DIF i Media

Här diskuteras allt om Djurgården Hockey.
Skriv svar
Användarvisningsbild
reservjesus

Re: DIF i Media

Inlägg av reservjesus »

Fråga till Ölvestad: Hur ser du på din/lagets insatts så här långt in på säsongen?
clowns to the left of me, jokers to the right
jospi
Säsongskort: Ja

Inlägg av jospi »

Underbart! Har några frågor till Ölve
Relationen till Hardy? Bästa ramsa? Varför är han kung hos fansen? Vilken match har han spelat med bäst tryck på läktarn? Vem blir nästa stjärna i DIF?
Dogge
Användarvisningsbild
136_Djurgårdare
Medlem: Ja, vanlig medlem
Kontakt:

Inlägg av 136_Djurgårdare »

Fråga i vilken ålder Jimmie kom till Djurgården och vart hans enorma snabbhet kommer ifrån.
Jimmie Ölvestad är Djurgår'n Hockey.
Användarvisningsbild
Daniel942

Inlägg av Daniel942 »

WilleB skrev:Drömgästen är klar, Jimmie gästar 08 hockey i morgon (en dag tidigare än vanligt då det ska pratas om onsdagens derby. Frågor till honom? (Eller till gnagets Dick T)
Börja sjung en råtta svart och gul tillsammans med Jimmie, det skulle gå hem lovar jag ;)

Annars kan du fråga Jimmie hur läget i laget var efter derbytorskarna? Fick ju veta lite efter att vi pratade med honom efter förra derbyt, men lite mer utförligt vill jag veta. Typ vem som var mest förbannad och dyl.
DIF!
Användarvisningsbild
starvin_marwin

Inlägg av starvin_marwin »

WilleB skrev:Drömgästen är klar, Jimmie gästar 08 hockey i morgon (en dag tidigare än vanligt då det ska pratas om onsdagens derby. Frågor till honom? (Eller till gnagets Dick T)
Fråga honom om hans Octavia är en RS-modell och om han är nöjd med den. :D
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

136_Djurgårdare skrev:Fråga i vilken ålder Jimmie kom till Djurgården och vart hans enorma snabbhet kommer ifrån.
Själv skulle jag vilja veta vart hans snabbhet har tagit vägen?

Känns som han var bra mycket rappare förra säsongen.
jospi

Inlägg av jospi »

När kan man se programmet på svenskafans??!
Dogge
Användarvisningsbild
kotten

Inlägg av kotten »

http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 8309911.ab

Dyster artikel om Engqvist och AHL. Hoppas det vänder snart.
Vem som helst kan sticka upp men vi är nummer ett
Användarvisningsbild
Jepe

Inlägg av Jepe »

kotten skrev:http://www.aftonbladet.se/sportbladet/h ... 8309911.ab

Dyster artikel om Engqvist och AHL. Hoppas det vänder snart.
Ja hur mycket jag än vill ha tillbaka Engqvist så hoppas jag att det går bra för honom. Han är verkligen värd en NHL plats i min bok.

Härligt också att han har DIF märket bak på sin bil, visar verkligen vilket hjärta han har för klubben!
2014-04-07, vad hände?
Wayne

Inlägg av Wayne »

Ja, är det någon man unnar framgång i karriären så är det fan Ante. En riktig jävla ur-Djurgårdare.
Kall-El

Inlägg av Kall-El »

Finns för mycket bra centrar i NHL och skall du lyckas slå dig in där måste du ha något extra. Engqvist är bra på mycket, men kanske just saknar det lilla extra som krävs over there. Ge det säsongen ut och kanske även campen till hösten. Om du fortfarande inte är uppflyttad till NHL då är det nog läge att flytta hem igen.
Användarvisningsbild
crike

Inlägg av crike »

Kollade först nu på förra veckans 08-Hockey, varför ser Riddarn ut som om han gästat Kåbergs bondgård i någon vecka och inte har på sig en DIF-tröja?
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

crike skrev:Kollade först nu på förra veckans 08-Hockey, varför ser Riddarn ut som om han gästat Kåbergs bondgård i någon vecka och inte har på sig en DIF-tröja?
Kanske för att ni skulle hitta något att kritisera även när han inte befinner sig på isen eller på stureplan?
Expert.
Användarvisningsbild
crike

Inlägg av crike »

SirDIFalot skrev:
crike skrev:Kollade först nu på förra veckans 08-Hockey, varför ser Riddarn ut som om han gästat Kåbergs bondgård i någon vecka och inte har på sig en DIF-tröja?
Kanske för att ni skulle hitta något att kritisera även när han inte befinner sig på isen eller på stureplan?
Du får tycka vad du vill men kan lova att jag inte klankat ner på Riddarns spelstil och/eller hänvisat något till Stureplan. Här reflekterar jag över att två spelare tidigare suttit i samma stol med DIF-tröjan på, vilket jag trodde var en självklarhet när man representerar sitt lag (sin arbetsgivare), det har inget med en spelares prestation på planen att göra. Har inte skrivit det här innan då det inte har med DIF att göra men tycker gnagarna ser skamliga ut i sina "civila" kläder när dom intervjuas i TV.
Användarvisningsbild
SirDIFalot

Inlägg av SirDIFalot »

crike skrev:
SirDIFalot skrev:
Du får tycka vad du vill men kan lova att jag inte klankat ner på Riddarns spelstil och/eller hänvisat något till Stureplan. Här reflekterar jag över att två spelare tidigare suttit i samma stol med DIF-tröjan på, vilket jag trodde var en självklarhet när man representerar sitt lag (sin arbetsgivare), det har inget med en spelares prestation på planen att göra. Har inte skrivit det här innan då det inte har med DIF att göra men tycker gnagarna ser skamliga ut i sina "civila" kläder när dom intervjuas i TV.
Jag tycker gott och väl han kan ha få ha på sig vilken jävla tröja han vill.
Expert.
Skriv svar