Vilket hockey år jag har beskådat, 2010 då allting hände (förutom guldet men det är en annan femma). Fjolårets prestation på både isen och läktaren är det bästa jag upplevt på länge och jag hoppas jag får uppleva något sånt igen.
Ta't lugnt med festandet och känga en gnagare eller två Gott Nytt År!
65% av våra gäster sjuknade in dagarna före .. så vi firade Nyår i BoxPlay so to speak.. oxfilé und Hasselbacks mit bearnaise - Skumpa - Bollinger - Rödvin Ranger's Blend Farmer's Reserve. ganska standard i komposition men varför stöka till det när över halva gänget inte kommer..
Magnutz skrev:65% av våra gäster sjuknade in dagarna före .. så vi firade Nyår i BoxPlay so to speak.. oxfilé und Hasselbacks mit bearnaise - Skumpa - Bollinger - Rödvin Ranger's Blend Farmer's Reserve. ganska standard i komposition men varför stöka till det när över halva gänget inte kommer..
Magnutz skrev:65% av våra gäster sjuknade in dagarna före .. så vi firade Nyår i BoxPlay so to speak.. oxfilé und Hasselbacks mit bearnaise - Skumpa - Bollinger - Rödvin Ranger's Blend Farmer's Reserve. ganska standard i komposition men varför stöka till det när över halva gänget inte kommer..
Ändå oerhört trevligt, Magnus!
Oh ja! Oxen smakade kanon och Bollingern likaså! Nu ska det inväntas match, bara 27 timmar kvar va?! har inte kollat matchstart än. Får göra det!