Aik IF Solna - Djurgårdens IF, 22/12 2010
Re: Aik IF Solna - Djurgårdens IF, 22/12 2010
Dödsstraff på att slåss på läktaren! och än mer att gå på motståndarnas sittplats!
PUCKON!
PUCKON!
Avgå Jocke.
Jag blir så JÄVLA FÖRBANNAD. Vi är BÄTTRE ÄN PACKET. VISA DET. Ingen jävla pyroteknik inomhus, inte utmana Gnagets sittplatspublik. INTE NÄR JIMMIE JÄVLA GÖR MÅL.
Idioter.
Idioter.
- Lee Harvey Oswald
Sista derbyt på en lång lång tid med 2 klackar, garanterat.
Tragiskt att grottmänniskor (inte bara hos ajk) får bestämma utgången.
Hade det på känn när fotbollspubliken börjat gå på hockey, kryp tillbaka...
Tragiskt att grottmänniskor (inte bara hos ajk) får bestämma utgången.
Hade det på känn när fotbollspubliken börjat gå på hockey, kryp tillbaka...

-Det är en ganska kort tid man lever, med tanke på hur länge man ska vara död sedan
Hörde jag att dom skulle tömma läktaren? 

Töm Globen. Att det inte gjordes när det bröt ut första gången, att de inte tömde den sektionen måste ses som utvecklingsstörning hos ordningsmakten.. har de INGET bakåtminne? vet de inte hur DET BLIR?! Det kan ju för fan min sambo räkna ut.
Töm Globen. Leta reda på asen som sabbar. Ställ dem inför rätta. Prta dem från våra matcher för evigt.
Töm Globen. Leta reda på asen som sabbar. Ställ dem inför rätta. Prta dem från våra matcher för evigt.
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
okej, tomma läktare känns helt rätt. Själv fattar jag ju inte hur folk är funtade. Jag älskar mitt DIF och jag hatar de andra men jag skulle aldrig få för mig att slå någon annan på käften för att han/hon har en annan syn på vilket lag som är "rätt". Vill man slåss så finns det grupper som anordnar div "slumpmässiga" slagsmål som man kan delta i. Återigen IDIOTER.
TYVÄRR VERKAR VI LIKA PINSAMMA SOM ÄCKLIGA GNAGET, FAN VA TRIST!!
UT MED KLACKARNA FRÅN ARENAN NU, TYVÄRR DRABBAS MÅNGA OSKYLDIGA, MEN MARKERA NU!!!
UT MED KLACKARNA FRÅN ARENAN NU, TYVÄRR DRABBAS MÅNGA OSKYLDIGA, MEN MARKERA NU!!!

UT MED PACKET!
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Så tröttsamt att det ska bli massa skit varje derby:(
-
Kommer inte sätta min for på ett derby igen. Har missat en handfull hemmamatcher de senaste åren,typ 4 de senaste 4 åren men inte en chans att jag sätter min fot på ett derby igen. Vilka idioter det finns herregud. Coola killar
Djurgårdens IF
tycker att det faktiskt är fel att dom kör på med publiken, säger inte att matchen ska brytas men jag är 100% säker på att det kommer hända mer, antingen så sprängs ytterligare en rökbomb eller så är det någon hetsare som springer över till dom andra.
Edit. Varför verkar vi ha "hemma" omklädningsrummet? Borde inte råttorna ha det?
Edit. Varför verkar vi ha "hemma" omklädningsrummet? Borde inte råttorna ha det?
Det är bara att sätta igång med arbetet att identifiera svinen - börja rulla bandet. Plocka ut foto för foto. Sätt upp dem för varje match. Det ska sållas. Det här håller inte. Det här är sånt som skabben nere på balkan och lite varstans (läs: Italien, etc) håller på med inom "fotbollskulturen".
Ni som gör detta är inte Djurgårdare, fattar ni?! Ni är inte supprotrar. Ni är en skam för skölden ni säger er stå för, ni är inte Djurgårdare. Ni är tattare.
Jag är så besviken...
Ni som gör detta är inte Djurgårdare, fattar ni?! Ni är inte supprotrar. Ni är en skam för skölden ni säger er stå för, ni är inte Djurgårdare. Ni är tattare.
Jag är så besviken...

- Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
Försvara på inte sätt det som händer på läktarna, tvärtom skall jag säga.Ni som gör detta är inte Djurgårdare, fattar ni?! Ni är inte supprotrar. Ni är en skam för skölden ni säger er stå för, ni är inte Djurgårdare. Ni är tattare
Dock så är ingen Djurgårdare någonsin en "tattare" utan den benämningen hör endast hemma på packet ifrån solna.
Mesta Mästarna är här, Djurgårdens IF
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
1926, 1950, 1954, 1955, 1958, 1959, 1960, 1961, 1962, 1963, 1983, 1989, 1990, 1991, 2000, 2001
-
Jag är fan ledsen. Verkligen ledsen. Här har jag (och säkert många andra med mig) jobbat hela jävla dagen, men ändå genomlidit den utan större bekymmer eftersom att tankarna hela tiden har legat på kvällens match. Och vad fan händer då? Ett gäng missbildade ärkeklåpare förstör den här matchen, den här kvällen, och tamejfan hela jävla julen. Att gnagarna håller på med sån här skit är inte alls förvånande, det som däremot får mig att vilja kräkas av skam är att det är Djurgårdare som attackerar folk på sittplats. Fyfan säger jag bara. Jag hoppas verkligen att vederbörande personer är nöjda och stolta över sig själva nu, för det lär ingen annan vara. Fyfan för er, återigen.
Du läser fel Frasse. Jag anser att de som gör det här ÄR INGA DJURGÅRDARE. De är av samma sorgliga skitsmör som alla andra som bedriver sånt här. Om vi kunde ta allihip som var med på detta och rada upp dem så skulle alla Djurgårdsattiraljer slitas från dem. Göra som de gör i HA t ex. Slipa bort deras tauteringar med rondellen.Frasse skrev:Försvara på inte sätt det som händer på läktarna, tvärtom skall jag säga.Ni som gör detta är inte Djurgårdare, fattar ni?! Ni är inte supprotrar. Ni är en skam för skölden ni säger er stå för, ni är inte Djurgårdare. Ni är tattare
Dock så är ingen Djurgårdare någonsin en "tattare" utan den benämningen hör endast hemma på packet ifrån solna.
Detta är så förjävligt att jag blir totalt vansinnig..