Daniel942 skrev:Okej, är på min kompis nu. Han ska bara se om han jobbar, och om det är grönt så har ni 2 till på Hovets is
Då kan det ju bli 30-40 pers! Sweet!
Vet någon mer hur upplägget blir? Är det en match med en domare eller hur ser det ut? Om det är match på hela isen lär jag ju bli ifrånåkt så det stänker om det
Japp när jag lirade var det hela isen, stora burar, domare och hela köret. Dock ingen offside, icing och inte heller några tacklingar. Istället för utvisningar så blir det straffslag.
Jockmaniac skrev:Japp när jag lirade var det hela isen, stora burar, domare och hela köret. Dock ingen offside, icing och inte heller några tacklingar. Istället för utvisningar så blir det straffslag.
diftobbe89 skrev:Vilket underbart j-vla evengemang dom ordnar. Avundsjuk på er grabbar, hade varit riktigt roligt att få spela hockey på hovet asså.
Det här ska bli så kul att jag nästan blir avis på mig själv!!
Förstår detta en annan jävel har ju 80mil fram och tillbaka, så man missar ju endel sånna här underbara grejer, försök ta kort/filmer så man får se lite sen
diftobbe89 skrev:Vilket underbart j-vla evengemang dom ordnar. Avundsjuk på er grabbar, hade varit riktigt roligt att få spela hockey på hovet asså.
Det här ska bli så kul att jag nästan blir avis på mig själv!!
Förstår detta en annan jävel har ju 80mil fram och tillbaka, så man missar ju endel sånna här underbara grejer, försök ta kort/filmer så man får se lite sen
Självklart dokumenteras drabbningen! Får skapa en tråd när det är avklarat.
Man behöver inte ens ha med sig handduk, bara extra kallingar och deo.
Ska försöka lära mig mer om hur man skjuter nu i helgen. Har i alla fall teorin klar.. men att göra det är inte samma sak som att förstå hur man ska göra. Fösare och försök till dragskott är en sak. Slagskott är något fundamental annorlunda...
11.00 Arenavägen 35 - Oh, bort jul, bort juldag, kom annandag!