DIF i Media

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
melker
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: DIF i Media

Inlägg av melker »

Så jävla kul när man ser #7 A. Holmqvist när han hoppar till "Den som inte hoppar han är gnagarsvin" efter matchen, han snubblar runt där när ska hoppa precis som han tenderar att göra på isen i spelet :lol:
http://difhockey.se/diftv.php?news=7833
"Matte Alba har ingen näsa tack vare Håkan Södergren."
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Inlägg av SkönaDjurgårn »

Klockrent program igen! Wille och Fjäll är som tidigare nämnts priceless.

Störde mig på Bånge som tuggade tuggummi i del 1, men sen var han tvungen att kasta ut det, eller? Bajenmålvakten tuggade som en galning i 08Fotboll förut och jag fattar inte hur korkad man får vara som sitter i en tv-snack-studio sådär med ett stort tuggummi i käften. Muppar.
Användarvisningsbild
lajjnus

Inlägg av lajjnus »

melker skrev:Så jävla kul när man ser #7 A. Holmqvist när han hoppar till "Den som inte hoppar han är gnagarsvin" efter matchen, han snubblar runt där när ska hoppa precis som han tenderar att göra på isen i spelet :lol:
Fast han får väll ändå en knuff av herr Kronwall? ;)
Användarvisningsbild
Ja-ke den andre

Inlägg av Ja-ke den andre »

Skulle någon vänlig själ kunna lägga upp klippet på Ridderwall i 08-hockey på youtube? Jag är nämligen i Thailand och kan bara se youtube-klipp.. Om ingen orkar så kanske någon iaf kan berätta vad han säger.

Skulle uppskattas en hel del.

Kämpa Nisse!
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

SkönaDjurgårn skrev:Klockrent program igen! Wille och Fjäll är som tidigare nämnts priceless.

Störde mig på Bånge som tuggade tuggummi i del 1, men sen var han tvungen att kasta ut det, eller? Bajenmålvakten tuggade som en galning i 08Fotboll förut och jag fattar inte hur korkad man får vara som sitter i en tv-snack-studio sådär med ett stort tuggummi i käften. Muppar.
Och jag som blev närmast bortjagad från detta forum när jag tyckte det såg bonnigt ut när Riddarn hade på sig mössa när han var med.(Även Wikegård uttalade sig kring Riddarns mössa) :D

Undra vad du ska få höra nu.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Haha, ja det visar sig. Får väl späda på lite genom att hålla med dig om mössan också då. :P

Fast just tuggandet är det jag stör mig på. Brukar ladda in de här avsnitten i iPoden och det är lagom drygt att höra en gnagares smaskande i öronen hela tiden! Det borde folk ha förståelse för. :)
Användarvisningsbild
Daniel942
Säsongskort: Ja

Inlägg av Daniel942 »

Ja-ke den andre skrev:Skulle någon vänlig själ kunna lägga upp klippet på Ridderwall i 08-hockey på youtube? Jag är nämligen i Thailand och kan bara se youtube-klipp.. Om ingen orkar så kanske någon iaf kan berätta vad han säger.

Kämpa Nisse!
Höll på med det i gårkväll, gick tyvärr inte att spara som jag ville. Men jag ska göra ett nytt försök efter matchen ikväll!
DIF!
Användarvisningsbild
Ja-ke den andre

Inlägg av Ja-ke den andre »

Daniel942 skrev:
Ja-ke den andre skrev:Skulle någon vänlig själ kunna lägga upp klippet på Ridderwall i 08-hockey på youtube? Jag är nämligen i Thailand och kan bara se youtube-klipp.. Om ingen orkar så kanske någon iaf kan berätta vad han säger.

Kämpa Nisse!
Höll på med det i gårkväll, gick tyvärr inte att spara som jag ville. Men jag ska göra ett nytt försök efter matchen ikväll!
Härligt, tack så mycket!
Användarvisningsbild
BOMBOM BOUCHARD
Tipsmästare 2010/11

Inlägg av BOMBOM BOUCHARD »

Raus skrev:Älskar klippet med Ridderwall, haha! Kul att höra att dom hade internskämt om det i omklädningsrummet också :lol:
Ja, det var underbart. Vilken härlig inställning till "påhoppet".
Jag gillar Riddarn och skulle gärna se att han fick ta det där sista steget i sin utveckling (målvaktsjobbet alltså :wink: ).
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Wainscotting

Inlägg av Wainscotting »

Tycker att det var det bästa avsnittet av 08Hockey hittills och att det påminde lite mer om 08Fotboll som jag tycker brukar vara lite bättre och lite skönare. Bra med alla små inslag och intervjuer som stacks in lite här och där. Ridderwall :) Gillade klippet med Patrick och Patrik.

Synd att Fimpen inte kunde komma, men kul att det var just den andre Eklund som fick hoppa in. Tycker ofta att han får lite för lite uppmärksamhet och cred.
Bång var en bra gäst, förutom tuggumituggandet och verkar vara en rätt bra kille, vilket alltid tar emot en del att erkänna om en gnagare...
Skönt också att gnagarexperten Robin (?) inte bredde ut sig precis lika mycket som vanligt.
Wille och Fjäll bra som alltid.
”Suffering is permanent, obscure and dark, And shares the nature of infinity.”

William Wordsworth visste vad det innebär att vara supporter.
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Wainscotting skrev:Tycker att det var det bästa avsnittet av 08Hockey hittills och att det påminde lite mer om 08Fotboll som jag tycker brukar vara lite bättre och lite skönare. Bra med alla små inslag och intervjuer som stacks in lite här och där. Ridderwall :) Gillade klippet med Patrick och Patrik.

Synd att Fimpen inte kunde komma, men kul att det var just den andre Eklund som fick hoppa in. Tycker ofta att han får lite för lite uppmärksamhet och cred.
Bång var en bra gäst, förutom tuggumituggandet och verkar vara en rätt bra kille, vilket alltid tar emot en del att erkänna om en gnagare...
Skönt också att gnagarexperten Robin (?) inte bredde ut sig precis lika mycket som vanligt.
Wille och Fjäll bra som alltid.
Bra inlägg, Wain! Håller med dig om allting. Småinslagen med lite roliga scoops var superbra. Riddarn är ju en kille man verkligen gillar och VILL att det ska gå bra för, det är beklämmande att det inte gör det denna säsong. Hoppas verkligen han hittar självförtroendet och formen till slut.
Användarvisningsbild
Salas

Inlägg av Salas »

melker skrev:Så jävla kul när man ser #7 A. Holmqvist när han hoppar till "Den som inte hoppar han är gnagarsvin" efter matchen, han snubblar runt där när ska hoppa precis som han tenderar att göra på isen i spelet :lol:
Just på tal om det där, vad fan är det för fel med Marcus Nilson?
Ifjol var han gladast av alla när vi vann viktiga matcher, i år verkar han inte ens bry sig. Jag börjar bli jävligt skeptisk till hans långa kontrakt.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

Salas skrev:
Ifjol var han gladast av alla när vi vann viktiga matcher, i år verkar han inte ens bry sig. Jag börjar bli jävligt skeptisk till hans långa kontrakt.
Känns som det är en diskussion som pågår i alla andra trådar och bör nog inte tas upp här också.
Expert.
DIFVästertorp

Inlägg av DIFVästertorp »

Salas skrev:
Han har alltid varit lite tjurig. Dessutom e han nog inte nöjd med sin säsong så därför. Har nog aldrig sett Nilsson "gladast av alla"
Djurgårdens IF
jensa85

Inlägg av jensa85 »

Salas skrev:
Jag börjar däremot bli oerhört skeptisk till allt skitslängande på Mackan. Så du tror att han inte bryr sig om en vinst bara för att han har ett långt kontrakt eller vad?
Fatta att han varit sjuk 4 ggr på en månad samt inte var med från start. Och hur lite vissa verkar fatta att det faktiskt spelar in så gör det faktiskt det.
Och han har dessutom knappast varit så usel som många vill få det till. Han har inte alls varit lika bra som han var långa stunder ifjol. Men det kommer, var så säkra. 14 poäng på 22 matcher är väl heller inte så där pissdåligt för en så usel spelare? (som så många verkar tycka)
Samma sak det här med att Widing fick så fruuuuuuuktansvärt mycket skit i stort sett hela säsongen. Men nu bara för att han gjort 5 mål sen derby nr3 så är han kung och ska vara kvar till varje pris osv. Jävla kappvändare. Kan inte folk lära sig att lugna ner sig lite med sågningar och hyllningar till spelare? Klart att man kan vara förbannad efter en enskild match på en speciell spelare. Men att gå från Djävulen till Gud på bara några matcher och vice versa är populärt här inne tyvärr.

Svarar i helt fel tråd nu, jag vet. Så en MOD får gärna flytta inlägget om så önskas.
Skriv svar