Djurgårdens IF - MoDo Hockey 15/1 2011
Re: Djurgårdens IF - MoDo Hockey 15/1 2011
Kan Widing och Kempe få ta alla straffar? Snälla.
Säga vad fan man vill men, vad i helvete tänker idioterna med som bestämmer sig för att spela 1domare idag när det inte ens kan döma rätt med 2!??!?!
Hardy brinner ju inte för det här längre, syns lång väg!
Och Canal + TAR bort klockan den sista tiden!
Men detta måste vara den sämsta domarinsatsen på hela säsongen! Fruktansvärt uselt.
Och ni som menade att Djurgården vann på Brodin fighten....
In kom Mittman, utvisades, de gjorde mål och matchen vände. Så nej Brodin kan ha kostat oss 3 poäng!
Och Canal + TAR bort klockan den sista tiden!
Men detta måste vara den sämsta domarinsatsen på hela säsongen! Fruktansvärt uselt.
Och ni som menade att Djurgården vann på Brodin fighten....
In kom Mittman, utvisades, de gjorde mål och matchen vände. Så nej Brodin kan ha kostat oss 3 poäng!
- Lee Harvey Oswald
Ser hellre att Mark "tar" alla straffar
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Mäklaren: Jag håller till viss del med dig men jag njuter inte som du gör när laget gör bort sig.
Hardy måste ta sig en ordentlig funderare vad gäller PP! Hur många matcher har vi slarvat bort nu genom vårt genomruttna PP?
Såg att Holmqvist gått ut också. Vore kul om vi kunde spela med fullt lag snart....
Hardy måste ta sig en ordentlig funderare vad gäller PP! Hur många matcher har vi slarvat bort nu genom vårt genomruttna PP?
Såg att Holmqvist gått ut också. Vore kul om vi kunde spela med fullt lag snart....
Sa jag inte att Owuya skulle göra en svag insats? Han är ingen fullgod målvakt och vi förlorar återigen målvaktsmatchen.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- Jim Morrison
... You were saying? Mark har varit grym och även denna matchen.Mäklaren skrev:Sa jag inte att Owuya skulle göra en svag insats? Han är ingen fullgod målvakt och vi förlorar återigen målvaktsmatchen.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
TVÅ POÄNG!
Och Mäklaren, snälla håll käften. Mark gjorde vad han kunde idag, det var laget som föll ihop i tredje idag.
Och Mäklaren, snälla håll käften. Mark gjorde vad han kunde idag, det var laget som föll ihop i tredje idag.
Mäklaren: Detta beror inte på någon svag målvaktsinsats! Detta beror på ett jävla oflyt med stutsar, usla domare och mindre imponerande försvarsspel. Skyll inte detta på Owuya!
Alltså vad ditt problem är har jag ingen aning om, men Owuya gjorde definitivt ingen dålig match! Dessutom tog han alla straffar så DIF vann idag!Mäklaren skrev:Sa jag inte att Owuya skulle göra en svag insats? Han är ingen fullgod målvakt och vi förlorar återigen målvaktsmatchen.
tack Mark. bara Mark. Och De tre andra som gjorde mål. Resten.. fan vet. Och jag tror att det är coachning som behövs! ACTIVE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Kan inte skylla på Mark om du måste skylla på nån som skyll på Lassen.
Not a shred of evidence exists in favor of the idea that life is serious.
Fan vilken räddning av Owuya på deras andra straff. Matchvinnande.
2p får man vara nöjd med efter den här matchen. Svårt att spela box play 5 mot 8 hela matchen.
2p får man vara nöjd med efter den här matchen. Svårt att spela box play 5 mot 8 hela matchen.
Var väl snarare så att deras keeper såg darrig ut.vonz skrev:Alltså vad ditt problem är har jag ingen aning om, men Owuya gjorde definitivt ingen dålig match! Dessutom tog han alla straffar så DIF vann idag!Mäklaren skrev:Sa jag inte att Owuya skulle göra en svag insats? Han är ingen fullgod målvakt och vi förlorar återigen målvaktsmatchen.