Skadetråden

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
crike
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: Skadetråden

Inlägg av crike »

Allt sportsligt åt sidan, mina tankar är hos Nisse och hans familj. Hoppas du blir frisk och får leva ett långt och lyckligt liv med dina nära och kära.
Användarvisningsbild
Kentta

Inlägg av Kentta »

Blir nog att göra en banderoll "Kämpa Nisse".. Så himla tråkigt det här, kan knappt förstå vad som hänt. :(
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Då kan vi nog stryka Nisse för resten av den här säsongen, i bästa fall.

I sämsta fall ingen mer hockey alls.

Dock borde väl detta rimligtvis innebära att det borde finnas stålar att plocka in den center som vi saknar nu eller?

Eller back kanske skall tilläggas.
Användarvisningsbild
SirDIFalot
Säsongskort: Ja

Inlägg av SirDIFalot »

Kall-El skrev:Då kan vi nog stryka Nisse för resten av den här säsongen, i bästa fall.

I sämsta fall ingen mer hockey alls.

Dock borde väl detta rimligtvis innebära att det borde finnas stålar att plocka in den center som vi saknar nu eller?

Eller back kanske skall tilläggas.
Inte direkt.

Som jag skrev tidigare "Och nej, vi får inte massor med pengar över för att Ekman nu är sjuk. Försäkringskassan tar över en del av lönen efter ett par månader, sedan successivt mer och mer."

Så visst sparar vi nog in lite. Men jag tror det är bättre att de pengarna går till att se till att årets minusresultat inte blir lika stort som det verkar bli bara.
Expert.
Användarvisningsbild
Hawk
Medlem: Ja, ständig medlem

Inlägg av Hawk »

Detta låter ju som om han har fått en stroke, nu är ju inte jag någon läkare. Men med tanke på symptomen så verkar det som en stroke.

I värsta fall så kommer han aldrig tillbaka :( Stroke är jävligt allvarliga grejer.
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

Skulle hellre se att vi är lite mer konservativa med de ekonomiska riskerna och istället ger lite mer istid till några av de hungriga grabbarna i laget, Cehlin, Kempe, Norman osv.
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Borde in dyra spelare med Ekmans typ av kontrakt vara försäkrade? ( Alltså extra försäkrade kanske jag skall tillägga )

Har fått för mig att FK går in och täcker upp stor del av lönen efter 3 månaders frånvaro.
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

Hawk skrev:Detta låter ju som om han har fått en stroke, nu är ju inte jag någon läkare. Men med tanke på symptomen så verkar det som en stroke.

I värsta fall så kommer han aldrig tillbaka :( Stroke är jävligt allvarliga grejer.
Angående Ekman:

Har drabbats av en stroke

– Vi kallar det för stroke. Principen är att ett dåligt blodflöde upp till hjärnan får neurologiska symptom, säger Djurgårdens lagläkare Bengt Gustavsson till Radiosporten.
Användarvisningsbild
Hawk

Inlägg av Hawk »

Hawk skrev:Detta låter ju som om han har fått en stroke, nu är ju inte jag någon läkare. Men med tanke på symptomen så verkar det som en stroke.

Hm det verkar som jag hade rätt där :? http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 8341134.ab
grouse

Inlägg av grouse »

Angående Nisse. Känner med er!!! (FBK supporter)
Användarvisningsbild
Caveman

Inlägg av Caveman »

Hawk skrev:

Hm det verkar som jag hade rätt där :? http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 8341134.ab
Det var längesedan vi konstaterade det.
Användarvisningsbild
Hawk

Inlägg av Hawk »

Caveman skrev:
Hawk skrev:

Det var längesedan vi konstaterade det.
Ok...
DIFVästertorp

Inlägg av DIFVästertorp »

Nisse får mycket skit även idag på vissa ställen:
https://www.flashback.org/t1280939p350
Fattar inte hur man kan vara så jävla respektlös mot en som fått något så allvarligt som en stroke.
Djurgårdens IF
Biaas

Inlägg av Biaas »

DIFVästertorp skrev:Nisse får mycket skit även idag på vissa ställen:
Fattar inte hur man kan vara så jävla respektlös mot en som fått något så allvarligt som en stroke.
Fy fan vilket svin den där fbkaren som skriver där.
(OffTopic men ändå)
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

Biaas skrev:
DIFVästertorp skrev:Nisse får mycket skit även idag på vissa ställen:
Fy fan vilket svin den där fbkaren som skriver där.
(OffTopic men ändå)
Moderatorn är dum i huvudet.
DIF!
Skriv svar