Pinsamma "supportrar" det finns...easer90 skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 8332269.ab
Pinsamma reportrar det finns...
DIF i Media
Re: DIF i Media
i
Precis!!isolerad skrev:Pinsamma "supportrar" det finns...easer90 skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 8332269.ab
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Men för i helvete? Det ligger ett mynt på isen. En idiot, ja visst. Men att en journalisterna gör en stor artikel om att det kom in ett mynt på isen, det är bara förbannat jävla onödigt och larvigt på alla sätt och viss. Inte en jävel som var på plats kan väl ens märkt av det där? Sen undrar folk varför bönderna får fördomar om stockholmare, pinsamt AB på alla sätt och viss.Don66-2 skrev:Precis!!isolerad skrev:Pinsamma "supportrar" det finns...easer90 skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 8332269.ab
Kan man skriva en hel jävla artikel om ett mynt som kommer in så ligger fokus på fel saker. Lägg den fokusen på ett reportage istället? Eller en extra matchintervju?
Expert.
Det är ju inget nytt att vissa supportrar är pinsamma, men att förstora upp det och skrika ut till svenska folket att våra fans är de skyldiga mot aik och nu skämmer ut oss igen.
Tror ni den artikeln hade funnits om det inte hade blivigt "Kaos med han" på derbyt? Tror inte det va...
Äh, aftonbladet livnär sig på sensationsnyheter. Det är knappast någon nyhet.
Att bli upprörd över en sån liten notis är bara löjligt.
Att bli upprörd över en sån liten notis är bara löjligt.
i
ordet löjligt riktat åt något annat än AB kan du hålla till dig själv.
Jag hade inte brytt mig om det vore en lite notis som ingen skulle läsa, men n var det en stor rubrik på första sidan på AB (internet) och alla bönder bli alldeles till sig och vill ha bort oss från ES för vi håller på så varje match...
Jag hade inte brytt mig om det vore en lite notis som ingen skulle läsa, men n var det en stor rubrik på första sidan på AB (internet) och alla bönder bli alldeles till sig och vill ha bort oss från ES för vi håller på så varje match...
- SirDIFalot
Det är väl AB's fel att de gör en stor sak av något så mikroskopiskt. Man kan inte skydda sig mot att en person drar in ett mynt. Det var ju knappast så att det pågick något dåligt beteende idag.easer90 skrev:ordet löjligt riktat åt något annat än AB kan du hålla till dig själv.
Expert.
SirDIFalot skrev:Det är väl AB's fel att de gör en stor sak av något så mikroskopiskt. Man kan inte skydda sig mot att en person drar in ett mynt. Det var ju knappast så att det pågick något dåligt beteende idag.easer90 skrev:ordet löjligt riktat åt något annat än AB kan du hålla till dig själv.
Jo, man kan ge fan i att dra in myntet!
- SirDIFalot
När 7345 av 7346 beter sig perfekt tycker jag inte man ska gnälla på publiken och hävda att "fansen skämde ut sig"-Don66-2 skrev:SirDIFalot skrev:Det är väl AB's fel att de gör en stor sak av något så mikroskopiskt. Man kan inte skydda sig mot att en person drar in ett mynt. Det var ju knappast så att det pågick något dåligt beteende idag.easer90 skrev:ordet löjligt riktat åt något annat än AB kan du hålla till dig själv.
Jo, man kan ge fan i att dra in myntet!
Expert.
Speciellt med tanke på att varje jävla elitserieklubb har supportrar som kastar mynt när domarna dömer bort mål felaktigt.SirDIFalot skrev:När 7345 av 7346 beter sig perfekt tycker jag inte man ska gnälla på publiken och hävda att "fansen skämde ut sig"-
Kan ju förstå att man slänger in mynt när Ajk spelar. De behöver ju lite klirr i kassan. De fyller ju inte ens sina derbyn.
Sen håller jag med de som menar att media fokuserar påd et negativa och det är fan mer skadligt än själva incidenterna. Svinpälsarna som gör illdåd på illdåd älskar ju att se sina resultat på bästa sändningstid/första-uppslag i kvällspressen..
Sen håller jag med de som menar att media fokuserar påd et negativa och det är fan mer skadligt än själva incidenterna. Svinpälsarna som gör illdåd på illdåd älskar ju att se sina resultat på bästa sändningstid/första-uppslag i kvällspressen..
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Lite komik i det hela är att Wolmer nu har lyckats döma bort två korrekta mål för oss på Hovet, på mindre än ett år.
Avgå!
Avgå!
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
Lugna oss lite med Wolmer-sågningarna nu. Han var extremt snäll (bra) i den här matchen och gav oss PP på PP samtidigt som han hade en ganska hög toleransnivå mot oss jämfört med SAIK-spelarna.
Men jag håller med, annars är han ofta en skandal.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Har man bestämt sig för att såga någon så kan man inte släppa taget om personen. Det borde väl ändå forumets Mäklare veta om?Mäklaren skrev:Lugna oss lite med Wolmer-sågningarna nu. Han var extremt snäll (bra) i den här matchen och gav oss PP på PP samtidigt som han hade en ganska hög toleransnivå mot oss jämfört med SAIK-spelarna.

Lycka är att vara Djurgårdare.