Kagen skrev:Blir nog dyngtorsk för DIF ikväll - Kärpät vill inte förlora och DIF har mycket skador vad det verkar.
Verkar som att jag får äta upp det där... 4-2 till DIF nu..
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher regard those who think alike than those who think differently.
/Friedrich Nietzsche
FBK kör planenligt över Helsingfors - 3-0 till FBK nu.
The surest way to corrupt a youth is to instruct him to hold in higher regard those who think alike than those who think differently.
/Friedrich Nietzsche
[quote="Diffe89]Hur bra är TPS nuförtiden? För Frölunda kan vi nog ta hemma i Hovet, hoppas jag.[/quote]
Jag tror inte sådana där resonemang är värt ett dugg under försäsongen. Kärpät vann över Frölunda med vadå, 8-1? Om DIF då slår Kärpät så bör ju rimligen DIF vara bättre än Frölunda - men tittar vi på pappret så ser vi ju att Frölunda är mycket bättre.
Försäsongsmatcher är lite av ett lotteri men det säger ändå lite - och det är jäkligt starkt och bra för självförtroendet hos många av de unga DIF-spelarna om laget kan slå självaste Kärpät.
/Friedrich Nietzsche
Verkar som att Kärpät börjat åka skridskor nu - Kärpät är ett bättre lag än DIF på pappret så inställningen avgör detta.
/Friedrich Nietzsche