Nils Ekmans fru här!
-
Nils Ekmans fru här!
Tack snälla för alla fina kommentarer. Alla hälsningar kommer framföras till Nisse idag när jag hälsar på honom. Han mår lite bättre och kommer fixa detta galant det vet jag. Jag och barnen hoppas att han får komma hem så fort som möjligt. God fortsättning. Mvh Johanna Ekman.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Nils Ekmans fru här!
Självklart fixar Nisse det här, han är ju en riktig järnkamin!
Hälsa honom och hoppas han känner att han har tusentals & åter tusentals fans stöd.
Hälsa honom och hoppas han känner att han har tusentals & åter tusentals fans stöd.
solklart fixar han det här!:) Hälsa honom vi finns med honom till 100%
Hälsa gubben och god fortsättning till er alla!johannaekman skrev:Tack snälla för alla fina kommentarer. Alla hälsningar kommer framföras till Nisse idag när jag hälsar på honom. Han mår lite bättre och kommer fixa detta galant det vet jag. Jag och barnen hoppas att han får komma hem så fort som möjligt. God fortsättning. Mvh Johanna Ekman.
All the best!
M
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Varma hälsningar till Nils och hela er familj!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Ta det lugnt och ta hand om gubben nu bara!
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
Hela min familj tänker på er. Sköt om er och hälsa Nisse.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Hälsa att han ska krya på sig. Och hoppas han får komma hem fort.
Ikväll ska vi vi sjunga till hans ära!
Ikväll ska vi vi sjunga till hans ära!
#3 Birkastans bästa!
Vi tänker på er! 

Vi tänker på er och hoppas på ett snabbt tillfrisknande! Nisse har en speciell plats i Djurgårdshjärtan. Lycka till och en god fortsättning!
Varma hälsningar till hela familjen Ekman!
Varma hälsningar till hela familjen Ekman!
2014-04-07, vad hände?
-
Vi tänker på er ........Idag sjunger vi för Nisse
- reservjesus
Hoppas han mår bättre, vi tänker på honom hela tiden. Krya på dig Nisse!
clowns to the left of me, jokers to the right
Varma hälsningar från Västervik. Nisse kommer fixa det här strålande. Bara han håller sig från isen ett bra tag så kommer han att må fint 

- Daniel942
Skönt att veta att han mår lite bättre, vi saknar honom oerhört mycket. Att ha de bästa fysresultaten i hela laget som han hade och sen drabbas av detta, det är helt obegripligt och jättetråkigt.
Nisse kanske inte har varit bäst på isen denna säsong, men vem fan bryr sig? Nisse betyder så mycket för mig och alla andra supportrar ändå. Han har en skön inställning till ishockey och livet, det älskar jag. Och att han kämpar hela hela tiden tvekar jag inte en sekund på (och det styrker ju även testresultaten).
Och nu till hälsningen som jag mer än gärna vill ska framföras till Nisse:
Nisse! Du är en stor Djurgårdsprofil för hela djurgårdsfamiljen och du har ALLTID vårat stöd. Vi älskar det du gör, det ska du veta.
Jag fick det tråkiga beskedet om din situation innan matchstarten i Södertälje. Jag var där i bortaklacken och det gick knappt att sjunga. Det var så overkligt det som hade hänt, och den sång jag fick ur mig i första perioden var "Nisse Ekmans järnkaminer". Jag kunde inte sluta tänka på det, och det är väl ett bevis på att vi är med dig överallt.
Kämpa Nisse, vi vet att du kommer klara detta och när du går in på Hovets is igen kan du förvänta dig hyllning efter hyllning. Du betyder mycket för oss!
/Djurgårdsfamiljen via Daniel
Nisse kanske inte har varit bäst på isen denna säsong, men vem fan bryr sig? Nisse betyder så mycket för mig och alla andra supportrar ändå. Han har en skön inställning till ishockey och livet, det älskar jag. Och att han kämpar hela hela tiden tvekar jag inte en sekund på (och det styrker ju även testresultaten).
Och nu till hälsningen som jag mer än gärna vill ska framföras till Nisse:
Nisse! Du är en stor Djurgårdsprofil för hela djurgårdsfamiljen och du har ALLTID vårat stöd. Vi älskar det du gör, det ska du veta.
Jag fick det tråkiga beskedet om din situation innan matchstarten i Södertälje. Jag var där i bortaklacken och det gick knappt att sjunga. Det var så overkligt det som hade hänt, och den sång jag fick ur mig i första perioden var "Nisse Ekmans järnkaminer". Jag kunde inte sluta tänka på det, och det är väl ett bevis på att vi är med dig överallt.
Kämpa Nisse, vi vet att du kommer klara detta och när du går in på Hovets is igen kan du förvänta dig hyllning efter hyllning. Du betyder mycket för oss!
/Djurgårdsfamiljen via Daniel
DIF!
-
Ta er den tid som behövs! Nisse kommer stå på benen en dag, en riktigt Järnkamin!
Gott nytt år Nisse & Johanna Ekman med familj!
Gott nytt år Nisse & Johanna Ekman med familj!