- Det är ingenting som ska stoppa mig i kommande matcher, säger målvakten.
Tack för infon. Hoppas nu att han kan stå imorgon. Tycker han bara blivit bättre o bättre senaste matcherna. Tror han kan blomma ut än mer om han bara får slippa alla dessa skador.
Inte för att Mark var dålig mot AIK när han hoppade in, men Riddarn känns stabilare. Släpper inte lika många returer som Mark.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
- Det är ingenting som ska stoppa mig i kommande matcher, säger målvakten.
Tack för infon. Hoppas nu att han kan stå imorgon. Tycker han bara blivit bättre o bättre senaste matcherna. Tror han kan blomma ut än mer om han bara får slippa alla dessa skador.
Inte för att Mark var dålig mot AIK när han hoppade in, men Riddarn känns stabilare. Släpper inte lika många returer som Mark.
Trist att man ska behöva kolla sånt via Hockeykanalen och Expressen. Borde finnas möjligheter att lägga upp en vanlig notis på DIFhockey om att Riddarn är ok för spel.
SirDIFalot skrev:Trist att man ska behöva kolla sånt via Hockeykanalen och Expressen. Borde finnas möjligheter att lägga upp en vanlig notis på DIFhockey om att Riddarn är ok för spel.
Cehlin och allt vad de heter i all ära, men en Nisse i form ersätter man inte med juniorer. Ska vi vinna SM-guld måste en fullgod ersättare in. Vill vi komma sexa i serien och åka ut i kvarten räcker det med en junis.
Jo skulle vi få in Linkan eller Hannula så visst. Men att ta in någon överbetald utlänning som med 70%s säkerhet floppar ser jag som ett misstag. Då satsar jag hellre på det vi har.
Ja fy fan det var inget roligt besked om Nisse.
Hoppas du kryar på dig och ta väl hand om dig sen kommer tillbaka som den Nisse vi älskar och som har typiskt nog börjat visa sig efter avstängningen
Krya på dig Ekman, men som många andra har sagt, vi behöver en ersättare nu. Nisse missar antagligen hela säsong och vi behöver en klass spelare. Hannula kanske?