lefflan skrev:Programet sänds efter kl 19 va? Tycket det är så svårt å hitta programet på svenskafans.. Mycket bättre om den kommer upp på sidan snabbt istället.
Har sån sjuklig 08Hockey-abstinens att jag inte ens vet om jag vågar kolla på programmet nu på en gång eller om jag ska "spara" det. Hahaha, då är det illa, vilken fisk man är...
SkönaDjurgårn skrev:Har sån sjuklig 08Hockey-abstinens att jag inte ens vet om jag vågar kolla på programmet nu på en gång eller om jag ska "spara" det. Hahaha, då är det illa, vilken fisk man är...
SkönaDjurgårn skrev:Har sån sjuklig 08Hockey-abstinens att jag inte ens vet om jag vågar kolla på programmet nu på en gång eller om jag ska "spara" det. Hahaha, då är det illa, vilken fisk man är...
Du är inte ensam, själv har jag planerat sen igår. Är nämligen ledig imorgon så jag har planerat med att skotta garageuppfarten och avsluta med bastu. Efter det blir det öl, chips och 08-Hockey. Alt för maximal njutning!
Du är inte ensam, själv har jag planerat sen igår. Är nämligen ledig imorgon så jag har planerat med att skotta garageuppfarten och avsluta med bastu. Efter det blir det öl, chips och 08-Hockey. Alt för maximal njutning!
Weltklasse!
Hahaha Edin, det där var verkligen weltklasse. Enjoy!
Riktig bitter den där aikaren. Robin eller vad han heter? Har berömt honom och tycker faktiskt att ha för det mesta har vettiga åsiker men idag så är han ju löjligt enögd och bitter. Oscar verkar vara en skön kille och Bång var ju en av de mest intressanta aikare som gästat. Betydligt roligare än både Blomdahl och Sandberg som bägge var tråkigare än antikrundan!
Fjäll var dock bättre idag än vad han brukar och Wille drar som vanligt upp värdet i hela programmet. Bra jobbat!