Skönt att gnaget likt oss gör en pissusel insats, om inte sämre. Tar bort en del av nervositeten. Nu vågar jag hoppas på en vinst i alla fall...Usch, ES var så mycket bättre förra året. Ner i Allsvenskan igen, horungar!
Lycka är att vara Djurgårdare. Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
easer90 skrev:Går åt rätt håll där åtminstone.
2-0 nu varav 1 mål i numerärt underläge
EDIT: Nu är det 4-0 Lite komiskt är när galgar sitter och skriver att DIF är kassa för att vi alltid förlorar i Sudden.
Det är riktigt komiskt 1 poäng är bättre än 0 har jag lärt mig, vette fan vad dom har lärt sig..
Deras suddenstatistik är ju inte direkt något att hänga i julgranen, även om den nu råkar vara något bättre än vår.
Mash, du kan nog inte förvänta dig alltför mycket av deras matematiska kunskaper, det är ju trots allt inte för inte som Norra stå och övriga Råttis är Norra Europas genetiska soptipp.
”Suffering is permanent, obscure and dark, And shares the nature of infinity.”
William Wordsworth visste vad det innebär att vara supporter.
Saxat från matchtråden.
Går fan inte bra för Hedman nu om skadeståndet slutar på 50dagsböter*50kr...50KR!!!. Dulee fick iaf 70*500kr.
Är riktigt svårt att hålla sig för skratt på kontoret när man ser sådant.
En sak bara: känns det inte som att AIK "gör en DIF" och bara värvar forwards?! Tycker att deras offensiva lagdel ser riktigt bra ut men backsidan ser minst sagt beskedlig ut! Fast de har iof en grym målvakt, men ändå...