Fast det är ju inte logiskt eftersom jag redan har min plats garanterad i slutspelet. Du kan ju fortfarande missa det (om din dator helt plötsligt går sönder samt att någon länsar ditt kreditkort så att du inte har råd att köpa en ny och på så sätt inte få fler poäng i tävlingen...), så jag skulle snarare påstå att det är jag och Knirre som är kungarna av tippningstävlingen. Vi kan ju röka på som bara den och glömma tippningstävlingen, men det kan inte du, HA!
Klar för slutspel? Nej... Immun från att åka ur tävlingen fram tills slutspelet? Jà...........
Det trod jag var självklart.
Mohahahaha....
Skadeglädjen är den enda sanna.
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm
Fast det är ju inte logiskt eftersom jag redan har min plats garanterad i slutspelet. Du kan ju fortfarande missa det (om din dator helt plötsligt går sönder samt att någon länsar ditt kreditkort så att du inte har råd att köpa en ny och på så sätt inte få fler poäng i tävlingen...), så jag skulle snarare påstå att det är jag och Knirre som är kungarna av tippningstävlingen. Vi kan ju röka på som bara den och glömma tippningstävlingen, men det kan inte du, HA!
Men åååå...Edin har inget kreditkort.
Farsan ger mig 35 spänn i veckan, räcker gott och väl. Sen kan jag låna internet på biblioteket, så ingenting kan stoppa mig nu...
lilleman skrev:Klar för slutspel? Nej... Immun från att åka ur tävlingen fram tills slutspelet? Jà...........
Det trod jag var självklart.
Haha, om det ligger till så, så får jag trösta mig med att jag ändå ligger på slutspelsplats! Win the league, win the league, I'm the famous Salas, and I'm going to win the league!
Gloooory glooory glory Salas, Gloooory glooory glory Salas, Gloooory glooory glory Salas, when the pro goes marching on on on!
Jag har ramsor, jag har ramsor, jag har ramsor, vad fan har ni?!
Sådär. Allt klart. Ställningen uppdaterad. Och frågorna till de fyra nästkommande matcherna finns i den andra tråden.
Detta är då jag åker till Maldiverna den 23:e(dagen efter derbyt) och jag tycker själv jag förtjänar en semester och kommer inte rätta under den tiden. Därför ligger alla frågor till hemmamatcherna under den tiden uppe. Rättar allt det när jag är tillbaka.
Lycka till guys!
Kör hårt imorgon ni som är på plats i Globen, sjung alltid för DIF och sist men det viktigaste: KROSSA GNAGET!
lilleman skrev:Bombom: Dock har ju Salas vunnit derbybonusen en gång, och kan alltså inte göra det igen. Du är nu alltså immun från att åka ur tävlingen, Bombom
Fan, lilleman, tur för dig att du inte är här. Du slipper få en bamsekram och puss av mig.
Först vinst över ajk och nu detta. Vilken lyckokväll.
lilleman for president!
– Min erfarenhet är att alla lag som vinner en serie i bäst av sju förtjänar att gå vidare, säger Mattias Ekholm