Djurgårdens IF - MoDo Hockey 15/1 2011
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Re: Djurgårdens IF - MoDo Hockey 15/1 2011
Håller med er angående Hannula. Känns lite typiskt Djurgårdsaktigt att mesa med spelare i sådana här lägen. Han måste komma i matchform! Sen att han inte orkar lika mycket som alla andra men ett par minuters speltid ska tamefan en professionell idrottsman klara av oavsett om det är hans första match eller inte. Det tror jag att Mika känner också!
Lika bra att kasta in honom i skiten så fort som möjligt och sakta men säkert matcha in honom i laget med mer och mer speltid.
Lika bra att kasta in honom i skiten så fort som möjligt och sakta men säkert matcha in honom i laget med mer och mer speltid.
100% DJURGÅRDSJ***L
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Får väl lita på tränartrion och läkarteamet i alla fall. Även om jag hade hoppats att han skulle vara med som extraspelare idag.
Expert.
Underbart att Claesson får speltid istället för Lassen, fortsätt så! Instämmer ang. Hannula, ahde hoppats på han idag.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
- Mattias_87
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
M I K A!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Snacka om snabba ryck..Hann ju inte ens sätta mig ner i soffan 

Varför måste Kristian snacka sönder matcherna varje gång?
Jävla skit att behöva missa dagens match, för övrigt en bra start av DIF.
Jävla skit att behöva missa dagens match, för övrigt en bra start av DIF.
Undra om ngn prickade in Gigaset´s tävling. Mika efter 49 sek 
Själv tog man Ottosson, vilket nit det va då han inte ens är på isen idag

Själv tog man Ottosson, vilket nit det va då han inte ens är på isen idag

There is no I in TEAM!!!!
Skapligt att det inte blev en 2a på förstaläget.. sen kommer kompensationen. Grattis. Nu sätter vi tryck!!!
Edit: Fan vad långsamt det går.. SKICKA IN DE UNGA... det går inte att spela telefonstolpar om man vill ha FART... fan.
Edit 2: Vem är kommentatorn?!?! Modo spelar ju fan inte bra. DIF spelar kafferepsPP.. med noll fart och Kronwall MISSAR pucken.. herregud... Galet. PP, hur kan det bli bättre? Jag skulle vilja se de snabbaste spelarna i PP.
Edit: Fan vad långsamt det går.. SKICKA IN DE UNGA... det går inte att spela telefonstolpar om man vill ha FART... fan.
Edit 2: Vem är kommentatorn?!?! Modo spelar ju fan inte bra. DIF spelar kafferepsPP.. med noll fart och Kronwall MISSAR pucken.. herregud... Galet. PP, hur kan det bli bättre? Jag skulle vilja se de snabbaste spelarna i PP.
Senast redigerad av Magnutz den 2011-01-15 16:23:21, redigerad totalt 1 gånger.
Domaren kommer tappa den här matchen, garanterat. HUR FAN KAN MAN MISSA SÅ MYCKET PÅ SÅ KORT TID?
Helvete.
Helvete.
Han har redan tappat matchen! Klockrena utvisningar gång på gång!Kentta skrev:Domaren kommer tappa den här matchen, garanterat. HUR FAN KAN MAN MISSA SÅ MYCKET PÅ SÅ KORT TID?
Helvete.
Hatar att sitta hemma sjuk och lyssna på radio istället för att vara i hovet men var är Otto idag?
Ja, feg domare. Vågar inte blåsa i första-läget. Måste ha en till situation direkt efter för att våga blåsa. Fattar inte varför de undviker 4domarsystemet.Kentta skrev:Domaren kommer tappa den här matchen, garanterat. HUR FAN KAN MAN MISSA SÅ MYCKET PÅ SÅ KORT TID?
Helvete.
Sen vill jag att C Sport sparkar kommentatorn.
Helt otroligt han missade interferencen då DIF har PP då, vet inte vilken det va. Lägger ner pucken för att åka på den och blir tacklad/vräkt i isen..V-sign skrev:Han har redan tappat matchen! Klockrena utvisningar gång på gång!Kentta skrev:Domaren kommer tappa den här matchen, garanterat. HUR FAN KAN MAN MISSA SÅ MYCKET PÅ SÅ KORT TID?
Helvete.
På tal om annat:
Om man har Canal+ total ingår canal + extra 1,2,3,4 eller man får betala för matcherna där ändå?
There is no I in TEAM!!!!