Som sagt. Tur att att Hardy är i båset och såna som du är på forumetMash skrev:Nu blir jag nästan räddÄven jag tycker Krüger är en begåvad hockeyspelare men hans passar är inte bra. Man kan jämföra hans passar med Bomboms idiotiska utvisningar, det ligger ungefär på den våglängden. Istället för att ta den säkra rundeln (som är jävligt jobbig att se att pucken slås runt i) så slår han den tvärs över isen, ibland lyckas det men ibland ger han bort pucken.
Säsongen 2010/2011
-
- Säsongskort: Ja
Re: Säsongen 2010/2011
Djurgårdens IF
När jag hör om julmiddagen som tydligen spårade ur i tidernas spritfest, samtidigt som aik:s dito var lugn och städad, blir jag väldigt orolig. Vad är det för jävla friheter som spelarna företar sig? Torskar vi mot aik igen så är de inte vatten värda. Vill inte höra om sådana här förbannade fester mitt under säsong nåt mer. Spelarna har ett ansvar mot oss fans att prestera, hittills har de spelat som överbetalda slöa plastlirare.
Bäst för dem att de spelar jävligt bra nu.
Senast redigerad av Mäklaren den 2010-12-21 13:08:44, redigerad totalt 1 gånger.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
- -daniel-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vart har du hört det?Mäklaren skrev:När jag hör om julmiddagen som tydligen spårade ur i tidernas spritfest, samtidigt som aik:s dito var lugn och städad, blir jag väldigt orolig. Vad är det för jävla friheter som spelarna företar sig? Torskar vi mot aik igen så är de fan inte vatten värda. Vill inte höra om sådana här förbannade fester mitt under säsong nåt mer. Fyllehundarna har ett ansvar mot oss fans att prestera, hittills har de spelat som överbetalda sunkiga jävla tattare.
- -daniel-
Som även var på Solna's julfest...?Mäklaren skrev:Deltagare på julfesten.
Om det stämmer är det naturligtvis pinsamt och oansvarigt.
Solnas julfest var lugn och städad enligt deras webb tv-intervjuer.-daniel- skrev:Som även var på Solna's julfest...?Mäklaren skrev:Deltagare på julfesten.
Om det stämmer är det naturligtvis pinsamt och oansvarigt.
Vad händer i jul, Stefan Ridderwall?
Vad händer i jul?
- Jag firar på Stureplan.
Vilken är favoriten på julbordet?
- Julölen!
Vad äter/dricker du absolut inte på julbordet?
- Alkoholfritt, usch!
Vad önskar du dig i julklapp?
- En flaska absint.
Vad händer i jul?
- Julölen!
- Alkoholfritt, usch!
- En flaska absint.
Riktigt roligt! Hoppas de har mer vett än att supa sig fulla... det är inte någon mirakelkur mot slöa ben eller?! bakfull och trög.Salas skrev:Vad händer i jul, Stefan Ridderwall?
Vad händer i jul?
- Julölen!
- Alkoholfritt, usch!
- En flaska absint.

Hahahahaha!! +1
Nu tar vi mazarin så ses vi sen.
Jag skäms lite då jag skrattade åt en spelare i DIF. Men det ser ju riktigt kul ut då Otto tvingas anstränga sig för att inte börja skratta
49 sekunder in på klippet
http://www.difhockey.se/diftv.php?news=7744

Sörensen gör ett fantastiskt mål på egen hand då han trycker sig fram, dribblar av en leksing innan han sprätter upp pucken högt bakom Alsenfelt.
Haha, hur är det med balanssinnet Mario?Berra skrev:Jag skäms lite då jag skrattade åt en spelare i DIF. Men det ser ju riktigt kul ut då Otto tvingas anstränga sig för att inte börja skratta![]()

John Norman skall tydligen vara en riktig krökare han också.
Så sjukt roligt. Gav mig ett redigt fniss! =DSalas skrev:Haha, hur är det med balanssinnet Mario?Berra skrev:Jag skäms lite då jag skrattade åt en spelare i DIF. Men det ser ju riktigt kul ut då Otto tvingas anstränga sig för att inte börja skratta![]()
Gör mig inte ett skit om så samtliga spelare söp sig totalt dyngraka. Sålänge inte deras prestationer på isen blir lidande eller att det leder till någon annan skit som syns i media, får dom göra vad fan dom vill. I alla fall för mig.Mäklaren skrev:John Norman skall tydligen vara en riktig krökare han också.
- DIF_Soldier
Respekt. Mäklare svindlar, spelare super. Big deal.jensa85 skrev:Gör mig inte ett skit om så samtliga spelare söp sig totalt dyngraka. Sålänge inte deras prestationer på isen blir lidande eller att det leder till någon annan skit som syns i media, får dom göra vad fan dom vill. I alla fall för mig.Mäklaren skrev:John Norman skall tydligen vara en riktig krökare han också.
Säg den glädje som varar
- -daniel-
Alltså jag vet inte, är lite tudelad i den frågan. Visst, spelare skall få ha ett privatliv men samtidigt borde alla idrottsmän veta att alkohol påverkar dina prestationer tämligen kapitalt! Handlar väl knappast enbart om dagen-efter effekt, utan om jag inte missminner mig så sitter alkoholens negativa effekt kvar under en ganska lång tid vilket påverkar din tränings & återhämtningseffekt... vilket alltså i slutändan kommer påverka din prestation under match - även om det är en vecka senare. Jag tycker det är hyfsat oansvarigt att som proffs supa sig redlös - om det nu stämmer.DIF_Soldier skrev:Respekt. Mäklare svindlar, spelare super. Big deal.jensa85 skrev:Gör mig inte ett skit om så samtliga spelare söp sig totalt dyngraka. Sålänge inte deras prestationer på isen blir lidande eller att det leder till någon annan skit som syns i media, får dom göra vad fan dom vill. I alla fall för mig.Mäklaren skrev:John Norman skall tydligen vara en riktig krökare han också.