i värsta rivalens tröja, dessutom ett flertalet gånger på sin profil på facebook.

Daniel942 skrev:Alltså har han spelat i aik men har sympatier för DIF. :)
Han har knappast sympatier för Djurgården heller eftersom han har profilerbilder där han är klädd i aiks matchtröja. Kallar han sig Djurgårdare så har han ingen heder.
Användarvisningsbild
AMMC

Inlägg av AMMC »

carne skrev:Mika Zibanejad
Inge aikare, spelat i AIK bara..

Har han skrivit på facebook ifall :)
Då tycker jag att vi låter det vara så, grym lösning för alla inblandade!

Heja Mika!
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

AMMC skrev:Då tycker jag att vi låter det vara så, grym lösning för alla inblandade!
Så länge som han har fyra profilbilder där han är klädd i solnas matchtröja så är han ingen Djurgårdare för mig oavsett vad han än säger. Hade han haft någon heder i kroppen så hade han raderat dom bilderna den första sekunden efter att han lämnade deras juniorlag för vårt.
Skriv svar