Mäklaren skrev:Lugna oss lite med Wolmer-sågningarna nu. Han var extremt snäll (bra) i den här matchen och gav oss PP på PP samtidigt som han hade en ganska hög toleransnivå mot oss jämfört med SAIK-spelarna.
Men jag håller med, annars är han ofta en skandal.
Såg du matchen?! Det togs inte några fula utvisningar i SAIK. De tog nödvändiga utvisningar för de hängde inte med. Det var Holding och Hooking. De orkade inte hänga med. Det gjorde Wollmer bra. Sen var han vilsen vid 2-0-målet som dömdes bort, felaktigt.
Mäklaren skrev:Lugna oss lite med Wolmer-sågningarna nu. Han var extremt snäll (bra) i den här matchen och gav oss PP på PP samtidigt som han hade en ganska hög toleransnivå mot oss jämfört med SAIK-spelarna.
Men jag håller med, annars är han ofta en skandal.
Såg du matchen?! Det togs inte några fula utvisningar i SAIK. De tog nödvändiga utvisningar för de hängde inte med. Det var Holding och Hooking. De orkade inte hänga med. Det gjorde Wollmer bra. Sen var han vilsen vid 2-0-målet som dömdes bort, felaktigt.
Och eftersom det dömdes bort felaktig så förstår jag personen som kastade in myntet på isen Dock så kan jag inte säga att Wolmer skötte sig bra idag, visst var han bra med oss men utvisningarna mot saik var löjliga vissa gånger men det är bara tacka och ta emot. Tyckte dock han var lite mesig, låt dom spela hockey. T.ex när Printz och xxx rök ihop vid avbytarbåset så blåste han direkt och tog ut bägge. Fan, låt dom hålla på.