Dick Axelsson

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Användarvisningsbild
Hovet

Inlägg av Hovet »

Ja, han måste signas! Han kan betyda guld värd.
Användarvisningsbild
Elias

Inlägg av Elias »

Killen verkar helt klart lovande. Hoppas att DIF tar tag i det här nu bara!
Användarvisningsbild
X3M

Inlägg av X3M »

Elias skrev:Killen verkar helt klart lovande. Hoppas att DIF tar tag i det här nu bara!
Håller med.. Killen verkar helt okej.
Användarvisningsbild
Don_T
Medlem: Ja, vanlig medlem
Säsongskort: Ja

Inlägg av Don_T »

X3M skrev:
Elias skrev:Killen verkar helt klart lovande. Hoppas att DIF tar tag i det här nu bara!
Håller med.. Killen verkar helt okej.
Bättre än okej!!!
DIF! ALLTID - OAVSETT!
pekka21

Inlägg av pekka21 »

Snacka om hybris det har blivit här, hur mycket har han spelat nu 2-3 matcher och redan pratas det att man ska signa honom.

Nu vill inte jag vara negativ och så men om han gör 2-3 matcher i rad som är riktigt dåliga på raken dem kommande matcherna ska vi inte signa honom då?

Vi måste ha tålamod och vänta med såna här beslut man ska inte förhasta sig för det är fortfarande väldigt tidigt in på säsongen.
"Det känns skitkul. Det finns inget roligare lag att spela i än Djurgården. Jag är Djurgårdare sedan födseln." - Sagt av Niklas Andersson
Användarvisningsbild
Don_T

Inlägg av Don_T »

pekka21 skrev:Snacka om hybris det har blivit här, hur mycket har han spelat nu 2-3 matcher och redan pratas det att man ska signa honom.

Nu vill inte jag vara negativ och så men om han gör 2-3 matcher i rad som är riktigt dåliga på raken dem kommande matcherna ska vi inte signa honom då?

Vi måste ha tålamod och vänta med såna här beslut man ska inte förhasta sig för det är fortfarande väldigt tidigt in på säsongen.
Sett honom på träning och på match! Han imponenar! Han ska signas och sen ska det hållas tålamod med killen om det nu skulle behövas!
DIF! ALLTID - OAVSETT!
robin_dif

Inlägg av robin_dif »

Snubben e ju grym!
signa!
Användarvisningsbild
Remy Lebeau

Inlägg av Remy Lebeau »

Han har nu imponerat på nytt igen! Det är skandal om vi inte signar honom, tycker han visat att han bra nog för en plats i truppen redan nu.
Användarvisningsbild
Cellus
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Cellus »

Don_T, du har väl lite kontakter i Djurgården, framför fansens röst att ha "Dicken" i truppen. eller varför ingen namninsamling.. ^^
" -Vi håller ihop i vått och i tort, för skölden med färgerna gult, rött och blått "
Användarvisningsbild
Don_T

Inlägg av Don_T »

Min åsikt är att DIF ska signa Axelsson. Vet inte vad DIF säger, det troliga är att han går tillbaka till Huddinge till att börja med. Det är tillåtet med övergångar till 31 januari om jag minns rätt.

Tror även att man har rätt att ha så kallade namngivna juniorer som går fritt mellan lag.
DIF! ALLTID - OAVSETT!
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Inga mer namninsamlingar har ju för fasen gått total inflation på dem. I detta fall tror jag förövrigt att DIF-ledningen vet vad de pysslar med. Det smartaste vore kanske att signa Axelsson direkt, men låta honom starta i Huddinge så han får rejalt med speltid för att sedan plocka över honom efter jul på riktigt.
jensa öhling

Inlägg av jensa öhling »

DIF ska inleda förhandlingar med Huddinge angående Axelsson. Detta enligt dagens SVD.
Användarvisningsbild
Don_T

Inlägg av Don_T »

jensa öhling skrev:DIF ska inleda förhandlingar med Huddinge angående Axelsson. Detta enligt dagens SVD.
Det är grymt positivt om det stämmer!
DIF! ALLTID - OAVSETT!
Användarvisningsbild
Original Frasse
Medlem: Ja, ständig medlem
Kontakt:

Inlägg av Original Frasse »

jensa öhling skrev:DIF ska inleda förhandlingar med Huddinge angående Axelsson. Detta enligt dagens SVD.
Var det i pappersversionen du läste det? Är det i nätupplagan, är jag tacksam för en länk. Hittar inte det på hemsidan.
isolerad

Inlägg av isolerad »

Original Frasse skrev:
Var det i pappersversionen du läste det? Är det i nätupplagan, är jag tacksam för en länk. Hittar inte det på hemsidan.
Kort notis i pappersversionen.
Skriv svar