Skadetråden
Re: Skadetråden
Jag har alltid hatat den där SweTech, en riktigt jävla fitta.
Hur kan man vara så respektlös? Själv så känner jag att ishockeyn kommer långt i skymundan när något sånt här händer. Det som hände Bangura inför fotbollsderbyt var samma sak, idrotten kommer liksom i andra hand (om inte tolfte, trettonde hand) vid såna här händelser.
Hur kan man vara så respektlös? Själv så känner jag att ishockeyn kommer långt i skymundan när något sånt här händer. Det som hände Bangura inför fotbollsderbyt var samma sak, idrotten kommer liksom i andra hand (om inte tolfte, trettonde hand) vid såna här händelser.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Lite mer om Nisse http://marieshockeyblogg.blogspot.com/2 ... etvis.html
Verkar ju som tur är att de redan har kommit fram till att han kan leva ett normalt liv sen. Det måste ju vara positivt om det kommer så snabba besked. Bra!Hawk skrev:Lite mer om Nisse http://marieshockeyblogg.blogspot.com/2 ... etvis.html
Kämpa Nisse!
- reservjesus
Han SweTech har ju något allvarligt fel i huvudet. Bönder har en tendens till att alltid vara helt körda i huvudet.
Jag hoppas verkligen att Nisse kommer bli frisk, inte för att komma tillbaka till hockeyn men att få leva med sin familj. Krya på dig för fan.
Jag hoppas verkligen att Nisse kommer bli frisk, inte för att komma tillbaka till hockeyn men att få leva med sin familj. Krya på dig för fan.
clowns to the left of me, jokers to the right
- BOMBOM BOUCHARD
- Tipsmästare 2010/11
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Tjärna ej med mot FBK.
http://www.hockeyligan.se/index.php?article=5937
Undrar hur det är med Falken, Kempe, Norman, Printz och alla som är borta.
Vet ej om vi orkar rå på FBK med samma manfall som mot SSK.
http://www.hockeyligan.se/index.php?article=5937
Undrar hur det är med Falken, Kempe, Norman, Printz och alla som är borta.
Vet ej om vi orkar rå på FBK med samma manfall som mot SSK.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Inavel!reservjesus skrev:Han SweTech har ju något allvarligt fel i huvudet. Bönder har en tendens till att alltid vara helt körda i huvudet.
-
- Säsongskort: Ja
Har Falken slutat spela? Aldrig varit med om något lag tidigare där stor del av spelarna är förkylda i flera månader.
- -daniel-
Falken har problem med ett knä.RosaVillan skrev:Har Falken slutat spela? Aldrig varit med om något lag tidigare där stor del av spelarna är förkylda i flera månader.
-
Inside information eller är det allmänt utbasunerat?-daniel- skrev:Falken har problem med ett knä.RosaVillan skrev:Har Falken slutat spela? Aldrig varit med om något lag tidigare där stor del av spelarna är förkylda i flera månader.
- -daniel-
Läste det nånstans på nätet (kommer inte ihåg vart), han hade fått någon kortison spruta strax innan jul. Så ja, det är officiellt.RosaVillan skrev:Inside information eller är det allmänt utbasunerat?-daniel- skrev:Falken har problem med ett knä.RosaVillan skrev:Har Falken slutat spela? Aldrig varit med om något lag tidigare där stor del av spelarna är förkylda i flera månader.
Har varit borta under jul och inte kunnat se någon match, men har läst att det har saknats en del spelare. Vilka är borta förutom Nisse? Är vi fullt manskap inför Timrå matchen?
Djurgårdare blir man inte, det föds man som!
- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
Falk och Tjärnqvist samt Cehlin (J-VM) saknas i alla fall.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
Har det varit fler borta?Frasse skrev:Falk och Tjärnqvist samt Cehlin (J-VM) saknas i alla fall.
Tack för info!
Djurgårdare blir man inte, det föds man som!
Printz, Kempe har varit borta också men är tillbaka.sunne skrev:Har det varit fler borta?Frasse skrev:Falk och Tjärnqvist samt Cehlin (J-VM) saknas i alla fall.
Tack för info!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.