Hälsningar till Nisse Ekman
-
Hälsningar till Nisse Ekman
Tycker det är läge att ha ett ställe för hälsningar till Nisse.
Krya på dig och hoppas på snabb tillfriskning!
Kom snart tillbaka!
Krya på dig och hoppas på snabb tillfriskning!
Kom snart tillbaka!
Re: Hälsningar till Nisse Ekman
Jag tycker att lite längre fram i tiden, när Nisse förhoppningsvis har fått komma hem och ta det lite lugnt ett tag, att vi ordnar så att Nisse får någon fin gåva eller liknande, så att han verkligen vet att vi fans stöttar honom till 100%. Eller?
Jävligt synd att det här ska hända just när du såg ut att hitta formen. Men just nu är tanken på hockey väldigt långt borta. Krya Nisse! Hoppas på att du kan komma tillbaka till din familj på ett lyckligt sätt, och leva ett normalt liv.
KÄMPA NISSE!
KÄMPA NISSE!
No Rules In The Animal Kingdom
När Nisse är tillbaka på isen så ger vi honom en stående ovation i 10 minuter, minst.
http://www.youtube.com/watch?v=mRZKAdqdUHI
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Dessvärre är det mycket bättre på sånt i nordamerika. Salming i Canada Cup... Det borde Linkan fått när han återvände till hovet i höstas.pulverapa skrev:När Nisse är tillbaka på isen så ger vi honom en stående ovation i 10 minuter, minst.
Expert.
Mina tankar går till dig och din familj! Först full fokus på återhämtning, sedan hoppas jag på en comeback i framtiden. Du kommer vara saknad.
Krya på dig Nisse!
Krya på dig Nisse!
Du är en iskrigare! Besegra detta, återhämta dig väl. Vila bort det onda och kom när du är på benen igen! Ta hand om dig och familjen, vi ses senare!
Kämpa Nisse!!
Kämpa Nisse!!
Senast redigerad av Magnutz den 2010-12-28 23:10:50, redigerad totalt 1 gånger.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Håller med till 100%Kentta skrev:Jag tycker att lite längre fram i tiden, när Nisse förhoppningsvis har fått komma hem och ta det lite lugnt ett tag, att vi ordnar så att Nisse får någon fin gåva eller liknande, så att han verkligen vet att vi fans stöttar honom till 100%. Eller?
En gåva till Nisse känns som ett måste. Dumpa lite förslag här så kan de som vill skänka några kronor till någonting vettigt.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Så fruktansvärt tragiskt. Håller alla tummar som finns att hålla för att du skall kunna komma tillbaka till en dräglig tillvaro. KÄMPA!
Kanske lite fantasilöst, men HiVs fans gjorde ju så att dom skänkte en summa till den kanadensiska motsvarigheten till HjärtLungfonden, då Lance Wards son skulle opereras.Enbom skrev:En gåva till Nisse känns som ett måste. Dumpa lite förslag här så kan de som vill skänka några kronor till någonting vettigt.
Skulle vi göra något liknande?
Detta är tragiskt....
Jag är jävligt självisk när jag tyckter att du började visa vad du kan på isen, jag är självisk när jag pga detta så gärna hade sett dig fortsätta med Otto & Mackan, jag tänker på DIF i första hand, på det viset är jag självisk, men jag önskar att du lyckas besegra denna sjukdom och att du får ett bra liv...., mina tankar är hos dig.
KÄMPA NISSE!
Jag är jävligt självisk när jag tyckter att du började visa vad du kan på isen, jag är självisk när jag pga detta så gärna hade sett dig fortsätta med Otto & Mackan, jag tänker på DIF i första hand, på det viset är jag självisk, men jag önskar att du lyckas besegra denna sjukdom och att du får ett bra liv...., mina tankar är hos dig.
KÄMPA NISSE!
Det här sätter verkligen ishockeyn i perspektiv, fruktansvärt tråkig nyhet!
Mina tankar går till Nisse och hans nära och kära.
Kämpa Nisse! Jag vill se dig tillbaka på isen snart igen!
Mina tankar går till Nisse och hans nära och kära.
Kämpa Nisse! Jag vill se dig tillbaka på isen snart igen!
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
3 poäng hit och dit, jag bryr mig inte en dag som denna.
Krya på dig Nisse, och ta den tid du behöver och en månad därtill. Hockey är ett arbete, och även om vi alla vill se dig på isen så är din egen hälsa viktigare alla dagar i veckan.
Krya på dig Nisse, och ta den tid du behöver och en månad därtill. Hockey är ett arbete, och även om vi alla vill se dig på isen så är din egen hälsa viktigare alla dagar i veckan.