DIF AF

Här diskuteras vi andra DIF-föreningar, övrig hockey och annan sport.
Skriv svar
Användarvisningsbild
Leijon
Säsongskort: Ja

DIF AF

Inlägg av Leijon »

Någon person som har koll hur det går för DIF AF?
Är det finalspel snart?
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
jjonas
Medlem: Ja, vanlig medlem

Re: DIF AF

Inlägg av jjonas »

Dom vann väl semifinalen i slutspelet tror jag. Har inte koll på vilka dom mötte.
Användarvisningsbild
Crashmash
Medlem: Ja, vanlig medlem

Inlägg av Crashmash »

http://www.difaf.se/
Uppladdning på Östra Station

Uppladdning inför semifinalenLördagen den 12/9 kl 15 kommer vara ett historiskt ögonblick för Djurgården Amerikansk Fotboll. Det är då man sparkar igång semifinalen mot Stockholm Mean Machines, vilket är den första slutspelsmatchen någonsin i klubbens historia.

För att kunna ge laget bästa möjliga stöd från läktaren så kommer supporters samlas hos Berit på Östra Station från klockan 12. Puben är öppen och för den som inte är så van vid amerikansk fotboll kommer vi erbjuda en "snabbkurs", en presentation där vi förklarar de grundläggande reglerna - allt för att du ska få ut så mycket som möjligt av att titta på matchen.

Strax efter klockan 14 åker vi gemensamt tunnelbanan till Södermalm och Zinkensdamm, i god tid till avsparken kl 15.
Låter jävligt nice om jag får säga det själv!
Användarvisningsbild
Leijon
Säsongskort: Ja

Inlägg av Leijon »

Aha, där fick vi med all info! Tack Crashmash! Ett riktigt djurgårdshjärta på dig! hehe :wink:
För övrigt anser jag att Solna ska förgöras.
AlltidDjurgårn

Inlägg av AlltidDjurgårn »

Gammal tråd, jag vet.

Dock för den som är intresserad, så går det (tror jag) att träffa DIF AF själva under superbowl på Hard Rock Café i Stockholm. De har varit där de två senaste gångerna jag varit där i allafall, och de är en riktigt schysst bunt med människor. Dessutom är det grymt trevlig stämning, god mat och öl och så amerikansk fotboll på toppnivå. ^^
Djurgården - First and last and always.
Skriv svar