Aik IF Solna - Djurgårdens IF, 22/12 2010
- SirDIFalot
- Säsongskort: Ja
Re: Aik IF Solna - Djurgårdens IF, 22/12 2010
De som tror att DIF-fansen stormade sittplats kan ju ta sig en titt på denna och bedöma vilka fans det var som startade bråket och var på fel sektion.
http://www.youtube.com/watch?v=jAVkj9EGlQM
Expert.
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Nej, jag litar inte på det där. Aftonbladet med Anrell i täten vet bättre.SirDIFalot skrev:De som tror att DIF-fansen stormade sittplats kan ju ta sig en titt på denna och bedöma vilka fans det var som startade bråket och var på fel sektion.
Lycka är att vara Djurgårdare.
Vi é med dig överallt! Kämpa Nisse!
- Lakrisal
Oh ja samma här. Alla vet väl att Anrell är största Djurgårdsälskaren, dessutom kan ju inte den mannen ha fel... han har ju trots allt skrivit om hockey i 15 år!Snazzi skrev:Nej, jag litar inte på det där. Aftonbladet med Anrell i täten vet bättre.SirDIFalot skrev:De som tror att DIF-fansen stormade sittplats kan ju ta sig en titt på denna och bedöma vilka fans det var som startade bråket och var på fel sektion.
Hittade de här två klippen från Canal Plus-sändningen:
Jag har inte märkt det förrän nu, men varför fick Fimpen en assistpoäng på Jimmies 2-1 mål?
Det var ju Boumedienne som passade till Brodin som i sin tur friställde Jimmie.
Fimpen får assistpinnen för att han är så jävla bra. hans närvaro i "hallen" fixade målet.Salas skrev:Jag har inte märkt det förrän nu, men varför fick Fimpen en assistpoäng på Jimmies 2-1 mål?
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
- DIF_Soldier
Gorillan som slog ned killen i rött kommer inte vara svår att få tag på, han är på bild 0.33 in i klippet.Wayne skrev:Hittade de här två klippen från Canal Plus-sändningen:
När exakt under matchen talade Jimmie till publiken?
Säg den glädje som varar
Kan inte låta bli att skratta åt tuffingen i vitt som kastar tillbaka polishjälmen och sen börjar grina!Wayne skrev:Hittade de här två klippen från Canal Plus-sändningen:

För övrigt anser jag att Solna bör förgöras.
Fimpen spelar upp pucken till Boumedienne som i sin tur spelar vidare till Brodin som spelar vidare till Jimmie som gör mål. Fimpen är värd en pinne för att han startade uppspeletSalas skrev:Jag har inte märkt det förrän nu, men varför fick Fimpen en assistpoäng på Jimmies 2-1 mål?

Men det måste blivit fel någonstans, det kanske undgick att det var Boumedienne som spelade upp till Brodin?
Målen från matchen för er som är intresserade.
-
Bara jag som tycker att det ser ut som om Widing skriker något mot aikarna på läktaren vid 3:58 ungefär?Wayne skrev:Hittade de här två klippen från Canal Plus-sändningen:
100% DJURGÅRDSJ***L
Haha ja han gör det! Widing har så galet jävla skön inställning!Jockmaniac skrev:Bara jag som tycker att det ser ut som om Widing skriker något mot aikarna på läktaren vid 3:58 ungefär?Wayne skrev:Hittade de här två klippen från Canal Plus-sändningen:
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Lakrisal skrev:Oh ja samma här. Alla vet väl att Anrell är största Djurgårdsälskaren, dessutom kan ju inte den mannen ha fel... han har ju trots allt skrivit om hockey i 15 år!Snazzi skrev:Nej, jag litar inte på det där. Aftonbladet med Anrell i täten vet bättre.SirDIFalot skrev:De som tror att DIF-fansen stormade sittplats kan ju ta sig en titt på denna och bedöma vilka fans det var som startade bråket och var på fel sektion.
Videon är photshoppad. Har sett mycket i mina år så det vet jag

Anrell har alltid rätt.
Just because I'm paranoid doesn't mean they're not out to get me.
- Daniel942
Han skrek "God Jul HORUNGAR!"Mäklaren skrev:Haha ja han gör det! Widing har så galet jävla skön inställning!Jockmaniac skrev:Bara jag som tycker att det ser ut som om Widing skriker något mot aikarna på läktaren vid 3:58 ungefär?Wayne skrev:Hittade de här två klippen från Canal Plus-sändningen:
DIF!
- Snazzi
- Tipsmästare 2009/10

Lycka är att vara Djurgårdare.