Frågetråden
Re: Frågetråden
Är träningarna öppna för allmänheten nu? Har ett märkligt schema, så jag tänkte passa på att kika på lite träningar.
Kan vara kul att se hur sådana som Kempe, Boumedienne, Nilson och Lassen presterar på träning.
Kan vara kul att se hur sådana som Kempe, Boumedienne, Nilson och Lassen presterar på träning.
Född till sportchef.
Dom hade en kampanj i shopen innan jul som var, handlar du för mer än 500 kr innan jul så får man 2 biljetter till DIF vs frölund den 21/2.
Är det någon som vet när man får dessa biljetter?
Är det någon som vet när man får dessa biljetter?
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Vem lägger upp en torrent med dagens match?
Jag vill höra hur läktarshowen lät från TV-håll. Jag ska njuta i helgen när jag tittar på den!
Jag vill höra hur läktarshowen lät från TV-håll. Jag ska njuta i helgen när jag tittar på den!
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Snazzi skrev:Vem lägger upp en torrent med dagens match?
Undrar samma sak!
Losing all hope was freedom.
Någon mer än jag som skulle vilja se "En dag med DIF" igen. Att få följa med under en dag hos Djurgården hockey och bara få se hur det ser ut.
Var mycket trevligt att följa med Figren tex. Mer sånt DIF.
Mer än gärna!DIFRobbex skrev:Någon mer än jag som skulle vilja se "En dag med DIF" igen. Att få följa med under en dag hos Djurgården hockey och bara få se hur det ser ut.
Jag skulle tycka det var kul att ha en dag med t.ex Widing, han verkar så positiv till allting nu förtiden, (att han har börjat göra mål är såklart en bidragande faktor), och för att få in han ännu mer i Djurgårn!
Är det någon som har nån koll på vad det är för låtar som är med i det nya introt, det introt med klackbilder från förra säsong samt med mål.
Skulle vara riktigt schysst om någon som vet kunde dela med sig.
Skulle vara riktigt schysst om någon som vet kunde dela med sig.
"Vem vet vad riktig kärlek är innan man varit på Stadion/Hovet?"
technolåten heter "Airbase - Theme from the rock"
http://www.youtube.com/watch?v=Gp6n7-_e8tE
Den andra låten tror jag också är theme from the rock, fast då är det Hans Zimmers version.
http://www.youtube.com/watch?v=Gp6n7-_e8tE
Den andra låten tror jag också är theme from the rock, fast då är det Hans Zimmers version.
Låten innan techno låten, det är Hans Zimmer som gjort den.
-
Hur lång tid kan det komma att ta innan något TV-material från senaste derbyt kommer upp på nätet? Helst kanske i form av en torrent? Vore ju riktigt trevligt att kunna uppleva stämningen framför skärmen också
Tack på förhand

Tack på förhand
100% DJURGÅRDSJ***L
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
Jag börjar faktiskt bli rätt så nervös..... Det händer ju inget.Jockmaniac skrev:Hur lång tid kan det komma att ta innan något TV-material från senaste derbyt kommer upp på nätet? Helst kanske i form av en torrent? Vore ju riktigt trevligt att kunna uppleva stämningen framför skärmen också![]()
Tack på förhand
Någon måste sitta på sändningen!
Lycka är att vara Djurgårdare.
- SirDIFalot
Skulle vara grym om någon kunde lägga upp senaste derbyt på tpb