Jo men har ej $$$ till det dom närmaste 6 månaderna, varit medlem i jk senaste 7 åren.. men du vet finanskrisen sätter sina spår.. går hellre på en match extra än att inte gå alls... så nu, kan man köpa klackplåt eller ej
mannge skrev:Kommer att spendera julen nere i södra delarna av Sverige. Därför har jag en klackbiljett övers till matchen mot Skellefteå AIK den 26/12 för 100kr.
PM:a vid intresse.
Har fortfarande den kvar. 50 pix för den som hämtar upp den innan jag åker söderut för att fira julen.
Gratis för de som man känner igen härinne i forumet.
Jag söker klackbiljett till morgondagens derby mot AIK. Om det hjälper något så är jag en som sjunger i 60 minuter och ger allt på läktaren! Hör av er till 0735069063!
Vet att det här låter som en dum fråga men tror ni biljett-hajarna kommer stå utanför globen och sälja imorgon? Kanske man kan få tag på en klackbiljett av dom.
Raus skrev:Vet att det här låter som en dum fråga men tror ni biljett-hajarna kommer stå utanför globen och sälja imorgon? Kanske man kan få tag på en klackbiljett av dom.
Måste ställa en fråga till dig. Varför handlar du inte plåt i tid?
Raus skrev:Jag söker klackbiljett till morgondagens derby mot AIK. Om det hjälper något så är jag en som sjunger i 60 minuter och ger allt på läktaren! Hör av er till 0735069063!
Jag måste dessvärre sälja min biljett, så du kan känna dig lycklig nu! Hör av mig till dig imorgon.
Raus skrev:Jag söker klackbiljett till morgondagens derby mot AIK. Om det hjälper något så är jag en som sjunger i 60 minuter och ger allt på läktaren! Hör av er till 0735069063!
Jag måste dessvärre sälja min biljett, så du kan känna dig lycklig nu! Hör av mig till dig imorgon.
Tack som fan! Dock har jag redan fixat biljett så det är lungt, men skriver ett PM ifall du inte läser detta!