Linköpings HC - Djurgårdens IF, 17/8 2006
Linköpings HC - Djurgårdens IF, 17/8 2006
Hallå där alla I Djurgårdsfamiljen.
Dax för ytterligare en match i denna superturnering? Jaja skit samma, det ska bli kul att se DIF hockey på is för första gången denna säsong (för min del iaf).
Försäsongs hockey är kanske inte den bästa som spelas, men ändå kul att få se våra hjältar göra en förhoppningsvis bra match.
Det kan nog bli en hel del Djurgårdare på läktaren iaf.
Må så gott!
Tips Lkpg - DIF 3-5
Dax för ytterligare en match i denna superturnering? Jaja skit samma, det ska bli kul att se DIF hockey på is för första gången denna säsong (för min del iaf).
Försäsongs hockey är kanske inte den bästa som spelas, men ändå kul att få se våra hjältar göra en förhoppningsvis bra match.
Det kan nog bli en hel del Djurgårdare på läktaren iaf.
Må så gott!
Tips Lkpg - DIF 3-5
- Blåränderna går aldrig ur
Re: Linköpings HC - Djurgårdens IF, 17/8 2006
dif vinner med 3-1
Senast redigerad av bastis7 den 2006-08-17 13:21:57, redigerad totalt 1 gånger.
Re: Linköpings HC - Djurgårdens IF, 17/8 2006
dif vinner med 3-1 ottosson är nog het idag så han gör 2 och ´bäcker gör ett också
- Original Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
-
- Medlem: Ja, vanlig medlem
Vilken familj vi är - kanon!Original Frasse skrev:Finns det någon som kan fixa lite matchrapportering? Ska ni på matchen så kan jag ställa upp med att rapportera i forumet, om ni SMS:ar mig. PM till mig så får ni mitt nummer.
Marko kommer att skicka SMS till mig så lägger jag upp det här så fort dom kommer.

Blir dyngtorsk idag, dock en bra insats av Otto som hänger båda. 6-2...
- Original Frasse
- Medlem: Ja, ständig medlem
- Säsongskort: Ja
- Kontakt:
Det visas periodsiffror i finsk text-TV lustigt nog. Annars så har Original Frasse tagit på sig att föra vidare det som Marko skickar via sms till honom under matchen. Tror även att Jerker på DIF-hockey kansliet kommer att skriva något så fort han har fått någon form av telefonrapport nere från Mjölby.Globen skrev:Frasse var ser man information om matchen
Spännande värre.