Snacka om hybris det har blivit här, hur mycket har han spelat nu 2-3 matcher och redan pratas det att man ska signa honom.
Nu vill inte jag vara negativ och så men om han gör 2-3 matcher i rad som är riktigt dåliga på raken dem kommande matcherna ska vi inte signa honom då?
Vi måste ha tålamod och vänta med såna här beslut man ska inte förhasta sig för det är fortfarande väldigt tidigt in på säsongen.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
pekka21 skrev:Snacka om hybris det har blivit här, hur mycket har han spelat nu 2-3 matcher och redan pratas det att man ska signa honom.
Nu vill inte jag vara negativ och så men om han gör 2-3 matcher i rad som är riktigt dåliga på raken dem kommande matcherna ska vi inte signa honom då?
Vi måste ha tålamod och vänta med såna här beslut man ska inte förhasta sig för det är fortfarande väldigt tidigt in på säsongen.
Sett honom på träning och på match! Han imponenar! Han ska signas och sen ska det hållas tålamod med killen om det nu skulle behövas!
Min åsikt är att DIF ska signa Axelsson. Vet inte vad DIF säger, det troliga är att han går tillbaka till Huddinge till att börja med. Det är tillåtet med övergångar till 31 januari om jag minns rätt.
Tror även att man har rätt att ha så kallade namngivna juniorer som går fritt mellan lag.
Inga mer namninsamlingar har ju för fasen gått total inflation på dem. I detta fall tror jag förövrigt att DIF-ledningen vet vad de pysslar med. Det smartaste vore kanske att signa Axelsson direkt, men låta honom starta i Huddinge så han får rejalt med speltid för att sedan plocka över honom efter jul på riktigt.