Ja. Ett lotteri det där. Fimpen mot Frölund fick bara 2+10 då va? Och fighten mellan Honken och Hedman tidigare i år där nästan ingen fick in något slag blev väl 3 matcher för Hedman och 2 för Hoknen(sr alltså)Jim Morrison skrev:
Va? Printz slogs ju mot ajk och spelar idag?
Djurgårdens IF - MoDo Hockey 15/1 2011
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Djurgårdens IF - MoDo Hockey 15/1 2011
Expert.
Thorleifson är en erkänt dum fan och som du säger, viktig för modo. Jag gillar Brodin. I honom ser jag Ölvestad. Han går in och smäller på som fan och sen drar han mot mål. Så skön spelstil. han är värd 2xKempe t ex. kempe går på mål men verkar inte ha det där fysiska smället i sig. Vi behöver det på isen, inte i omklädningsrummet.SirDIFalot skrev:Tror Tollefsen betyder MYCKET mer för dom än vad Brodin gör för oss. Huvudsaken är väl att han fick bort en viktig spelare för dom? Han är ju mycket viktigare än Hedman exempelvis, om han hade gått mot honom istället som några här ville.Magnutz skrev:Jo, om det var deras defensiv vi har bekymmer med.. Tyvärr är det ju offensiven som är tung, även om modo inte fått utdelning än.. Vi slår icingpuckar för att vi inte kommer ut ur egen zon. Inge vidare och nu har vi ingen som kan trampa igenom och göra det där som bara Brodin och Ölvestad gör (och Kempe till viss del). Smart? Nej. Korkat? Joråsåatte...SirDIFalot skrev:Bra av Brodin att få bort deras bästa defensiva back. Dock syntes det rätt tydligt i fighten vem som har X antal slagsmål i NHL i ryggen.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Jim Morrison
Löjligt. Patetiskt. Låt pojkarna slåss om dom så vill.SirDIFalot skrev:Ja. Ett lotteri det där. Fimpen mot Frölund fick bara 2+10 då va? Och fighten mellan Honken och Hedman tidigare i år där nästan ingen fick in något slag blev väl 3 matcher för Hedman och 2 för Hoknen(sr alltså)Jim Morrison skrev:
Va? Printz slogs ju mot ajk och spelar idag?
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Det blev inte "rätt" sorts straff som ger automatisk avstängning följande match.. fan, saknar terminologin.. Game Misconduct och.. aja, ni vet vad det heter när man inte åker ut på auto-avstängning.Jim Morrison skrev:Va? Printz slogs mot ajk och spelar idag

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Vad var det jag sa! Vi får nästa utvisning! Helt sjukt!
Jävla pissdomare.
- DIF_Soldier
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Bra domaren. Du har missat minst 7 utvsiningar för MODAAAH. Men okej.
Säg den glädje som varar
Hur mycket kostade domaren Modo?
Sjukt onödigt mål att släppa in!
Mitman blir hakad, slår till med klubban på någons skridsko medans han faller, han får utvisning för tripping.
Soft.
Soft.
Vissa ska inte bli domare på elitnivå. Som dagens domare som heter Niclas Johansson.
Undra hur många två mot ettor Widing har failat på nu?! 

FAN vad orättvist.
- Jim Morrison
Jahapp.
Mitt i livet händer det att döden kommer och tar mått på människan. Det besöket glöms och livet fortsätter. Men kostymen sys i det tysta.
Sanslöst orättvist.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett