Kanske en uppdatering av phpBBandroid skrev:Okej, men minns jag fel när jag säger att det var annorlunda förut?
Hemsidan
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
- Säsongskort: Ja
Re: Förbättra sidan
DIF!
- SirDIFalot
Hörde i Lördags att han var borta pga sjukdom.SirDIFalot skrev:En nyhet eller notis om vad som hänt med Tjärnqvist vore inte fel!
Blir det ingen julkalender för oss Djurgårdare i år? Eller har jag missat något kanske
SirDIFalot skrev:En nyhet eller notis om vad som hänt med Tjärnqvist vore inte fel!
Dom snackade igår om att han hade problem med en fot.
Det blir ju ingenting nånstans. Sidan har gått ner sig något oerhört sedan Alexandersson slutade. Ingen DIFTV, dåliga intervjuer och inget extra över huvudtaget.easer90 skrev:Blir det ingen julkalender för oss Djurgårdare i år? Eller har jag missat något kanske
Verkar som att man har skurit ned på hemsidans prioritet.
Vårt nuvarande lag skall vända skeppet.
Instämmer till 110%. Det är absolut något som bör åtgärdas snarast.inloss skrev:Hade varit trevligt om länkar öppnades i en ny flik
- SirDIFalot
Det är väl bara hålla ner ctrl när du trycker på länken så öppnas den i en ny flik.Salas skrev:Instämmer till 110%. Det är absolut något som bör åtgärdas snarast.inloss skrev:Hade varit trevligt om länkar öppnades i en ny flik
testa..
http://www.youtube.com/watch?v=07gbEcRKlnY
Expert.
Eller så trycker man bara på scrollern vilket är betydligt smidigare, men det ska dock inte behövas. Det är ju som en oskriven regel att länkar automatiskt öppnas i ett nytt fönster, vilket det även gjordes förr på DIFHockey.se om jag minns rätt.SirDIFalot skrev:Det är väl bara hålla ner ctrl när du trycker på länken så öppnas den i en ny flik.
- SirDIFalot
Vilket I-landsproblem...Salas skrev:Eller så trycker man bara på scrollern vilket är betydligt smidigare, men det ska dock inte behövas. Det är ju som en oskriven regel att länkar automatiskt öppnas i ett nytt fönster, vilket det även gjordes förr på DIFHockey.se om jag minns rätt.SirDIFalot skrev:Det är väl bara hålla ner ctrl när du trycker på länken så öppnas den i en ny flik.
Expert.
HeheSirDIFalot skrev:Vilket I-landsproblem...
Salas skrev:HeheSirDIFalot skrev:Vilket I-landsproblem...
Klart det är ett i-landsproblem, men vad har vi annars att gnälla på? Riktiga problem räknas inte!
"Whatever you want"
Daniel942 skrev:Skulle gärna vilja se ett medlemsforum som är stängt för icke-medlemmar.
Så man kan prata om saker utan att HV Bönder reggar sig och lägger sig i.
Detta gillar jag, för då hade jag genast blivit medlem vilket jag av någon rutten anledning inte redan är. Och då hade jag kunnat berätta om DIF-Hockeys p-fest i onsdags utan att vissa saker hade läckt till media...
Vem som inte dricker järn...
Vem som var fullast...
Vem som stanna längst..
Vem den där dryga "Kalle" är...
Vem XXX XXX vem...
Vem som jag höll på lura på ett nytt kontrakt med...
Vilka Järla är sugna på att värva...
Och varför vi inte har Danielsson och Josefsson i laget just nu...
"Whatever you want"
- Daniel942
- Medlem: Ja, vanlig medlem
PMinloss skrev:Daniel942 skrev:Skulle gärna vilja se ett medlemsforum som är stängt för icke-medlemmar.
Så man kan prata om saker utan att HV Bönder reggar sig och lägger sig i.
Detta gillar jag, för då hade jag genast blivit medlem vilket jag av någon rutten anledning inte redan är. Och då hade jag kunnat berätta om DIF-Hockeys p-fest i onsdags utan att vissa saker hade läckt till media...
Vem som inte dricker järn...
Vem som var fullast...
Vem som stanna längst..
Vem den där dryga "Kalle" är...
Vem XXX XXX vem...
Vem som jag höll på lura på ett nytt kontrakt med...
Vilka Järla är sugna på att värva...
Och varför vi inte har Danielsson och Josefsson i laget just nu...
DIF!