Då: 2 mål på 33 matcherDIF_Soldier skrev: DÅ: Widing var usel. Han skulle bytas mot Bremberg, bänkas, köpas ut eller fan och hans moster.
NU: Widing är kung. Han är Råttkrossaren, på g, målkungen, bäst.
Är det bara jag som ser den EXTREMA skillnaden i åsiktsväg? Nej. Är den överhuvudtaget sanningsenlig? Nej.
Nu: 4 mål på 5 matcher
Personligen skiter jag fullständigt i om målen han gör är coast-to-coast eller skitmål som trillar in. Han är här för att producera och det har han börjat göra. Är det då så märkligt att folk uppskattar detta? Sluta se allt i svart eller vitt (bäst eller sämst) och låt folk hylla de framsteg som sker, utan att ifrågasätta skälet till att de ändrat sig eller angripa bristen på underbyggda argument. Att åsikter svänger snabbt är ju ingen nyhet, och nästa match kanske Holmqvist agerar fläckfritt i egen zon (it could happen...) och kommer då vara kung.DIF_Soldier skrev:Widing är inte bäst, Widing är för tillfället ingen kung. Widing har fortfarande en jävla lång bit kvar. Jag menar... han har gjort ett studsmål och ett mål i öppen kasse mot gnaget och helt plötsligt är han kung?! KOM IGEN!