Skador...
- Dr Avalanche
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Kontakt:
Skador...
6. Ronnie Pettersson, skadad
10. Patric Hörnqvist, skadad
19. Jimmie Ölvestad, skadad
84. Dragan Umicevic, skadad
Hm, börjar se bekymmersamt ut det här. Varför går grabbarna sönder så här redan på försäsongen?
Hm, börjar se bekymmersamt ut det här. Varför går grabbarna sönder så här redan på försäsongen?
-
Re: Skador...
Ronnie och Dragan går på is igen på måndag.Dr Avalanche skrev: 6. Ronnie Pettersson, skadad
Patric har jag inte hört något om.
Jimmie går förhoppningsvis på is på måndag.
DIF! ALLTID - OAVSETT!
- Dr Avalanche
- Kontakt:
Aaa, visst är det ett formbesked alltid, men jag är oroad. Jag vill helst att man ska spela ihop hela det ordinarie laget, men det går ju inte om man är skadad. Och varken Ronnie eller Dragan har spelat på 2 matcher nu och det vore ju bättre om dom också fick lite matchträning och lära känna sina respektive kedje-kamrater så att dom också kan prestera senare. Så få dom fit for fight så fort som möjligt, för när Dragan kommer igång så kommer det bli ännu roligare att vara DjurgårdareX3M skrev:Men oj vad bra Dif måste vara grymma. Dessa spelare är är ju borta ändå spelar man riktigt bra mot Kärpät. Formbesked?

Vad gäller de skadade spelarna är det en ren försiktigthetsåtgärd. Pettersson och Umicevic är på is.Dr Avalanche skrev:Mot Kärpät ikväll:
6. Ronnie Pettersson, skadad
38. Fredrik Ericson, sjuk
23. Fredrik Bremberg, sjuk
Tillfriskningen tar tid...
DIF! ALLTID - OAVSETT!