Djurgårdens IF - Skellefteå aik, 26/12 2010
Re: Djurgårdens IF - Skellefteå aik, 26/12 2010
lite offtopic, men är det någon som vet hur man köper bortastå biljetter till södertälje på tisdag? Jag fattar inte riktigt ;P pris skulle även sitta fint om någon visste 

- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
http://difhockey.se/forum/viewtopic.php ... 1&p=119336Sebbe G skrev:lite offtopic, men är det någon som vet hur man köper bortastå biljetter till södertälje på tisdag? Jag fattar inte riktigt ;P pris skulle även sitta fint om någon visste
Där frågar du.
DIF!
Var lite ful och skrev i den mest aktuella tråden för ett snabbt svarDaniel942 skrev:http://difhockey.se/forum/viewtopic.php ... 1&p=119336Sebbe G skrev:lite offtopic, men är det någon som vet hur man köper bortastå biljetter till södertälje på tisdag? Jag fattar inte riktigt ;P pris skulle även sitta fint om någon visste
Där frågar du.

Utklassning, mål- och spelmässigt i tre perioder. DIF tillät inte Skellefteå att komma in i matchen alls. En gång försökte Norrland sänka tempot. Då tog vi tillbaks pucken och ökade farten igen. U N D E R B A R T!!!!!!!!!!!!!! återkommer med mer! 
Fan va bra vi var idag!!!

Fan va bra vi var idag!!!
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Varför skulle du inte få ett snabbt svar i den andra tråden? Regler är till för att följas.Sebbe G skrev:Var lite ful och skrev i den mest aktuella tråden för ett snabbt svarDaniel942 skrev:http://difhockey.se/forum/viewtopic.php ... 1&p=119336Sebbe G skrev:lite offtopic, men är det någon som vet hur man köper bortastå biljetter till södertälje på tisdag? Jag fattar inte riktigt ;P pris skulle även sitta fint om någon visste
Där frågar du.
DIF!
Kändes som 7-0 matchen mot Modo för 2 år sedan. Allt bara stämde idag! Dock synd att det inte blev 5-0.
Samba Djurgårn!
Samba Djurgårn!
Trevlig match idag. Det var riktigt härligt att få njuta av hockeyn idag istället för att darra av nervositet som man oftast gör pga alla jämna hemmamatcher som vi spelar.
Kul att Lassen fick göra mål idag också! Han gjorde ju faktiskt en kanonmatch, vem hade trott det?
Kul att Lassen fick göra mål idag också! Han gjorde ju faktiskt en kanonmatch, vem hade trott det?
Hela laget gjorde en riktigt bra match - där de få individuella misstagen hela tiden rättades till och inte tilläts växa och förstöra matchen.
Mark gör en stabil 60minutare och får bra hjälp. MVG till DIF idag!
Mark gör en stabil 60minutare och får bra hjälp. MVG till DIF idag!
Vad var det jag sa?
En väldigt bra match där DIF fortsätter att sätta en fin press över hela banan och hela tiden är aktiva istället för att stå och vänta på att medspelaren skall göra jobbet. Väldigt roligt att se Widing, Nisse, Mackan och Brodin idag som alla gör riktiga kanonmatcher. På backsidan gör faktiskt Holmqvist sin bästa match för säsongen och även Oscar Eklund och Boumedinne är bra. Kronwall har gått ned sig litet på slutet, men hans läckra framspelning till Nisses mål var fantastisk.
Mark är som vanligt en fladdrande tomte i målet och hade väl egentligen inte ett enda farligt avslut mot sig på hela matchen. Tappar puckar bakom sig, ramlar och ser allmänt instabil ut. Kom igen nu Stefan, kurera dig!
Förresten, vad var det jag sa?
En väldigt bra match där DIF fortsätter att sätta en fin press över hela banan och hela tiden är aktiva istället för att stå och vänta på att medspelaren skall göra jobbet. Väldigt roligt att se Widing, Nisse, Mackan och Brodin idag som alla gör riktiga kanonmatcher. På backsidan gör faktiskt Holmqvist sin bästa match för säsongen och även Oscar Eklund och Boumedinne är bra. Kronwall har gått ned sig litet på slutet, men hans läckra framspelning till Nisses mål var fantastisk.
Mark är som vanligt en fladdrande tomte i målet och hade väl egentligen inte ett enda farligt avslut mot sig på hela matchen. Tappar puckar bakom sig, ramlar och ser allmänt instabil ut. Kom igen nu Stefan, kurera dig!
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Riddarn ville stå, det var Hardy och gubbarna som sa nej.Mäklaren skrev: Kom igen nu Stefan, kurera dig!
Stod för en gångs skull uppe på "Hyllan" och kikade på Mark under 2 perioder. Han spelade lugnt och han spelade säkert. Mark blockerade pucken istället för att försöka göra konstigheter. Han var bra idag!Mäklaren skrev:Vad var det jag sa?
Sen ska sägas att Honken var skön idag, Boumedienne var OK, hans knepigheter funkar en dag som denna, då alla andra drar sitt strå till stacken, till och med Lassen.
Kempe, brodin, Ekman, Nilson, "Chippen" (hahahaha), ... ja, fan alla spelade runt som de hade käkat raketost. Med det här spelet är vi ett givet semi/finallag. Inget annat svenskt elitserielagmäktar med att stå emot det tempo och den aggro vi visade idag. Inget.
- SirDIFalot
Även en blind höna... | Jimmie Ölvestad 7/1 -2010Mäklaren skrev:Vad var det jag sa?
Expert.
Glömde skriva att: Wolmer Edqvist är en riktig jävla tomte.. när ska han sluta döma bort korrekta mål?
Fattar inte att Wollmer inte ringde på det. Målet var korrekt. Det kan i och för sig ha varit tändvätskan som fick det att lossna för vi gjorde ju mål omgående efter det. Älska Djurgården!tomten skrev:Glömde skriva att: Wolmer Edqvist är en riktig jävla tomte.. när ska han sluta döma bort korrekta mål?
Senast redigerad av Magnutz den 2010-12-27 00:02:17, redigerad totalt 1 gånger.
Badvakten Wolmer slutar aldrig att förvåna.
Helt ärligt, hur kan killen få döma elithockey? Utan att överdriva så gör han fler matcher där han gör något katastrofmisstag än vad han gör okej matcher.
Helt ärligt, hur kan killen få döma elithockey? Utan att överdriva så gör han fler matcher där han gör något katastrofmisstag än vad han gör okej matcher.
För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.