Fet du såg ut och vara när du hängde utanför JK-Båset idag då...
Du kan vara fet. Jag såg att du inte sjöng på hela matchen!
Nej nu jävlar. Nu kommer du med allvarliga anklagelser.
Jag tillsammans med Ohly var dem som gick lös mest på Aktiv sittplats.
Nej men lyckades få min del av AS att köra på lite extra idag, men det tar vi i en annan tråd.
Daniel942 skrev:
Nej men lyckades få min del av AS att köra på lite extra idag, men det tar vi i en annan tråd.
Tjocka feta Snazzi!
Jag var inte seriös och det vet du nog om.
Du får nog ärligt talat köpa klackplåt nästa säsong. Du har inget på sittplats att göra, även om den råkar var aktiv!
Lycka är att vara Djurgårdare. Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Daniel942 skrev:
Tjocka feta Snazzi!
Jag var inte seriös och det vet du nog om.
Du får nog ärligt talat köpa klackplåt nästa säsong. Du har inget på sittplats att göra, även om den råkar var aktiv!
Nån måste dra det otroligt tunga lasset på AS också
Då tippningstävlingen fyller ETT år på fredag och då kommer frågorna till DIF-MoDo upp. Och just PGA den ettårsdagen så kommer det vara en fy jävla massa bonusfrågor.
Detta gör att det inte blir någon tävling till DIF-LHC.
Nu vill jag att vi alla stämmer in i sång fór att fira ettårsdagen av denna tävling.
frågorna till DIF-Modo kommer upp senare ikväll!
Nu:
ja må han leva, ja må han leva , ja må han leva ut i hundrade år...
Och visst ska han leva, och visst ska han leva...
Grattis!
......Å VISST SKA HAN LEVA UTI HUNDRADE ÅR. Å NÄR HAN HA LEVAT, Å NÄR HAN HA LEVAT
Å NÄR HAN HA LEVAT UTI HUNDRADE ÅR, JA DÅ SKA LILLEMAN SKJU...... ops........
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Nu är frågorna uppdaterade i den andra tråden!
Denna gång finns det, som sagt, en rad bonusfrågor då tävlingen fyller ett år.
Angående kvalet som var:
Då jjonas och Mattias_87 svarade på mitt PM så håller dem sig kvar i tävlingen och Wedd får lämna tävlingen och får nu inte delta igen mer detta år.
Inför denna omgång kan ytterligare tre personer åka ut för dålig aktivitet.
Vi välkommnar våra nya deltagare, Datsuyk_13 och Roj.
Vi gratulerar också Daniel964 till derbybonusen.
Svaren måste vara inne senaste en hundradel innan matchens början, precis som vanligt.
lilleman skrev:Nu är frågorna uppdaterade i den andra tråden!
Denna gång finns det, som sagt, en rad bonusfrågor då tävlingen fyller ett år.
Angående kvalet som var:
Då jjonas och Mattias_87 svarade på mitt PM så håller dem sig kvar i tävlingen och Wedd får lämna tävlingen och får nu inte delta igen mer detta år.
Inför denna omgång kan ytterligare tre personer åka ut för dålig aktivitet.
Vi välkommnar våra nya deltagare, Datsuyk_13 och Roj.
Vi gratulerar också Daniel964 till derbybonusen.
Svaren måste vara inne senaste en hundradel innan matchens början, precis som vanligt.
Härliga frågor lilleman. Men jag fick helt plötsligt slutspelsångest. Mycket kan verkligen hända med tabellen efter imorgon. Det här bli rafflande, eller hur man nu säger
Det är väl bara Edin som kommer att kunna sova sött som ett spädbarn inför morgondagen i tron att han är en överjävlig tippare.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm