DIF i Media

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Fricke

Re: DIF i Media

Inlägg av Fricke »

Sjukt att Svenska fans utan budget kan rasta SVT och TV4 så hårt. Har aldrig gillat Hockeykväll och Late Night Elitserien flyger inte.

Fant tv är sjukt bra och must see hockey tv tillsammans med Coaches corner och Satelite hotstove!
Användarvisningsbild
Stocky
Säsongskort: Ja

Inlägg av Stocky »

Måste bara kommentera det här Late night. Va fan är det för jävla jippo!? Varför ska 3 av 4 i studion hålla på med hästar eller Idol? Noll hockey kunnande förutom Petter då i såfall. Och det blåa saftblandan som stog och blinka varje gång Boork skulle säga nått, vilken jävla pissig nivå. Lägg ner skiten direkt.
Användarvisningsbild
reservjesus

Inlägg av reservjesus »

Ett riktigt bra program denna gången(Igen). Men kan fan inte sluta störa mig på att det blir väldigt mycket snack om gnaget. Fjäll vill ju helst bara ställa frågor till gnaget spelarna. Sen är ju Deras "expert" inte speciellt skön heller. Säger en del bra saker men ah fast ne.
clowns to the left of me, jokers to the right
Användarvisningsbild
Jepe
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Jepe »

Tycker Wille och Fjäll är riktigt sköna tillsammans, hade nästan räckt med att bara ha dem två i studion. Båda två kan vara dryga men med glimten i ögat!

Sköna gäster i detta program också och roligt med intervjuerna som gjordes efter matchen.

Sen måste jag bara säga Hahahaha Ridderwall fan vad skön du är!
2014-04-07, vad hände?
Användarvisningsbild
Fricke

Inlägg av Fricke »

Stocky skrev:Måste bara kommentera det här Late night. Va fan är det för jävla jippo!? Varför ska 3 av 4 i studion hålla på med hästar eller Idol? Noll hockey kunnande förutom Petter då i såfall. Och det blåa saftblandan som stog och blinka varje gång Boork skulle säga nått, vilken jävla pissig nivå. Lägg ner skiten direkt.
Exakt! Verkar vara ett försök till hybrid av Coast to Coast/Coaches Corner och Satelite Hotstove som kraschlandar. TV4 skräp.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Hahaha, måste ju säga att det är jävligt sköna snubbar i 08HOCKEY.. ;) när de snackar om vilken match ajk helst ser att vi vinner... Eklund skrockar lite och Wille säger att "Modo blir en svår match.." fan va jag skrattade... :lol:
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

08 Hockey måste helt klart vara det bästa som någonsin har spelats in i hockeyväg. Alla är riktigt jävla bra och jargongen i programmet är 110% klockren. Härligt program.

Bara jag som tyckte Victor Fasth i den korta intervjun såg ut som en fågelskådare på 30-talet? Tror tamejfan han t.om hade en kikare i ett läderfodral runt halsen. :shock:
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

-daniel- skrev:08 Hockey måste helt klart vara det bästa som någonsin har spelats in i hockeyväg. Alla är riktigt jävla bra och jargongen i programmet är 110% klockren. Härligt program.

Bara jag som tyckte Victor Fasth i den korta intervjun såg ut som en fågelskådare på 30-talet? Tror tamejfan han t.om hade en kikare i ett läderfodral runt halsen. :shock:
Jag tror nog den där smällen han fick i julklapp av Brodin tog hårdare än de vill erkänna. Killen såg ju ut som Stanley Livingstone.. ;)
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Magnutz skrev:
-daniel- skrev:08 Hockey måste helt klart vara det bästa som någonsin har spelats in i hockeyväg. Alla är riktigt jävla bra och jargongen i programmet är 110% klockren. Härligt program.

Jag tror nog den där smällen han fick i julklapp av Brodin tog hårdare än de vill erkänna. Killen såg ju ut som Stanley Livingstone.. ;)
Måste erkänna att jag inte har någon vidare koll på vem den gode Stanley Livingstone är(orkar inte googla heller) :P

Men är säkert nån mossig gammal fågelskådare som är bosatt i bushen 250+ dar om året och letar Rödhakig Stornäbbad Vingbåge (även kallad Focis Agada Mozul)...
Mäklaren

Inlägg av Mäklaren »

Hahahahahha :D
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
gurra

Inlägg av gurra »

08 Hockey riktigt bra som vanligt!

Wille, två snabba frågor:

Vad tänkte du säga om Late Night Elitserien? Ni klippte bort det eller tog inte upp det. Hoppas det var en fin sågning för det programmet var allt annat än bra och det känner jag på mig att det var nåt sånt du skulle säga :)

Sedan har jag undrat sedan programmet med Kempe, du var på g och frågade något om hans namn. Det är ju lite ovanligt namn, vad tänkte du fråga och fick du nåt svar kanske efter programmet?

Skitbra program, fortsätt med spelarintervjuer inspelade efter matcher, riktigt klockrent!
isolerad

Inlägg av isolerad »

Första gången jag ser programmet. Grymt! är en bra sammanfattning.
i
Användarvisningsbild
Silverminken

Inlägg av Silverminken »

Det här programmet är ju faktiskt riktigt bra! och jag stör mig inte på någon faktiskt, inte ens han den där aik:aren som jag inte vet vad han heter. Fjäll är riktigt bra som programledare och Wille är klockren.
"Ett till powerplay mål skulle smaka fisk, eller vad säger man? tårta?" - Niklas Wikegård
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

DIF!
Användarvisningsbild
Silverminken

Inlägg av Silverminken »

"Ett till powerplay mål skulle smaka fisk, eller vad säger man? tårta?" - Niklas Wikegård
Skriv svar