jaa dom där flammorna va skitfulaDiffe89 skrev:Hoppas inte det. Jag är väldigt nöjd med de här "retrotröjorna" och hoppas vi har kvar dom länge. Jag vill i alla fall inte se några flammor igen.
nya tröjor?
- Strömberg=power
Hoppas inte det!!! Tröjorna vi har nu är de snyggaste hittils! Även en av de på SR sa att om det fanns en tävling om snyggaste matchtröja i elitserien skulle DIF vinna den lätt!Diffe89 skrev:Hoppas inte det. Jag är väldigt nöjd med de här "retrotröjorna" och hoppas vi har kvar dom länge. Jag vill i alla fall inte se några flammor igen.
Håller med de flesta, blå retro tröja hemma med mindre siffror, och en röd retro borta!
Fattar inte varför vi har vita borta tröjor? Det är ju inte direkt en djurgårds färg! Rött funkar ju inte bland alla hemmalag som tex frölunda då kan man väl ha en vit eller varför inte gul tredje tröja till dessa matcher!
//Wille.
Fattar inte varför vi har vita borta tröjor? Det är ju inte direkt en djurgårds färg! Rött funkar ju inte bland alla hemmalag som tex frölunda då kan man väl ha en vit eller varför inte gul tredje tröja till dessa matcher!
//Wille.
Djurgår'n tills jag dör!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Ett tredjeställ känns verkligen inte som en nödvändig utgift med tanke på klubbens ekonomiska läge. De pengarna kan man lägga på betydligt viktigare saker. Ett vitt som fungerar överallt på bortaplan är självklart det enda logiska. Och för den delen har Djurgården spelat i vita bortadräkter ett bra tag.Bladman skrev:Håller med de flesta, blå retro tröja hemma med mindre siffror, och en röd retro borta!
//Wille.
Gule trøyer
Jeg misliker de hvite draktene sterkt.
Det vil si, når man først skal ha hvite trøyer, så er disse finere enn noe annet vi har sett, men når klubben har så vakre klubbfarger som vi har, så er det unødvendig å blande inn en farge til.
Et sett med blå trøyer og et sett med gule, så kan vi spille mot hvem som helst.
Det vil si, når man først skal ha hvite trøyer, så er disse finere enn noe annet vi har sett, men når klubben har så vakre klubbfarger som vi har, så er det unødvendig å blande inn en farge til.
Et sett med blå trøyer og et sett med gule, så kan vi spille mot hvem som helst.
Det er langt fra
Bergen til Hovet
Bergen til Hovet
- Ritterwand
Gillar verkligen de tröjor man har, dvs retro-looken. Dessutom funkar vitt alldeles utmärkt som bortadräkt.
En (i min mening) rätt snygg röd tröja: http://www.jarnkaminerna.se/images/nost ... ram013.jpg
En (i min mening) rätt snygg röd tröja: http://www.jarnkaminerna.se/images/nost ... ram013.jpg
Tror inte det behövs. Djurgår'n är redan ett såpass starkt varumärke. Kommer någon ihåg när man skulle marknadsföra "Djurgården Lions" någongång under mitten av nittiotalet? Det gick ju sisådär...diffarn1 skrev:Blåränderna går aldrig ur skrev:Calgry`s 3:e tröjor äger..hårt..
'
kan vi inte skaffa något Kaxigt "Djur"...som dom har:P
vi är ju redan förknippade som ett djur av en del gnagare...
DIF evigt trogen
Hemska minnen, men visst kommer man ihåg när Elitserieklubbarna gjorde allt för att likna NHL lagen..Tror att DIF hockey förlorade en hel del supporters på det..Fan, under vissa matcher kändes det som om man va på ett dagis, framförallt när den där pajas-Peter (kommer ni ihåg honom) höll låda och ideligen gapade och skrek i sin förbannade mikrofon...
Pinsamt va ordet sa bull...
Pinsamt va ordet sa bull...
(Rocklundahallen-98: "Fuck you! You fuckin fuck..")