JVM

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Snazzi
Tipsmästare 2009/10
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Re: JVM

Inlägg av Snazzi »

Tänker inte kommentera om det var rätt eller fel.
Men om en MOD ber snällt om att ge fan i att posta en sån kommentar som drar ner stämningen inför JKs 30 årsfirande så är det rätt så onödigt att göra det bara för att provocera, tycker jag i alla fall.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

-daniel- skrev:Jag är helt övertygad om att Mäklaren har bytt nick, finns väl nån lite smårolig kuf som kallar sig RosaVillan som precis börjat posta. Ger mig fan på att det vår kära Mäklare....

EDIT: men om han nu bannats så är det riktigt jävla pinsamt.

Jepp, luktar Stasi lång väg.
(Trams, om så är fallet)
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Snazzi skrev:Tänker inte kommentera om det var rätt eller fel.
Men om en MOD ber snällt om att ge fan i att posta en sån kommentar som drar ner stämningen inför JKs 30 årsfirande så är det rätt så onödigt att göra det bara för att provocera, tycker jag i alla fall.
Äh, vissa verkar ju inte tåla att somliga av oss inte kan ta en förlust med flaggan i topp...vi blir griniga, osakliga, elaka, sura, förbannade. Att man således i affekt postar en drypande skön 2-9 kommentar skall fanimig inte leda till en ban. Då har man verkligen inte förstått vad ett forum går ut på. Att däremot låta ärkepuckon som den här "älskar_dif" (eller vad fan det nu var) fortsätta posta som konstant skickade (förvisso skrattretande löjliga) hot via PM stup i kvarten så länge som han ändå fick hålla på innan "the banhammer" togs fram (antar jag?) är däremot en fet jävla gåta.

Nu är det säkerligen ingen som bryr sig men om den mentaliteten fortsätter så slutar jag också mer än gärna posta här.
Användarvisningsbild
Lee Harvey Oswald

Inlägg av Lee Harvey Oswald »

-daniel- skrev:
Äh, vissa verkar ju inte tåla att somliga av oss inte kan ta en förlust med flaggan i topp...vi blir griniga, osakliga, elaka, sura, förbannade. Att man således i affekt postar en drypande skön 2-9 kommentar skall fanimig inte leda till en ban. Då har man verkligen inte förstått vad ett forum går ut på. Att däremot låta ärkepuckon som den här "älskar_dif" (eller vad fan det nu var) fortsätta posta som konstant skickade (förvisso skrattretande löjliga) hot via PM stup i kvarten så länge som han ändå fick hålla på innan "the banhammer" togs fram (antar jag?) är däremot en fet jävla gåta.

Nu är det säkerligen ingen som bryr sig men om den mentaliteten fortsätter så slutar jag också mer än gärna posta här.

Haha, tänkte skriva just det.
Men ville inte lämna "öppet mål" för
-Ja med dra härifrån då om det inte passar
:wink:
-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Användarvisningsbild
Frasse
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Frasse »

Lee Harvey Oswald skrev:
-daniel- skrev:

Haha, tänkte skriva just det.
Men ville inte lämna "öppet mål" för
-Ja med dra härifrån då om det inte passar
:wink:
Nu släpper vi ämnet "Mäklaren" och återgår till topic JVM
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Frasse skrev:
Nu släpper vi ämnet "Mäklaren" och återgår till topic JVM
Istället för att lägga locket på kanske du / nån annan mod kan berätta vad statusen är angående Mäklaren? Vill du så skapa en ny tråd om den här är helig för JVM...
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Mash

Inlägg av Mash »

Tror ni det blir någon medalj ikväll? Jag kan tänka mig att Sverige gör sin bästa match i turneringen och slaktar USA som revansch efter semifinalen.
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Tja, vad ska man säga. SWE-spelet påminner om ineffektivt elitseriespel - man snurrar in i zon och sen fars det runt tekningscirklarna/sarghörnen en liten stund och.. inget mer.

Grattis USA. Grattis Sverige. (lägg till ironisk klang där DU tycker det passar)
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Glory

Inlägg av Glory »

Cehlin lyckades inte med mycket idag heller
Magnutz

Inlägg av Magnutz »

Glory skrev:Cehlin lyckades inte med mycket idag heller
Såg honom inte i 3e. Utgick han?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

Magnutz skrev:
Tror han var bänkad. Usel match när han var inne...

Nä vad jag läntar till ES igen.
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Inlägg av SkönaDjurgårn »

-daniel- skrev:
Magnutz skrev:
Tror han var bänkad. Usel match när han var inne...

Nä vad jag läntar till ES igen.
Han kom faktiskt in i TRÄNINGOVERALL efter matchen och hämtade pris som en av Sveriges bästa spelare. Inte går man och byter om om man blir bänkad, så det luktar helt klart skada eller förhoppningsvis nån form av illamående! Så jävla typiskt, precis när han ska komma hem.
Får luska vidare i det där.
Användarvisningsbild
-daniel-

Inlägg av -daniel- »

SkönaDjurgårn skrev: Han kom faktiskt in i TRÄNINGOVERALL efter matchen och hämtade pris som en av Sveriges bästa spelare. Inte går man och byter om om man blir bänkad, så det luktar helt klart skada eller förhoppningsvis nån form av illamående! Så jävla typiskt, precis när han ska komma hem.
Hm, låter ju så fall naturligtvis inte bra... aja, brukar ändå vara lite si & så med statusen på spelarna som kommer direkt från JVM. Tar nån vecka innan de är tillbaka på allvar igen i ES... bara hoppas det inte var något allvarligare.
Användarvisningsbild
SkönaDjurgårn

Inlägg av SkönaDjurgårn »

-daniel- skrev:
SkönaDjurgårn skrev: Han kom faktiskt in i TRÄNINGOVERALL efter matchen och hämtade pris som en av Sveriges bästa spelare. Inte går man och byter om om man blir bänkad, så det luktar helt klart skada eller förhoppningsvis nån form av illamående! Så jävla typiskt, precis när han ska komma hem.
Hm, låter ju så fall naturligtvis inte bra... aja, brukar ändå vara lite si & så med statusen på spelarna som kommer direkt från JVM. Tar nån vecka innan de är tillbaka på allvar igen i ES... bara hoppas det inte var något allvarligare.
Japp, vi får hålla tummarna!
Skriv svar