Djurgårdens IF - Solna Allmänna IK 11/1 2011
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Djurgårdens IF - Solna Allmänna IK 11/1 2011
Vet inte riktigt, jag föredrar någon annan spelare än Tjärna tillsammans med Otto & Nilson. Tänker mig hellre Cehlin där (även om han fått chansen tidigare utan att riktigt ha lyckats). Vill ha lite mer fart än vad den gode Tjärnqvist kan bidra med.
Jag skulle köra så här imorrn:
Cehlin - Otto - Mackan
Kempe - Krüger - Widing
Tjärnqvist - Fimpen - Brodin
Tim - Norman - Zibanejad
Kronwall - Printz
Honken - Eklund
BomBom - Falk
Tjärnqvist-linan får bli checklingline, Brodin har farten Tjärna & Fimpen "tyngden".
Cehlin får ta med sina JVM-skills in och börja hänga puckar i första linan.
Krüger får leverera passar till Widing som smäller in dem efter att Kempe har skapat oreda i motståndarzonen.
4:e linan blir en liten mix, genomgående är hyfsad fart.
Jag skulle köra så här imorrn:
Cehlin - Otto - Mackan
Kempe - Krüger - Widing
Tjärnqvist - Fimpen - Brodin
Tim - Norman - Zibanejad
Kronwall - Printz
Honken - Eklund
BomBom - Falk
Tjärnqvist-linan får bli checklingline, Brodin har farten Tjärna & Fimpen "tyngden".
Cehlin får ta med sina JVM-skills in och börja hänga puckar i första linan.
Krüger får leverera passar till Widing som smäller in dem efter att Kempe har skapat oreda i motståndarzonen.
4:e linan blir en liten mix, genomgående är hyfsad fart.
Kempe ska inte spela i andrafemman. Tjärna-Krüger-Widing.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- Daniel942
Äntligen, du har varit saknad!Mäklaren skrev:Kempe ska inte spela i andrafemman. Tjärna-Krüger-Widing.

DIF!
- -daniel-
I princip håller jag med dig, men är rädd att den blir för seg... Tycker tyvärr Tjärnqvist (speciellt om man ser till att han inte är inne i 110% matchform ännu) är lite för långsam.Mäklaren skrev:Kempe ska inte spela i andrafemman. Tjärna-Krüger-Widing.
VEM STÅR?
AIK ville inte heller släppa vem som står men jag skulle sätta en tia på Bjurling, kan inte svära på det men med den info jag har så tror jag att det blir han./Marie Hallman
Positivt ur mitt perspektiv eftersom Bjudling har en maxnivå som är rätt låg.
AIK ville inte heller släppa vem som står men jag skulle sätta en tia på Bjurling, kan inte svära på det men med den info jag har så tror jag att det blir han./Marie Hallman
- -daniel-
Tycker faktiskt att Björne här en rätt hög maxnivå, vill minnas att mer än en gång stått på huvet och tagit i princip allt mot DIF på hovet när han spelade i SSK... däremot är han alldeles för ojämn. Spelar ingen roll vem som står i Solna imorrn; tror det är hugget som stucket. En matchotränad Fasth eller en halvsvajig Bjurling.Salas skrev:VEM STÅR?
- -daniel-
Bara jag som har en känsla av att vi kommer få se en riktigt jävla bra match imorrn? Första 2 derbyn var vi inte ens på banan och vart utspelade, det 3:e var det tvärtom. Har en känsla av att vi kommer få se två lag som verkligen tokkör imorgon. Nu har de där derbynerverna kanske börjat släppa lite för spelarena och de kan bara gå in och ge allt...
Tyvärr kommer vi alltså inte krossa råttorna. Det är min bestämda känsla såhär kvällen innan
Men vi kommer heller inte bli utspelade. 2-2 efter full tid och det slutar med slantsingling för inget av lagen kan vinna i förlängning / straffar...
Tyvärr kommer vi alltså inte krossa råttorna. Det är min bestämda känsla såhär kvällen innan

Men vi kommer heller inte bli utspelade. 2-2 efter full tid och det slutar med slantsingling för inget av lagen kan vinna i förlängning / straffar...

Kan man inte fylla den "vallgraven" med:

- starvin_marwin
gnaget verkar mönstra fullt lag (med undantag för långtidsskadorna), ruskigt spänd inför vår egen dagsform imorgon...... 

Bara jag som tycker att det här med vallgraven är en ganska korkad idé? Vad händer om taggade firmagrabbar kommer ner under läktaren och springer bort till våran klack? Blir spännande att se hur allt kommer funka.
Är du skraj för sorkarna?Salas skrev:[img]http://img508.imageshack.us/img508/8809 ... lm.jpg[img]
[img]http://angeling.blogg.se/images/2008/fl ... 69.jpg[img] OCH [img]http://www.expressen.se/polopoly_fs/1.4 ... 34.jpg[img]???

@Biaas
Haha, nej nej, men det hade ju varit förbannat roligt att se några firmakillar trilla ner till krokodilerna om dom får för sig något. Krokodilerna ska bara hugga benet på firmapojkarna, innan ormarna sedan tar över jobbet och äter sin favoriträtt: RÅTTOR!
Haha, nej nej, men det hade ju varit förbannat roligt att se några firmakillar trilla ner till krokodilerna om dom får för sig något. Krokodilerna ska bara hugga benet på firmapojkarna, innan ormarna sedan tar över jobbet och äter sin favoriträtt: RÅTTOR!
Hahaha. Jag tycker det låter som en grym idé.Salas skrev:[img]http://img508.imageshack.us/img508/8809 ... 0lm.jpg[mg]
[imghttp://angeling.blogg.se/images/2008/florida_alligator_21459169.jpg[/img] OCH [img]http://www.expressen.se/polopoly_fs/1.4 ... 34.jpg[img]???
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
- -daniel-
Bättre fylla me en jävla massa:

Tyvärr kommer väl Riddarna bli grymt taggade när de får en vallgrav