Hej, nu är det så att jag har bestämmt mig för att stå i hockeyklacken i år, men ingen utan mina kompisar värkar vilja hänga på och det är lite trist att stå själv att sjunga på matcherna. Finns ingen annan ensam djurgårdsskäl (eller gäng) som man kan få hänga på, så jävla trist att stå själv man vill ju ha någon att diskussiera matchen med och skrika med
Någon som känner sig träffad PM:a eller skriv i tråden!
Original Frasse skrev:Som Djurgårdare står man aldrig ensam
Det er så sant, så sant. Her i Bergen er det nok bare to DIFare (min far og jeg). Var litt nervøs første gangen jeg reiste til Stockholm for å se hockey alene, men man har ikke vært lenge på plass før man får mange nye venner.
diffarn1 skrev:Är med i klacken i matcherna runt linköping (eftersom jag bor där) och det är sant man lär käna de omkring sig, förutom de som är stupfulla ...
Jag har oxå gått till klacken själv. De gånger jag tagit kontakt så har jag fått en fin respons. Kanske kan fixa en liten hörna för ensamstående! Jag menar de som inte får med sig kompisar på alla matcher...Hahaha
JärnJocke skrev:Jag har oxå gått till klacken själv. De gånger jag tagit kontakt så har jag fått en fin respons. Kanske kan fixa en liten hörna för ensamstående! Jag menar de som inte får med sig kompisar på alla matcher...Hahaha
Rött för blodet genom hjärta o ven...
haha, det e humor JärnJocke... lite som en gruppdejt för singlar...
(Rocklundahallen-98: "Fuck you! You fuckin fuck..")