Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbygget.
Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förluster och lagbyg
Är det sant tittar dif på en ny målvakt?.
Ska jag höra med min källa han har haft rätt om alla värvningar.
Lägg ner skitsnacket om Mats Sundin.Daniel942 skrev:Mats Sundin ditt jävla svin!
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Varför frågar du oss? Det är ju tydligen du som har en källa som haft rätt om "alla" värvningar..kenny skrev:Är det sant tittar dif på en ny målvakt?.
Expert.
Nej, vi letar inte efter en ny målvakt.kenny skrev:Är det sant tittar dif på en ny målvakt?.
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ja jag instämmer med dig, nu får det vara nog. Alla småbarn som tror att de är huliganer bör knipa käft om Sudden. Det finns flera anledningar till att han inte avslutade karriären med DIF och ni ska fan inte snacka skit om honom. Idioti.pulverapa skrev:Lägg ner skitsnacket om Mats Sundin.Daniel942 skrev:Mats Sundin ditt jävla svin!
Jag tror han (Sudden) skulle lyfta DIF till en helt ny nivå bara genom att stå i båset... Han har den karisman. han är en fysisk och mental jätte och är på det sättet mer värdefull än t ex Foppa varit för Modo.. Foppa är en individualist utan ledaregenskaper i mina ögon.RosaVillan skrev:Ja jag instämmer med dig, nu får det vara nog. Alla småbarn som tror att de är huliganer bör knipa käft om Sudden. Det finns flera anledningar till att han inte avslutade karriären med DIF och ni ska fan inte snacka skit om honom. Idioti.pulverapa skrev:Lägg ner skitsnacket om Mats Sundin.Daniel942 skrev:Mats Sundin ditt jävla svin!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- SirDIFalot
Men att ständigt tokdissa och uttrycka sitt hat mot spelare som just nu spelar i DIF är heeelt okej?RosaVillan skrev:Ja jag instämmer med dig, nu får det vara nog. Alla småbarn som tror att de är huliganer bör knipa käft om Sudden. Det finns flera anledningar till att han inte avslutade karriären med DIF och ni ska fan inte snacka skit om honom. Idioti.pulverapa skrev:Lägg ner skitsnacket om Mats Sundin.Daniel942 skrev:Mats Sundin ditt jävla svin!
Expert.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Ja, du har rätt. Inget mer skitsnack om honom, var bara mer ett rim jag kom påpulverapa skrev:Lägg ner skitsnacket om Mats Sundin.Daniel942 skrev:Mats Sundin ditt jävla svin!

Men man är ju besviken på att han inte avslutade karriären i DIF, det går ju inte att blunda för...
DIF!
Nej, självklart inte. Jag sysslar verkligen inte med sånt!SirDIFalot skrev:Men att ständigt tokdissa och uttrycka sitt hat mot spelare som just nu spelar i DIF är heeelt okej?pulverapa skrev:Lägg ner skitsnacket om Mats Sundin.Daniel942 skrev:Mats Sundin ditt jävla svin!
Även om jag anser att t.ex. Boumedienne inte borde få förnyat kontrakt nästa säsong...
- SirDIFalot
Det inlägget var inte riktat till dig, så ta inte åt dig. För övrigt har BomBom ett tvåårskontrakt som de förklarat i efterhand. Inget udda 1+1 avtal.pulverapa skrev:
Nej, självklart inte. Jag sysslar verkligen inte med sånt!
Även om jag anser att t.ex. Boumedienne inte borde få förnyat kontrakt nästa säsong...
Expert.
Inläggsrubrik: Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, förlu
Urskäkta jag menade inte alla men han tipsade om att nilson ochnu Hannula och Josef samt Lassen
Re: Inläggsrubrik: Re: Silly Season 2011/2012 - nyförvärv, f
Shit, svårtippat!kenny skrev:Urskäkta jag menade inte alla men han tipsade om att nilson ochnu Hannula och Josef samt Lassen
Är glad att ryktet om Hannula verkar vara ett rykte. Hur jävla bra han än var förra säsongen, så nej. Inte en forward till.
Va? Är det så, det har jag helt missat. Finns det någon länk på detta?SirDIFalot skrev:Det inlägget var inte riktat till dig, så ta inte åt dig. För övrigt har BomBom ett tvåårskontrakt som de förklarat i efterhand. Inget udda 1+1 avtal.pulverapa skrev:
Nej, självklart inte. Jag sysslar verkligen inte med sånt!
Född till sportchef.
Jag tror inte på att värva en ny målvakt ge Riddarn förtroende han kommer bli bättre.
Alla klagde på gustav förra året men han växte till en jätte.
Kan inte lasta alla mål på honom vist han spelar osäkert men han dras väl med skador men tycker han börjar se bättre ut nu på slutet.
Alla klagde på gustav förra året men han växte till en jätte.
Kan inte lasta alla mål på honom vist han spelar osäkert men han dras väl med skador men tycker han börjar se bättre ut nu på slutet.