Signerad matchtröja
Signerad matchtröja
Har en signerad (troligtvis av alla i laget) matchtröja, har några år på nacken nu men aldrig använd = bra skick. Vad kan denna vara värd? Detta är INTE en annons, kommer säljas på Tradera eller Blocket men vill ha lite tips om värdet. Tack!
Re: Signerad matchtröja
Blocket och Tradera är ju helt olika typer av sidor, tradera är en auktionssida och sätt ut den för 0kr, så kommer buden att börja hagla in snabbt och med typ 2 veckors längd på auktionen så kommer du nog komma upp i ett vettigt maxbud, sen får du se vad den är värd. =)handah skrev:Har en signerad (troligtvis av alla i laget) matchtröja, har några år på nacken nu men aldrig använd = bra skick. Vad kan denna vara värd? Detta är INTE en annons, kommer säljas på Tradera eller Blocket men vill ha lite tips om värdet. Tack!
Är ju frågan om det är en "äkta" oanvänd spelartröja eller en vanlig replica köpt i shoppen som är signerad?
Äkta tröjorna som DIF lagt ut själv som är matchanvända har gått för uppåt 5-6000kr. En av Ragges förra säsongen tror jag gick för 12000kr. Var med och budade själv på de flesta men vek mig när dom hamnade över 3000kr.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Tack för ditt svar.
Jag är helt medveten om skillnaden på Blocket och Tradera men har inte bestämt mig för var det är bäst att sälja den, vore inte kul att bara få ett par hundralappar på Tradera t ex.
Hur ser jag om det är en äkta matchtröja? Jag vann den i Globen.
Jag är helt medveten om skillnaden på Blocket och Tradera men har inte bestämt mig för var det är bäst att sälja den, vore inte kul att bara få ett par hundralappar på Tradera t ex.
Är klubbmärket, siffror, namn och reklam broderat/påsytt och kvalitén på tyget i tröjan känns lite mer påkostat så skvallrar ju det endel om det.handah skrev:Tack för ditt svar.
Tack för allt Tellan. https://www.youtube.com/watch?v=VSYY4LB ... &index=109
Uppdatering:
Det står Officiell Djurgårdens IF Souvenir i tröjan så jag antar att det inte är en äkta matchtröja. Har nu hittat programmet också, tröjan är från 2001 då DIF vann SM-guld, massa autografer som sagt, nyskick, någon som vågar sig på en summa? Matchprogrammet som gav vinsten med autografen i finns också kvar. Hjälp en oinsatt
Det står Officiell Djurgårdens IF Souvenir i tröjan så jag antar att det inte är en äkta matchtröja. Har nu hittat programmet också, tröjan är från 2001 då DIF vann SM-guld, massa autografer som sagt, nyskick, någon som vågar sig på en summa? Matchprogrammet som gav vinsten med autografen i finns också kvar. Hjälp en oinsatt

Den är värd ca 300 spänn. Jag kan köpa den direkt..handah skrev:Uppdatering:

Personligen skulle jag INTE sälja den för den är unik.
Lycka till!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Tack för ditt svar.
Visst kan jag spara den men det känns onödigt att den bara ska hänga i garderoben när jag inte uppskattar den på ett sätt som någon annan kanske skulle göra.
Visst kan jag spara den men det känns onödigt att den bara ska hänga i garderoben när jag inte uppskattar den på ett sätt som någon annan kanske skulle göra.
Man ångrar sig, jag vet. Det är ju omöjligt att få den tillbaks. Men har du ett tänkt pris så sätt det som reservationspris och se. Sätt lång tid på auktionen också. Vore jag itne "efterjulFattig" så skulle jag erbjuda dig något men..handah skrev:Tack för ditt svar.

Nu tar vi mazarin så ses vi sen.